Lediga jobb MYBW Office Management AB i Göteborg

Se alla lediga jobb från MYBW Office Management AB i Göteborg. Genom att välja ett specifikt yrke kan du även välja att se alla lediga jobb i Göteborg som finns inom det yrket.

CONTENT EDITOR MED FOKUS PÅ SEO TILL VÄXANDE BOLAG INOM E-HANDEL

Är du en fena på att komponera kvalitativa texter? Har du erfarenhet ifrån SEO-optimering? Har du en kreativ ådra samtidigt som du är strukturerad i ditt arbete? Då har vi nästa tjänst för dig! BESKRIVNING AV ARBETSUPPGIFTER Vi på Office Management söker en Content Editor till vår kund, Mshop, en direktrekrytering. Vår kund är ett spännande och snabbt växande företag. Mshop driver e-handel samt har 2 butiker i Sverige. Som Content Editor välkomnas du in... Visa mer
Är du en fena på att komponera kvalitativa texter? Har du erfarenhet ifrån SEO-optimering? Har du en kreativ ådra samtidigt som du är strukturerad i ditt arbete? Då har vi nästa tjänst för dig!

BESKRIVNING AV ARBETSUPPGIFTER

Vi på Office Management söker en Content Editor till vår kund, Mshop, en direktrekrytering. Vår kund är ett spännande och snabbt växande företag. Mshop driver e-handel samt har 2 butiker i Sverige.

Som Content Editor välkomnas du in i Mshops snabbt växande, professionella och kunniga Content Team. Ett team som delar det primära målet att främja och behålla bolagets starka SEO-positionering och helt enkelt vara bäst på marknaden. Du arbetar tätt tillsammans med din kollega och tillika teamledare som är Head of Content & SEO.

I rollen som Content Editor hos Mshop arbetar du i en roll där ditt ansvar ligger på att se till så att nytt innehåll är anpassat till företagets riktlinjer för innehåll och kommunikation. Vidare verkar du för att upprätthålla och behålla bolagets starka SEO-positionering i skapandet av innehåll.

Dina övergripande ansvarsområden kommer bland annat vara:

- Skapande av originaltexter för specifika delar av kunds webbplats
- Hantera innehåll som du förses med för att säkerställa optimal översättning
- Skapa innehåll som inrymmer SEO-insikter och potential


Dina primära textområden som kommer bearbetas är produkt-, kategoribeskrivningar, blogginlägg och guider.

Tjänsten passar dig som drivs av utveckling och tycker om att kommunicera, med stort fokus på högkvalitativ nivå i text. Du trivs i en familjär miljö omgiven av högpresterande kollegor.

Tjänsten är på heltid, under kontorstider och tillsättning och uppdragsstart sker snarast. Vi vill att du ser långsiktigt på tjänsten. Vår kund sitter i centrala Göteborg och du kommer arbeta på plats på kundens kontor. Detta är en direktrekrytering till vår kund Mshop.

KVALIFIKATIONER OCH EGENSKAPER

Vi söker dig som har tidigare erfarenhet ifrån arbete inom SEO. Vidare är du kreativ i ditt skrivande och brinner för att skriva inspirerande texter. Har du jobbat i digital verksamhet och med e-handel sedan tidigare är det meriterande.

Du är strukturerad och lösningsorienterad. Du strävar efter både personlig och professionell utveckling, är ambitiös, siktar högt och vill därmed utvecklas tillsammans med ditt team.

Förutom svenska behärskar du även engelska i både tal och skrift. Danska är meriterade. Vidare har du goda datakunskaper.

ÖVRIGT

Start: Omgående

Omfattning: Heltid

Arbetstid: mån-fre 09.00-17.00

Plats: Göteborg

Uppdraget ingår i vår rekryteringsverksamhet vilket innebär att vi på Office Management sköter rekryteringsprocessen men du blir anställd av vår kund. Skicka in din ansökan redan idag då intervjuer sker löpande. Vi tar inte emot ansökningar via mail utan du söker jobbet via vår hemsida. Visa mindre

CONTENT EDITOR MED FOKUS PÅ SEO TILL VÄXANDE BOLAG INOM E-HANDEL

Är du en duktig kommunikatör och brinner för kvalitativa texter? Har du erfarenhet ifrån SEO och en kreativ ådra samtidigt som du är strukturerad i ditt arbete? Då har vi nästa tjänst för dig! BESKRIVNING AV ARBETSUPPGIFTER Vi på Office Management söker en Content Editor till vår kund, Mshop, en direktrekrytering. Mshop är Nordens ledande återförsäljare av sexleksaker, ett spännande och snabbt växande företag. Mshop driver e-handel samt har 2 butiker i S... Visa mer
Är du en duktig kommunikatör och brinner för kvalitativa texter? Har du erfarenhet ifrån SEO och en kreativ ådra samtidigt som du är strukturerad i ditt arbete? Då har vi nästa tjänst för dig!

BESKRIVNING AV ARBETSUPPGIFTER

Vi på Office Management söker en Content Editor till vår kund, Mshop, en direktrekrytering. Mshop är Nordens ledande återförsäljare av sexleksaker, ett spännande och snabbt växande företag. Mshop driver e-handel samt har 2 butiker i Sverige.

Som Content Editor välkomnas du in i Mshops snabbt växande, professionella och kunniga Content Team. Ett team som delar det primära målet att främja och behålla bolagets starka SEO-positionering och helt enkelt vara bäst på marknaden. Du arbetar tätt tillsammans med din kollega och tillika teamledare som är Head of Content & SEO.

I rollen som Content Editor hos Mshop arbetar du i en roll där skrivandet står i fokus. Ditt ansvar ligger på att se till så att nytt innehåll är anpassat till företagets riktlinjer för innehåll och kommunikation. Vidare verkar du för att upprätthålla och behålla bolagets starka SEO-positionering i skapandet av innehåll.

Dina övergripande ansvarsområden kommer bland annat vara:

- Skapande av originaltexter för specifika delar av kunds webbplats
- Hantera och optimera textmaterial som levereras till dig ifrån kollegor i teamet- i första hand med fokus på översättning av texter
- Skapa innehåll som inrymmer SEO-insikter och potential


Content Teamet arbetar genom en långsiktig och detaljerad plan som bygger på att skapa nytt innehåll samt optimera befintligt innehåll.

Dina primära textområden som kommer bearbetas är produkt-, kategoribeskrivningar, blogginlägg och guider.

Tjänsten passar dig som drivs av utveckling och tycker om att kommunicera och brinner för att skriva kreativa texter. Du är duktig på att skriva texter som tilltalar både potentiella kunder och relevanta sökmotorer. Du trivs i en familjär miljö omgiven av högpresterande kollegor.

Tjänsten är på heltid, under kontorstider och tillsättning och uppdragsstart sker snarast. Vi vill att du ser långsiktigt på tjänsten. Vår kund sitter i centrala Göteborg och du kommer arbeta på plats på kundens kontor. Detta är en direktrekrytering till vår kund Mshop.

KVALIFIKATIONER OCH EGENSKAPER

Vi söker dig som har tidigare erfarenhet ifrån arbete inom SEO. Vidare är du kreativ i ditt skrivande och brinner för att skriva inspirerande texter, du förstår hur du använder retorik och kommunikation som verktyg och du har ett naturligt flöde i framtagande av textmaterial. Har du jobbat i digital verksamhet och med e-handel sedan tidigare är det meriterande.

Du är strukturerad och lösningsorienterad. Du strävar efter både personlig och professionell utveckling, är ambitiös, siktar högt och vill därmed utvecklas tillsammans med ditt team.

Förutom svenska behärskar du även engelska i både tal och skrift. Danska är meriterade. Vidare har du goda datakunskaper.

ÖVRIGT

Start: Omgående

Omfattning: Heltid

Arbetstid: mån-fre 09.00-17.00

Plats: Göteborg

Uppdraget ingår i vår rekryteringsverksamhet vilket innebär att vi på Office Management sköter rekryteringsprocessen men du blir anställd av vår kund. Skicka in din ansökan redan idag då intervjuer sker löpande. Vi tar inte emot ansökningar via mail utan du söker jobbet via vår hemsida. Visa mindre

ANSVARIG TEAM KUNDSERVICE HOS SPÄNNANDE BOLAG

Vill du arbeta med service i toppklass? Ser du dig själv i en roll där du får skapa ett team runt dig med hög och bred kompetens? Har du en administrativ ådra samtidigt som du har en god kommunikativ och inspirerande förmåga? Då har vi rollen som Customer Success Manager för dig! BESKRIVNING AV ARBETSUPPGIFTER Vi på Office Management söker nu en Customer Success Manager till vår kund, Mshop. Vår kund är ett spännande och snabbt växande företag. Mshop dri... Visa mer
Vill du arbeta med service i toppklass? Ser du dig själv i en roll där du får skapa ett team runt dig med hög och bred kompetens? Har du en administrativ ådra samtidigt som du har en god kommunikativ och inspirerande förmåga? Då har vi rollen som Customer Success Manager för dig!

BESKRIVNING AV ARBETSUPPGIFTER

Vi på Office Management söker nu en Customer Success Manager till vår kund, Mshop. Vår kund är ett spännande och snabbt växande företag. Mshop driver e-handel samt har 2 butiker i Sverige.

I rollen som Customer Success Manager hos Mshop delar och inspirerar du för teamets mål om att leverera kundservice i toppklass! Mshops rykte är oöverträffligt vad gäller kundservice och professionell rådgivning och givetvis vill du bidra till att fortsätta upprätthålla och utveckla detta.

Du har ett övergripande kundserviceansvar för kundens olika serviceportaler. Du arbetar för att upprätthålla och uppdatera rutiner, manualer och onboarding. Du verkar för att utveckla bolagets kundserviceenhet och dess funktion och är ansiktet utåt i övriga verksamheten.

Dina övergripande ansvarsområden kommer bland annat vara att:

- Inspirera och driva Kundserviceteamet med fokus på hög och bred kompetens
- Upprätthålla och uppdatera system, rutiner och manualer
- Se till så att bolaget levererar bästa möjliga kundupplevelse
- Planera och schemalägga teamet för att täcka efterfrågat behov
- Att själv arbete med kundservice åt Mshops kunder


Du trivs i en kommunikativ roll där du inte bara får inspirera och leda andra utan också arbeta strukturerat och mot en tydlig målsättning. Tjänsten passar dig som arbetar nytänkande och med fokus på effektivisering. Då nya situationer som kräver nya förslag och lösningar ständigt uppstår passar det väl in att du är lösningsorienterad och handlingskraftig.

Tjänsten är på heltid, under kontorstider och tillsättning och uppdragsstart sker snarast. Vi vill att du ser långsiktigt på tjänsten. Vår kund sitter i centrala Göteborg och du kommer arbeta på plats på kundens kontor. Tjänsten är en direktrekrytering.

KVALIFIKATIONER OCH EGENSKAPER

Vi söker dig som har tidigare erfarenhet av kundservicearbete. Du brinner för ditt arbete med service och är nu redo för nästa utmaning inom området.

Du är karismatisk och positiv, med en god förmåga till att prioritera och optimera arbetet. Du är en inspiratör och ser dig själv leda och inspirera andra. Dina personliga egenskaper kommer vara avgörande för denna tjänst.

Förutom svenska behärskar du även engelska i både tal och skrift, kan du danska är det meriterande. Du har även god datavana. Vidare har du gärna arbetat i något affärssystem tidigare, har du jobbat i Navision är det meriterande men ej ett krav.

ÖVRIGT

Start: Omgående

Omfattning: Heltid

Arbetstid: mån-fre 09.00-17.00

Plats: Göteborg

Uppdraget ingår i vår rekryteringsverksamhet vilket innebär att vi på Office Management sköter rekryteringsprocessen men du blir anställd av vår kund. Skicka in din ansökan redan idag då intervjuer sker löpande. Vi tar inte emot ansökningar via mail utan du söker jobbet via vår hemsida. Visa mindre

ANSVARIG TEAM KUNDSERVICE HOS SPÄNNANDE BOLAG

Vill du arbeta med service i toppklass? Ser du dig själv i en roll där du får skapa ett team runt dig med hög och bred kompetens? Har du en administrativ ådra samtidigt som du har en god kommunikativ och inspirerande förmåga? Då har vi rollen som Customer Success Manager för dig! BESKRIVNING AV ARBETSUPPGIFTER Vi på Office Management söker nu en Customer Success Manager till vår kund, Mshop. Vår kund är ett spännande och snabbt växande företag. Mshop dri... Visa mer
Vill du arbeta med service i toppklass? Ser du dig själv i en roll där du får skapa ett team runt dig med hög och bred kompetens? Har du en administrativ ådra samtidigt som du har en god kommunikativ och inspirerande förmåga? Då har vi rollen som Customer Success Manager för dig!

BESKRIVNING AV ARBETSUPPGIFTER

Vi på Office Management söker nu en Customer Success Manager till vår kund, Mshop. Vår kund är ett spännande och snabbt växande företag. Mshop driver e-handel samt har 2 butiker i Sverige.

I rollen som Customer Success Manager hos Mshop delar och inspirerar du för teamets mål om att leverera kundservice i toppklass! Mshops rykte är oöverträffligt vad gäller kundservice och professionell rådgivning och givetvis vill du bidra till att fortsätta upprätthålla och utveckla detta.

Du har ett övergripande kundserviceansvar för kundens olika serviceportaler. Du arbetar för att upprätthålla och uppdatera rutiner, manualer och onboarding. Du verkar för att utveckla bolagets kundserviceenhet och dess funktion och är ansiktet utåt i övriga verksamheten.

Dina övergripande ansvarsområden kommer bland annat vara att:

- Inspirera och driva Kundserviceteamet med fokus på hög och bred kompetens
- Upprätthålla och uppdatera system, rutiner och manualer
- Se till så att bolaget levererar bästa möjliga kundupplevelse
- Planera och schemalägga teamet för att täcka efterfrågat behov
- Att själv arbete med kundservice åt Mshops kunder


Du trivs i en kommunikativ roll där du inte bara får inspirera och leda andra utan också arbeta strukturerat och mot en tydlig målsättning. Tjänsten passar dig som arbetar nytänkande och med fokus på effektivisering. Då nya situationer som kräver nya förslag och lösningar ständigt uppstår passar det väl in att du är lösningsorienterad och handlingskraftig.

Tjänsten är på heltid, under kontorstider och tillsättning och uppdragsstart sker snarast. Vi vill att du ser långsiktigt på tjänsten. Vår kund sitter i centrala Göteborg och du kommer arbeta på plats på kundens kontor. Tjänsten är en direktrekrytering.

KVALIFIKATIONER OCH EGENSKAPER

Vi söker dig som har tidigare erfarenhet av kundservicearbete. Du brinner för ditt arbete med service och är nu redo för nästa utmaning inom området.

Du är karismatisk och positiv, med en god förmåga till att prioritera och optimera arbetet. Du är en inspiratör och ser dig själv leda och inspirera andra. Dina personliga egenskaper kommer vara avgörande för denna tjänst.

Förutom svenska behärskar du även engelska i både tal och skrift, kan du danska är det meriterande. Du har även god datavana. Vidare har du gärna arbetat i något affärssystem tidigare, har du jobbat i Navision är det meriterande men ej ett krav.

ÖVRIGT

Start: Omgående

Omfattning: Heltid

Arbetstid: mån-fre 09.00-17.00

Plats: Göteborg

Uppdraget ingår i vår rekryteringsverksamhet vilket innebär att vi på Office Management sköter rekryteringsprocessen men du blir anställd av vår kund. Skicka in din ansökan redan idag då intervjuer sker löpande. Vi tar inte emot ansökningar via mail utan du söker jobbet via vår hemsida. Visa mindre

ANSVARIG TEAM KUNDSERVICE HOS SPÄNNANDE BOLAG

Vill du arbeta med service i toppklass? Ser du dig själv i en roll där du får skapa ett team runt dig med hög och bred kompetens? Har du en administrativ ådra samtidigt som du har en god kommunikativ och inspirerande förmåga? Då har vi rollen som Customer Success Manager för dig! BESKRIVNING AV ARBETSUPPGIFTER Vi på Office Management söker nu en Customer Success Manager till vår kund, Mshop. Vår kund är ett spännande och snabbt växande företag. Mshop dri... Visa mer
Vill du arbeta med service i toppklass? Ser du dig själv i en roll där du får skapa ett team runt dig med hög och bred kompetens? Har du en administrativ ådra samtidigt som du har en god kommunikativ och inspirerande förmåga? Då har vi rollen som Customer Success Manager för dig!

BESKRIVNING AV ARBETSUPPGIFTER

Vi på Office Management söker nu en Customer Success Manager till vår kund, Mshop. Vår kund är ett spännande och snabbt växande företag. Mshop driver e-handel samt har 2 butiker i Sverige.

I rollen som Customer Success Manager hos Mshop delar och inspirerar du för teamets mål om att leverera kundservice i toppklass! Mshops rykte är oöverträffligt vad gäller kundservice och professionell rådgivning och givetvis vill du bidra till att fortsätta upprätthålla och utveckla detta.

Du har ett övergripande kundserviceansvar för kundens olika serviceportaler. Du arbetar för att upprätthålla och uppdatera rutiner, manualer och onboarding. Du verkar för att utveckla bolagets kundserviceenhet och dess funktion och är ansiktet utåt i övriga verksamheten.

Dina övergripande ansvarsområden kommer bland annat vara att:

- Inspirera och driva Kundserviceteamet med fokus på hög och bred kompetens
- Upprätthålla och uppdatera system, rutiner och manualer
- Se till så att bolaget levererar bästa möjliga kundupplevelse
- Planera och schemalägga teamet för att täcka efterfrågat behov
- Att själv arbete med kundservice åt Mshops kunder


Du trivs i en kommunikativ roll där du inte bara får inspirera och leda andra utan också arbeta strukturerat och mot en tydlig målsättning. Tjänsten passar dig som arbetar nytänkande och med fokus på effektivisering. Då nya situationer som kräver nya förslag och lösningar ständigt uppstår passar det väl in att du är lösningsorienterad och handlingskraftig.

Tjänsten är på heltid, under kontorstider och tillsättning och uppdragsstart sker snarast. Vi vill att du ser långsiktigt på tjänsten. Vår kund sitter i centrala Göteborg och du kommer arbeta på plats på kundens kontor. Tjänsten är en direktrekrytering.

KVALIFIKATIONER OCH EGENSKAPER

Vi söker dig som har tidigare erfarenhet av kundservicearbete. Du brinner för ditt arbete med service och är nu redo för nästa utmaning inom området.

Du är karismatisk och positiv, med en god förmåga till att prioritera och optimera arbetet. Du är en inspiratör och ser dig själv leda och inspirera andra. Dina personliga egenskaper kommer vara avgörande för denna tjänst.

Förutom svenska behärskar du även engelska i både tal och skrift, kan du danska är det meriterande. Du har även god datavana. Vidare har du gärna arbetat i något affärssystem tidigare, har du jobbat i Navision är det meriterande men ej ett krav.

ÖVRIGT

Start: Omgående

Omfattning: Heltid

Arbetstid: mån-fre 09.00-17.00

Plats: Göteborg

Uppdraget ingår i vår rekryteringsverksamhet vilket innebär att vi på Office Management sköter rekryteringsprocessen men du blir anställd av vår kund. Skicka in din ansökan redan idag då intervjuer sker löpande. Vi tar inte emot ansökningar via mail utan du söker jobbet via vår hemsida. Visa mindre

CONTENT EDITOR MED FOKUS PÅ SEO TILL VÄXANDE BOLAG INOM E-HANDEL

Är du en fena på att komponera kvalitativa texter? Har du erfarenhet ifrån SEO-optimering? Har du en kreativ ådra samtidigt som du är strukturerad i ditt arbete? Då har vi nästa tjänst för dig! BESKRIVNING AV ARBETSUPPGIFTER Vi på Office Management söker en Content Editor till vår kund, Mshop, en direktrekrytering. Vår kund är ett spännande och snabbt växande företag. Mshop driver e-handel samt har 2 butiker i Sverige. Som Content Editor välkomnas du in... Visa mer
Är du en fena på att komponera kvalitativa texter? Har du erfarenhet ifrån SEO-optimering? Har du en kreativ ådra samtidigt som du är strukturerad i ditt arbete? Då har vi nästa tjänst för dig!

BESKRIVNING AV ARBETSUPPGIFTER

Vi på Office Management söker en Content Editor till vår kund, Mshop, en direktrekrytering. Vår kund är ett spännande och snabbt växande företag. Mshop driver e-handel samt har 2 butiker i Sverige.

Som Content Editor välkomnas du in i Mshops snabbt växande, professionella och kunniga Content Team. Ett team som delar det primära målet att främja och behålla bolagets starka SEO-positionering och helt enkelt vara bäst på marknaden. Du arbetar tätt tillsammans med din kollega och tillika teamledare som är Head of Content & SEO.

I rollen som Content Editor hos Mshop arbetar du i en roll där ditt ansvar ligger på att se till så att nytt innehåll är anpassat till företagets riktlinjer för innehåll och kommunikation. Vidare verkar du för att upprätthålla och behålla bolagets starka SEO-positionering i skapandet av innehåll.

Dina övergripande ansvarsområden kommer bland annat vara:

- Skapande av originaltexter för specifika delar av kunds webbplats
- Hantera innehåll som du förses med för att säkerställa optimal översättning
- Skapa innehåll som inrymmer SEO-insikter och potential


Dina primära textområden som kommer bearbetas är produkt-, kategoribeskrivningar, blogginlägg och guider.

Tjänsten passar dig som drivs av utveckling och tycker om att kommunicera, med stort fokus på högkvalitativ nivå i text. Du trivs i en familjär miljö omgiven av högpresterande kollegor.

Tjänsten är på heltid, under kontorstider och tillsättning och uppdragsstart sker snarast. Vi vill att du ser långsiktigt på tjänsten. Vår kund sitter i centrala Göteborg och du kommer arbeta på plats på kundens kontor. Detta är en direktrekrytering till vår kund Mshop.

KVALIFIKATIONER OCH EGENSKAPER

Vi söker dig som har tidigare erfarenhet ifrån arbete inom SEO. Vidare är du kreativ i ditt skrivande och brinner för att skriva inspirerande texter. Har du jobbat i digital verksamhet och med e-handel sedan tidigare är det meriterande.

Du är strukturerad och lösningsorienterad. Du strävar efter både personlig och professionell utveckling, är ambitiös, siktar högt och vill därmed utvecklas tillsammans med ditt team.

Förutom svenska behärskar du även engelska i både tal och skrift. Danska är meriterade. Vidare har du goda datakunskaper.

ÖVRIGT

Start: Omgående

Omfattning: Heltid

Arbetstid: mån-fre 09.00-17.00

Plats: Göteborg

Uppdraget ingår i vår rekryteringsverksamhet vilket innebär att vi på Office Management sköter rekryteringsprocessen men du blir anställd av vår kund. Skicka in din ansökan redan idag då intervjuer sker löpande. Vi tar inte emot ansökningar via mail utan du söker jobbet via vår hemsida. Visa mindre

Receptionist med omväxlande roll sökes till IT/teknik företag

Trivs du i en yrkesroll där du får leverera service av toppkvalité? Är ett professionellt bemötande och struktur något som kännetecknar dig? Då har vi tjänsten för dig! Vi söker för kunds räkning en trevlig, serviceinriktad person för rollen som receptionist. Det innebär att du kommer att bli anställd av Office management men du kommer att tillbringa dina arbetsdagar hos vår kund. I rollen som receptionist/kontorsassistent hos vår kund kommer du att ha ö... Visa mer
Trivs du i en yrkesroll där du får leverera service av toppkvalité? Är ett professionellt bemötande och struktur något som kännetecknar dig? Då har vi tjänsten för dig!

Vi söker för kunds räkning en trevlig, serviceinriktad person för rollen som receptionist. Det innebär att du kommer att bli anställd av Office management men du kommer att tillbringa dina arbetsdagar hos vår kund.

I rollen som receptionist/kontorsassistent hos vår kund kommer du att ha övergripande ansvar över receptionen men även kontor- och konferensrum samt frågor som berör underhåll av fastigheten. I rollen kommer du att:

Ta emot och förmedla telefonsamtal

Ta emot besökare

Hantera post och paket

Hålla snyggt på kontoret

Hjälpa till vid interna event under kontorstid

Vidare kommer du ansvara för inköp av varor samt agera som närmaste kontaktperson för avtal gällande service till kontoret, fastighetsunderhåll samt fastighetsservice. För att passa i rollen som receptionist/kontorsassistent har du en administrativ ådra och har en förmåga att organiserade dina dagar på ett effektivt sätt.

Om arbetsplatsen

Modernt IT- och managementkonsultbolag med specialisering i kommunikation, mjukvaruutveckling och affärskritisk IT. Grundad 1995. Företaget har kontor i 4 olika länder och arbetsmiljön är omväxlande och utmanande. De har idag drygt 1800 anställda.

Kvalifikation och egenskaper Vi tror att du som söker har en tidigare erfarenhet från receptionistyrket alternativt servicebranschen där du dagligen bemöter kunder eller leverantörer. Som person är du tillmötesgående och trevlig och arbetar för en god arbetsmiljö och fantastisk service gentemot dina kollegor och kunder. Vidare tror vi att du har förmåga att prioritera dina arbetsuppgifter och trivs med att oväntade arbetsuppgifter kan hamna på ditt bord. Du ska behärska svenska och engelska flytande i tal och skrift samt goda datakunskaper.

Övrigt

Start: Omgående

Omfattning: Tjänsten är på 40% i Göteborg

Du kommer att bli anställd av Office management men du kommer att tillbringa dina arbetsdagar hos vår kund. Visa mindre

ANSVARIG TEAM KUNDSERVICE HOS SPÄNNANDE BOLAG

Vill du arbeta med service i toppklass? Ser du dig själv i en roll där du får skapa ett team runt dig med hög och bred kompetens? Har du en administrativ ådra samtidigt som du har en god kommunikativ och inspirerande förmåga? Då har vi rollen som Customer Success Manager för dig! BESKRIVNING AV ARBETSUPPGIFTER Vi på Office Management söker nu en Customer Success Manager till vår kund, Mshop. Vår kund är ett spännande och snabbt växande företag. Mshop dri... Visa mer
Vill du arbeta med service i toppklass? Ser du dig själv i en roll där du får skapa ett team runt dig med hög och bred kompetens? Har du en administrativ ådra samtidigt som du har en god kommunikativ och inspirerande förmåga? Då har vi rollen som Customer Success Manager för dig!

BESKRIVNING AV ARBETSUPPGIFTER

Vi på Office Management söker nu en Customer Success Manager till vår kund, Mshop. Vår kund är ett spännande och snabbt växande företag. Mshop driver e-handel samt har 2 butiker i Sverige.

I rollen som Customer Success Manager hos Mshop delar och inspirerar du för teamets mål om att leverera kundservice i toppklass! Mshops rykte är oöverträffligt vad gäller kundservice och professionell rådgivning och givetvis vill du bidra till att fortsätta upprätthålla och utveckla detta.

Du har ett övergripande kundserviceansvar för kundens olika serviceportaler. Du arbetar för att upprätthålla och uppdatera rutiner, manualer och onboarding. Du verkar för att utveckla bolagets kundserviceenhet och dess funktion och är ansiktet utåt i övriga verksamheten.

Dina övergripande ansvarsområden kommer bland annat vara att:

- Inspirera och driva Kundserviceteamet med fokus på hög och bred kompetens
- Upprätthålla och uppdatera system, rutiner och manualer
- Se till så att bolaget levererar bästa möjliga kundupplevelse
- Planera och schemalägga teamet för att täcka efterfrågat behov
- Att själv arbete med kundservice åt Mshops kunder


Du trivs i en kommunikativ roll där du inte bara får inspirera och leda andra utan också arbeta strukturerat och mot en tydlig målsättning. Tjänsten passar dig som arbetar nytänkande och med fokus på effektivisering. Då nya situationer som kräver nya förslag och lösningar ständigt uppstår passar det väl in att du är lösningsorienterad och handlingskraftig.

Tjänsten är på heltid, under kontorstider och tillsättning och uppdragsstart sker snarast. Vi vill att du ser långsiktigt på tjänsten. Vår kund sitter i centrala Göteborg och du kommer arbeta på plats på kundens kontor. Tjänsten är en direktrekrytering.

KVALIFIKATIONER OCH EGENSKAPER

Vi söker dig som har tidigare erfarenhet av kundservicearbete. Du brinner för ditt arbete med service och är nu redo för nästa utmaning inom området.

Du är karismatisk och positiv, med en god förmåga till att prioritera och optimera arbetet. Du är en inspiratör och ser dig själv leda och inspirera andra. Dina personliga egenskaper kommer vara avgörande för denna tjänst.

Förutom svenska behärskar du även engelska i både tal och skrift, kan du danska är det meriterande. Du har även god datavana. Vidare har du gärna arbetat i något affärssystem tidigare, har du jobbat i Navision är det meriterande men ej ett krav.

ÖVRIGT

Start: Omgående

Omfattning: Heltid

Arbetstid: mån-fre 09.00-17.00

Plats: Göteborg

Uppdraget ingår i vår rekryteringsverksamhet vilket innebär att vi på Office Management sköter rekryteringsprocessen men du blir anställd av vår kund. Skicka in din ansökan redan idag då intervjuer sker löpande. Vi tar inte emot ansökningar via mail utan du söker jobbet via vår hemsida. Visa mindre

CONTENT EDITOR MED FOKUS PÅ SEO TILL VÄXANDE BOLAG INOM E-HANDEL

Är du en fena på att komponera kvalitativa texter? Har du erfarenhet ifrån SEO-optimering? Har du en kreativ ådra samtidigt som du är strukturerad i ditt arbete? Då har vi nästa tjänst för dig! BESKRIVNING AV ARBETSUPPGIFTER Vi på Office Management söker en Content Editor till vår kund, Mshop, en direktrekrytering. Vår kund är ett spännande och snabbt växande företag. Mshop driver e-handel samt har 2 butiker i Sverige. Som Content Editor välkomnas du in... Visa mer
Är du en fena på att komponera kvalitativa texter? Har du erfarenhet ifrån SEO-optimering? Har du en kreativ ådra samtidigt som du är strukturerad i ditt arbete? Då har vi nästa tjänst för dig!

BESKRIVNING AV ARBETSUPPGIFTER

Vi på Office Management söker en Content Editor till vår kund, Mshop, en direktrekrytering. Vår kund är ett spännande och snabbt växande företag. Mshop driver e-handel samt har 2 butiker i Sverige.

Som Content Editor välkomnas du in i Mshops snabbt växande, professionella och kunniga Content Team. Ett team som delar det primära målet att främja och behålla bolagets starka SEO-positionering och helt enkelt vara bäst på marknaden. Du arbetar tätt tillsammans med din kollega och tillika teamledare som är Head of Content & SEO.

I rollen som Content Editor hos Mshop arbetar du i en roll där ditt ansvar ligger på att se till så att nytt innehåll är anpassat till företagets riktlinjer för innehåll och kommunikation. Vidare verkar du för att upprätthålla och behålla bolagets starka SEO-positionering i skapandet av innehåll.

Dina övergripande ansvarsområden kommer bland annat vara:

- Skapande av originaltexter för specifika delar av kunds webbplats
- Hantera innehåll som du förses med för att säkerställa optimal översättning
- Skapa innehåll som inrymmer SEO-insikter och potential


Dina primära textområden som kommer bearbetas är produkt-, kategoribeskrivningar, blogginlägg och guider.

Tjänsten passar dig som drivs av utveckling och tycker om att kommunicera, med stort fokus på högkvalitativ nivå i text. Du trivs i en familjär miljö omgiven av högpresterande kollegor.

Tjänsten är på heltid, under kontorstider och tillsättning och uppdragsstart sker snarast. Vi vill att du ser långsiktigt på tjänsten. Vår kund sitter i centrala Göteborg och du kommer arbeta på plats på kundens kontor. Detta är en direktrekrytering till vår kund Mshop.

KVALIFIKATIONER OCH EGENSKAPER

Vi söker dig som har tidigare erfarenhet ifrån arbete inom SEO. Vidare är du kreativ i ditt skrivande och brinner för att skriva inspirerande texter. Har du jobbat i digital verksamhet och med e-handel sedan tidigare är det meriterande.

Du är strukturerad och lösningsorienterad. Du strävar efter både personlig och professionell utveckling, är ambitiös, siktar högt och vill därmed utvecklas tillsammans med ditt team.

Förutom svenska behärskar du även engelska i både tal och skrift. Danska är meriterade. Vidare har du goda datakunskaper.

ÖVRIGT

Start: Omgående

Omfattning: Heltid

Arbetstid: mån-fre 09.00-17.00

Plats: Göteborg

Uppdraget ingår i vår rekryteringsverksamhet vilket innebär att vi på Office Management sköter rekryteringsprocessen men du blir anställd av vår kund. Skicka in din ansökan redan idag då intervjuer sker löpande. Vi tar inte emot ansökningar via mail utan du söker jobbet via vår hemsida. Visa mindre

CONTENT EDITOR MED FOKUS PÅ SEO TILL VÄXANDE BOLAG INOM E-HANDEL

Är du en fena på att komponera kvalitativa texter? Har du erfarenhet ifrån SEO-optimering? Har du en kreativ ådra samtidigt som du är strukturerad i ditt arbete? Då har vi nästa tjänst för dig! BESKRIVNING AV ARBETSUPPGIFTER Vi på Office Management söker en Content Editor till vår kund, Mshop, en direktrekrytering. Vår kund är ett spännande och snabbt växande företag. Mshop driver e-handel samt har 2 butiker i Sverige. Som Content Editor välkomnas du in... Visa mer
Är du en fena på att komponera kvalitativa texter? Har du erfarenhet ifrån SEO-optimering? Har du en kreativ ådra samtidigt som du är strukturerad i ditt arbete? Då har vi nästa tjänst för dig!

BESKRIVNING AV ARBETSUPPGIFTER

Vi på Office Management söker en Content Editor till vår kund, Mshop, en direktrekrytering. Vår kund är ett spännande och snabbt växande företag. Mshop driver e-handel samt har 2 butiker i Sverige.

Som Content Editor välkomnas du in i Mshops snabbt växande, professionella och kunniga Content Team. Ett team som delar det primära målet att främja och behålla bolagets starka SEO-positionering och helt enkelt vara bäst på marknaden. Du arbetar tätt tillsammans med din kollega och tillika teamledare som är Head of Content & SEO.

I rollen som Content Editor hos Mshop arbetar du i en roll där ditt ansvar ligger på att se till så att nytt innehåll är anpassat till företagets riktlinjer för innehåll och kommunikation. Vidare verkar du för att upprätthålla och behålla bolagets starka SEO-positionering i skapandet av innehåll.

Dina övergripande ansvarsområden kommer bland annat vara:

- Skapande av originaltexter för specifika delar av kunds webbplats
- Hantera innehåll som du förses med för att säkerställa optimal översättning
- Skapa innehåll som inrymmer SEO-insikter och potential


Dina primära textområden som kommer bearbetas är produkt-, kategoribeskrivningar, blogginlägg och guider.

Tjänsten passar dig som drivs av utveckling och tycker om att kommunicera, med stort fokus på högkvalitativ nivå i text. Du trivs i en familjär miljö omgiven av högpresterande kollegor.

Tjänsten är på heltid, under kontorstider och tillsättning och uppdragsstart sker snarast. Vi vill att du ser långsiktigt på tjänsten. Vår kund sitter i centrala Göteborg och du kommer arbeta på plats på kundens kontor. Detta är en direktrekrytering till vår kund Mshop.

KVALIFIKATIONER OCH EGENSKAPER

Vi söker dig som har tidigare erfarenhet ifrån arbete inom SEO. Vidare är du kreativ i ditt skrivande och brinner för att skriva inspirerande texter. Har du jobbat i digital verksamhet och med e-handel sedan tidigare är det meriterande.

Du är strukturerad och lösningsorienterad. Du strävar efter både personlig och professionell utveckling, är ambitiös, siktar högt och vill därmed utvecklas tillsammans med ditt team.

Förutom svenska behärskar du även engelska i både tal och skrift. Danska är meriterade. Vidare har du goda datakunskaper.

ÖVRIGT

Start: Omgående

Omfattning: Heltid

Arbetstid: mån-fre 09.00-17.00

Plats: Göteborg

Uppdraget ingår i vår rekryteringsverksamhet vilket innebär att vi på Office Management sköter rekryteringsprocessen men du blir anställd av vår kund. Skicka in din ansökan redan idag då intervjuer sker löpande. Vi tar inte emot ansökningar via mail utan du söker jobbet via vår hemsida. Visa mindre

ANSVARIG TEAM KUNDSERVICE HOS SPÄNNANDE BOLAG

Vill du arbeta med service i toppklass? Ser du dig själv i en roll där du får skapa ett team runt dig med hög och bred kompetens? Har du en administrativ ådra samtidigt som du har en god kommunikativ och inspirerande förmåga? Då har vi rollen som Customer Success Manager för dig! BESKRIVNING AV ARBETSUPPGIFTER Vi på Office Management söker nu en Customer Success Manager till vår kund, Mshop. Vår kund är ett spännande och snabbt växande företag. Mshop dri... Visa mer
Vill du arbeta med service i toppklass? Ser du dig själv i en roll där du får skapa ett team runt dig med hög och bred kompetens? Har du en administrativ ådra samtidigt som du har en god kommunikativ och inspirerande förmåga? Då har vi rollen som Customer Success Manager för dig!

BESKRIVNING AV ARBETSUPPGIFTER

Vi på Office Management söker nu en Customer Success Manager till vår kund, Mshop. Vår kund är ett spännande och snabbt växande företag. Mshop driver e-handel samt har 2 butiker i Sverige.

I rollen som Customer Success Manager hos Mshop delar och inspirerar du för teamets mål om att leverera kundservice i toppklass! Mshops rykte är oöverträffligt vad gäller kundservice och professionell rådgivning och givetvis vill du bidra till att fortsätta upprätthålla och utveckla detta.

Du har ett övergripande kundserviceansvar för kundens olika serviceportaler. Du arbetar för att upprätthålla och uppdatera rutiner, manualer och onboarding. Du verkar för att utveckla bolagets kundserviceenhet och dess funktion och är ansiktet utåt i övriga verksamheten.

Dina övergripande ansvarsområden kommer bland annat vara att:

- Inspirera och driva Kundserviceteamet med fokus på hög och bred kompetens
- Upprätthålla och uppdatera system, rutiner och manualer
- Se till så att bolaget levererar bästa möjliga kundupplevelse
- Planera och schemalägga teamet för att täcka efterfrågat behov
- Att själv arbete med kundservice åt Mshops kunder


Du trivs i en kommunikativ roll där du inte bara får inspirera och leda andra utan också arbeta strukturerat och mot en tydlig målsättning. Tjänsten passar dig som arbetar nytänkande och med fokus på effektivisering. Då nya situationer som kräver nya förslag och lösningar ständigt uppstår passar det väl in att du är lösningsorienterad och handlingskraftig.

Tjänsten är på heltid, under kontorstider och tillsättning och uppdragsstart sker snarast. Vi vill att du ser långsiktigt på tjänsten. Vår kund sitter i centrala Göteborg och du kommer arbeta på plats på kundens kontor. Tjänsten är en direktrekrytering.

KVALIFIKATIONER OCH EGENSKAPER

Vi söker dig som har tidigare erfarenhet av kundservicearbete. Du brinner för ditt arbete med service och är nu redo för nästa utmaning inom området.

Du är karismatisk och positiv, med en god förmåga till att prioritera och optimera arbetet. Du är en inspiratör och ser dig själv leda och inspirera andra. Dina personliga egenskaper kommer vara avgörande för denna tjänst.

Förutom svenska behärskar du även engelska i både tal och skrift, kan du danska är det meriterande. Du har även god datavana. Vidare har du gärna arbetat i något affärssystem tidigare, har du jobbat i Navision är det meriterande men ej ett krav.

ÖVRIGT

Start: Omgående

Omfattning: Heltid

Arbetstid: mån-fre 09.00-17.00

Plats: Göteborg

Uppdraget ingår i vår rekryteringsverksamhet vilket innebär att vi på Office Management sköter rekryteringsprocessen men du blir anställd av vår kund. Skicka in din ansökan redan idag då intervjuer sker löpande. Vi tar inte emot ansökningar via mail utan du söker jobbet via vår hemsida. Visa mindre

CONTENT EDITOR MED FOKUS PÅ SEO TILL VÄXANDE BOLAG INOM E-HANDEL

Är du en fena på att komponera kvalitativa texter? Har du erfarenhet ifrån SEO-optimering? Har du en kreativ ådra samtidigt som du är strukturerad i ditt arbete? Då har vi nästa tjänst för dig! BESKRIVNING AV ARBETSUPPGIFTER Vi på Office Management söker en Content Editor till vår kund, Mshop, en direktrekrytering. Vår kund är ett spännande och snabbt växande företag. Mshop driver e-handel samt har 2 butiker i Sverige. Som Content Editor välkomnas du in... Visa mer
Är du en fena på att komponera kvalitativa texter? Har du erfarenhet ifrån SEO-optimering? Har du en kreativ ådra samtidigt som du är strukturerad i ditt arbete? Då har vi nästa tjänst för dig!

BESKRIVNING AV ARBETSUPPGIFTER

Vi på Office Management söker en Content Editor till vår kund, Mshop, en direktrekrytering. Vår kund är ett spännande och snabbt växande företag. Mshop driver e-handel samt har 2 butiker i Sverige.

Som Content Editor välkomnas du in i Mshops snabbt växande, professionella och kunniga Content Team. Ett team som delar det primära målet att främja och behålla bolagets starka SEO-positionering och helt enkelt vara bäst på marknaden. Du arbetar tätt tillsammans med din kollega och tillika teamledare som är Head of Content & SEO.

I rollen som Content Editor hos Mshop arbetar du i en roll där ditt ansvar ligger på att se till så att nytt innehåll är anpassat till företagets riktlinjer för innehåll och kommunikation. Vidare verkar du för att upprätthålla och behålla bolagets starka SEO-positionering i skapandet av innehåll.

Dina övergripande ansvarsområden kommer bland annat vara:

- Skapande av originaltexter för specifika delar av kunds webbplats
- Hantera innehåll som du förses med för att säkerställa optimal översättning
- Skapa innehåll som inrymmer SEO-insikter och potential


Dina primära textområden som kommer bearbetas är produkt-, kategoribeskrivningar, blogginlägg och guider.

Tjänsten passar dig som drivs av utveckling och tycker om att kommunicera, med stort fokus på högkvalitativ nivå i text. Du trivs i en familjär miljö omgiven av högpresterande kollegor.

Tjänsten är på heltid, under kontorstider och tillsättning och uppdragsstart sker snarast. Vi vill att du ser långsiktigt på tjänsten. Vår kund sitter i centrala Göteborg och du kommer arbeta på plats på kundens kontor. Detta är en direktrekrytering till vår kund Mshop.

KVALIFIKATIONER OCH EGENSKAPER

Vi söker dig som har tidigare erfarenhet ifrån arbete inom SEO. Vidare är du kreativ i ditt skrivande och brinner för att skriva inspirerande texter. Har du jobbat i digital verksamhet och med e-handel sedan tidigare är det meriterande.

Du är strukturerad och lösningsorienterad. Du strävar efter både personlig och professionell utveckling, är ambitiös, siktar högt och vill därmed utvecklas tillsammans med ditt team.

Förutom svenska behärskar du även engelska i både tal och skrift. Danska är meriterade. Vidare har du goda datakunskaper.

ÖVRIGT

Start: Omgående

Omfattning: Heltid

Arbetstid: mån-fre 09.00-17.00

Plats: Göteborg

Uppdraget ingår i vår rekryteringsverksamhet vilket innebär att vi på Office Management sköter rekryteringsprocessen men du blir anställd av vår kund. Skicka in din ansökan redan idag då intervjuer sker löpande. Vi tar inte emot ansökningar via mail utan du söker jobbet via vår hemsida. Visa mindre

KUNDSERVICEANSVARIG TILL SPÄNNANDE BOLAG

Vill du arbeta med service i toppklass? Ser du dig själv i en roll där du får skapa ett team runt dig med hög och bred kompetens? Har du en administrativ ådra samtidigt som du har en god kommunikativ och inspirerande förmåga? Då har vi rollen som Customer Success Manager för dig! BESKRIVNING AV ARBETSUPPGIFTER Vi på Office Management söker nu en Customer Success Manager till vår kund, Mshop. Vår kund är ett spännande och snabbt växande företag. Mshop dri... Visa mer
Vill du arbeta med service i toppklass? Ser du dig själv i en roll där du får skapa ett team runt dig med hög och bred kompetens? Har du en administrativ ådra samtidigt som du har en god kommunikativ och inspirerande förmåga? Då har vi rollen som Customer Success Manager för dig!

BESKRIVNING AV ARBETSUPPGIFTER

Vi på Office Management söker nu en Customer Success Manager till vår kund, Mshop. Vår kund är ett spännande och snabbt växande företag. Mshop driver e-handel samt har 2 butiker i Sverige.

I rollen som Customer Success Manager hos Mshop delar och inspirerar du för teamets mål om att leverera kundservice i toppklass! Mshops rykte är oöverträffligt vad gäller kundservice och professionell rådgivning och givetvis vill du bidra till att fortsätta upprätthålla och utveckla detta.

Du har ett övergripande kundserviceansvar för kundens olika serviceportaler. Du arbetar för att upprätthålla och uppdatera rutiner, manualer och onboarding. Du verkar för att utveckla bolagets kundserviceenhet och dess funktion och är ansiktet utåt i övriga verksamheten.

Dina övergripande ansvarsområden kommer bland annat vara att:

- Inspirera och driva Kundserviceteamet med fokus på hög och bred kompetens
- Upprätthålla och uppdatera system, rutiner och manualer
- Se till så att bolaget levererar bästa möjliga kundupplevelse
- Planera och schemalägga teamet för att täcka efterfrågat behov


Du trivs i en kommunikativ roll där du inte bara får inspirera och leda andra utan också arbeta strukturerat och mot en tydlig målsättning. Tjänsten passar dig som arbetar nytänkande och med fokus på effektivisering. Då nya situationer som kräver nya förslag och lösningar ständigt uppstår passar det väl in att du är lösningsorienterad och handlingskraftig.

Tjänsten är på heltid, under kontorstider och tillsättning och uppdragsstart sker snarast. Vi vill att du ser långsiktigt på tjänsten. Vår kund sitter i centrala Göteborg och du kommer arbeta på plats på kundens kontor. Tjänsten är en direktrekrytering.

KVALIFIKATIONER OCH EGENSKAPER

Vi söker dig som har tidigare erfarenhet av kundservicearbete. Du brinner för ditt arbete med service och är nu redo för nästa utmaning inom området.

Du är karismatisk och positiv, med en god förmåga till att prioritera och optimera arbetet. Du är en inspiratör och ser dig själv leda och inspirera andra. Dina personliga egenskaper kommer vara avgörande för denna tjänst.

Förutom svenska behärskar du även engelska i både tal och skrift, kan du danska är det meriterande. Du har även god datavana. Vidare har du gärna arbetat i något affärssystem tidigare, har du jobbat i Navision är det meriterande men ej ett krav.

ÖVRIGT

Start: Omgående

Omfattning: Heltid

Arbetstid: mån-fre 09.00-17.00

Plats: Göteborg

Uppdraget ingår i vår rekryteringsverksamhet vilket innebär att vi på Office Management sköter rekryteringsprocessen men du blir anställd av vår kund. Skicka in din ansökan redan idag då intervjuer sker löpande. Vi tar inte emot ansökningar via mail utan du söker jobbet via vår hemsida. Visa mindre

CONTENT EDITOR MED FOKUS PÅ SEO-OPTIMERING TILL VÄXANDE BOLAG INOM E-HANDEL

Är du en fena på att komponera kvalitativa texter? Har du erfarenhet ifrån SEO-optimering? Har du en kreativ ådra samtidigt som du är strukturerad i ditt arbete? Då har vi nästa tjänst för dig! BESKRIVNING AV ARBETSUPPGIFTER Vi på Office Management söker en Content Editor till vår kund, Mshop, en direktrekrytering. Vår kund är ett spännande och snabbt växande företag. Mshop driver e-handel samt har 2 butiker i Sverige. Som Content Editor välkomnas du in... Visa mer
Är du en fena på att komponera kvalitativa texter? Har du erfarenhet ifrån SEO-optimering? Har du en kreativ ådra samtidigt som du är strukturerad i ditt arbete? Då har vi nästa tjänst för dig!

BESKRIVNING AV ARBETSUPPGIFTER

Vi på Office Management söker en Content Editor till vår kund, Mshop, en direktrekrytering. Vår kund är ett spännande och snabbt växande företag. Mshop driver e-handel samt har 2 butiker i Sverige.

Som Content Editor välkomnas du in i Mshops snabbt växande, professionella och kunniga Content Team. Ett team som delar det primära målet att främja och behålla bolagets starka SEO-positionering och helt enkelt vara bäst på marknaden. Du arbetar tätt tillsammans med din kollega och tillika teamledare som är Head of Content & SEO.

I rollen som Content Editor hos Mshop arbetar du i en roll där ditt ansvar ligger på att se till så att nytt innehåll är anpassat till företagets riktlinjer för innehåll och kommunikation. Vidare verkar du för att upprätthålla och behålla bolagets starka SEO-positionering i skapandet av innehåll.

Dina övergripande ansvarsområden kommer bland annat vara:

- Skapande av originaltexter för specifika delar av kunds webbplats
- Hantera innehåll som du förses med för att säkerställa optimal översättning
- Skapa innehåll som inrymmer SEO-insikter och potential


Dina primära textområden som kommer bearbetas är produkt-, kategoribeskrivningar, blogginlägg och guider.

Tjänsten passar dig som drivs av utveckling och tycker om att kommunicera, med stort fokus på högkvalitativ nivå i text. Du trivs i en familjär miljö omgiven av högpresterande kollegor.

Tjänsten är på heltid, under kontorstider och tillsättning och uppdragsstart sker snarast. Vi vill att du ser långsiktigt på tjänsten. Vår kund sitter i centrala Göteborg och du kommer arbeta på plats på kundens kontor. Detta är en direktrekrytering till vår kund Mshop.

KVALIFIKATIONER OCH EGENSKAPER

Vi söker dig som har tidigare erfarenhet ifrån arbete inom SEO. Vidare är du kreativ i ditt skrivande och brinner för att skriva inspirerande texter. Har du jobbat i digital verksamhet och med e-handel sedan tidigare är det meriterande.

Du är strukturerad och lösningsorienterad. Du strävar efter både personlig och professionell utveckling, är ambitiös, siktar högt och vill därmed utvecklas tillsammans med ditt team.

Förutom svenska behärskar du även engelska i både tal och skrift. Danska är meriterade. Vidare har du goda datakunskaper.

ÖVRIGT

Start: Omgående

Omfattning: Heltid

Arbetstid: mån-fre 09.00-17.00

Plats: Göteborg

Uppdraget ingår i vår rekryteringsverksamhet vilket innebär att vi på Office Management sköter rekryteringsprocessen men du blir anställd av vår kund. Skicka in din ansökan redan idag då intervjuer sker löpande. Vi tar inte emot ansökningar via mail utan du söker jobbet via vår hemsida. Visa mindre

CUSTOMER SUCCESS MANAGER TILL SPÄNNANDE BOLAG

Vill du arbeta med service i toppklass? Ser du dig själv i en roll där du får skapa ett team runt dig med hög och bred kompetens? Har du en administrativ ådra samtidigt som du har en god kommunikativ och inspirerande förmåga? Då har vi rollen som Customer Success Manager för dig! BESKRIVNING AV ARBETSUPPGIFTER Vi på Office Management söker nu en Customer Success Manager till vår kund, Mshop. Vår kund är ett spännande och snabbt växande företag. Mshop dri... Visa mer
Vill du arbeta med service i toppklass? Ser du dig själv i en roll där du får skapa ett team runt dig med hög och bred kompetens? Har du en administrativ ådra samtidigt som du har en god kommunikativ och inspirerande förmåga? Då har vi rollen som Customer Success Manager för dig!

BESKRIVNING AV ARBETSUPPGIFTER

Vi på Office Management söker nu en Customer Success Manager till vår kund, Mshop. Vår kund är ett spännande och snabbt växande företag. Mshop driver e-handel samt har 2 butiker i Sverige.

I rollen som Customer Success Manager hos Mshop delar och inspirerar du för teamets mål om att leverera kundservice i toppklass! Mshops rykte är oöverträffligt vad gäller kundservice och professionell rådgivning och givetvis vill du bidra till att fortsätta upprätthålla och utveckla detta.

Du har ett övergripande kundserviceansvar för kundens olika serviceportaler. Du arbetar för att upprätthålla och uppdatera rutiner, manualer och onboarding. Du verkar för att utveckla bolagets kundserviceenhet och dess funktion och är ansiktet utåt i övriga verksamheten.

Dina övergripande ansvarsområden kommer bland annat vara att:

- Inspirera och driva Kundserviceteamet med fokus på hög och bred kompetens
- Upprätthålla och uppdatera system, rutiner och manualer
- Se till så att bolaget levererar bästa möjliga kundupplevelse
- Planera och schemalägga teamet för att täcka efterfrågat behov


Du trivs i en kommunikativ roll där du inte bara får inspirera och leda andra utan också arbeta strukturerat och mot en tydlig målsättning. Tjänsten passar dig som arbetar nytänkande och med fokus på effektivisering. Då nya situationer som kräver nya förslag och lösningar ständigt uppstår passar det väl in att du är lösningsorienterad och handlingskraftig.

Tjänsten är på heltid, under kontorstider och tillsättning och uppdragsstart sker snarast. Vi vill att du ser långsiktigt på tjänsten. Vår kund sitter i centrala Göteborg och du kommer arbeta på plats på kundens kontor. Tjänsten är en direktrekrytering.

KVALIFIKATIONER OCH EGENSKAPER

Vi söker dig som har tidigare erfarenhet av kundservicearbete. Du brinner för ditt arbete med service och är nu redo för nästa utmaning inom området.

Du är karismatisk och positiv, med en god förmåga till att prioritera och optimera arbetet. Du är en inspiratör och ser dig själv leda och inspirera andra. Dina personliga egenskaper kommer vara avgörande för denna tjänst.

Förutom svenska behärskar du även engelska i både tal och skrift, kan du danska är det meriterande. Du har även god datavana. Vidare har du gärna arbetat i något affärssystem tidigare, har du jobbat i Navision är det meriterande men ej ett krav.

ÖVRIGT

Start: Omgående

Omfattning: Heltid

Arbetstid: mån-fre 09.00-17.00

Plats: Göteborg

Uppdraget ingår i vår rekryteringsverksamhet vilket innebär att vi på Office Management sköter rekryteringsprocessen men du blir anställd av vår kund. Skicka in din ansökan redan idag då intervjuer sker löpande. Vi tar inte emot ansökningar via mail utan du söker jobbet via vår hemsida. Visa mindre

VAKTMÄSTARE/ KONTORSSERVICE TILL INTERNATIONELLT BOLAG I GÖTEBORG

Har du erfarenhet av kontorsservice och trivs med ett varierat, socialt och praktiskt arbete? Ser du att den varierande rollen där du som kontorsservicemedarbetare även stöttar receptionen och bemannar den vid specifika tillfällen är som gjord för dig? Då har vi din nästa tjänst!! BESKRIVNING AV ARBETSUPPGIFTER Du kommer i denna koordinerande tjänst arbeta med sedvanliga vaktmästaruppgifter och kontorsservice för att underlätta vardagen för dina medarbet... Visa mer
Har du erfarenhet av kontorsservice och trivs med ett varierat, socialt och praktiskt arbete? Ser du att den varierande rollen där du som kontorsservicemedarbetare även stöttar receptionen och bemannar den vid specifika tillfällen är som gjord för dig? Då har vi din nästa tjänst!!

BESKRIVNING AV ARBETSUPPGIFTER

Du kommer i denna koordinerande tjänst arbeta med sedvanliga vaktmästaruppgifter och kontorsservice för att underlätta vardagen för dina medarbetare samt skapa en trevlig och välfungerande kontorsmiljö. När vår receptionist behöver arbeta i andra funktioner samt vid frånvaro kommer du även att arbeta i receptionen med enklare sedvanliga receptionsuppgifter.

Områden du kommer vara verksam inom och ansvara för:

- Kontorslokalerna
- Konferensrum och förråd
- Enklare reparationer
- Arbetsmiljö
- Passerkort
- Bemöta kollegor och kunder/besökare till kunden


- Administrera passerkort
- Post- och pakethantering


Tjänsten passar dig som brinner för service, gillar att ha många kontaktytor och är praktiskt lagd.

Tjänsten är på heltid, under kontorstider och tillsättning och uppdragsstart sker snarast. Vi vill att du ser långsiktigt på tjänsten. Vår kund sitter i centrala Göteborg.

KVALIFIKATIONER OCH EGENSKAPER

För denna tjänst söker vi dig som är självgående, serviceminded och tycker om att ta egna initiativ. Vidare är du händig och har ett gott öga för vad som behöver göras. Vi ser att du tidigare har arbetat med vaktmästeri/internservice. Du har goda tekniska färdigheter och tycker om praktiskt- samt lösningsinriktat arbete. För att trivas i rollen behöver du ha god social och kommunikativ förmåga då arbetet innefattar dagliga möten/kontakt med flera interna och externa parter.

Förutom svenska behärskar du även engelska i både tal och skrift, vår kunds koncernspråk är engelska. Du har även god datavana. Körkort är meriterande.

ÖVRIGT

Start: Augusti/September

Omfattning: Heltid

Arbetstid: mån-fre 08.00-16.30

Plats: Göteborg

Uppdraget ingår i vår uthyrningsverksamhet vilket innebär att du kommer att vara anställd av Office Management, men arbeta ute hos vår kund. Vi önskar att du ser långsiktigt på tjänsten. Skicka in din ansökan redan idag då intervjuer sker löpande. Vi tar inte emot ansökningar via mail utan du söker jobbet via vår hemsida. Visa mindre

KONTORSSERVICE / INTERNSERVICE TILL INTERNATIONELLT BOLAG I GÖTEBORG

Har du erfarenhet av kontorsservice och trivs med ett varierat, socialt och praktiskt arbete? Ser du att den varierande rollen där du som kontorsservicemedarbetare även stöttar receptionen och bemannar den vid specifika tillfällen är som gjord för dig? Då har vi din nästa tjänst!! BESKRIVNING AV ARBETSUPPGIFTER Du kommer i denna koordinerande tjänst arbeta med sedvanliga vaktmästaruppgifter och kontorsservice för att underlätta vardagen för dina medarbet... Visa mer
Har du erfarenhet av kontorsservice och trivs med ett varierat, socialt och praktiskt arbete? Ser du att den varierande rollen där du som kontorsservicemedarbetare även stöttar receptionen och bemannar den vid specifika tillfällen är som gjord för dig? Då har vi din nästa tjänst!!

BESKRIVNING AV ARBETSUPPGIFTER

Du kommer i denna koordinerande tjänst arbeta med sedvanliga vaktmästaruppgifter och kontorsservice för att underlätta vardagen för dina medarbetare samt skapa en trevlig och välfungerande kontorsmiljö. När vår receptionist behöver arbeta i andra funktioner samt vid frånvaro kommer du även att arbeta i receptionen med enklare sedvanliga receptionsuppgifter.

Områden du kommer vara verksam inom och ansvara för:

- Kontorslokalerna
- Konferensrum och förråd
- Enklare reparationer
- Arbetsmiljö
- Passerkort
- Bemöta kollegor och kunder/besökare till kunden


- Administrera passerkort
- Post- och pakethantering


Tjänsten passar dig som brinner för service, gillar att ha många kontaktytor och är praktiskt lagd.

Tjänsten är på heltid, under kontorstider och tillsättning och uppdragsstart sker snarast. Vi vill att du ser långsiktigt på tjänsten. Vår kund sitter i centrala Göteborg.

KVALIFIKATIONER OCH EGENSKAPER

För denna tjänst söker vi dig som är självgående, serviceminded och tycker om att ta egna initiativ. Vidare är du händig och har ett gott öga för vad som behöver göras. Vi ser att du tidigare har arbetat med vaktmästeri/internservice. Du har goda tekniska färdigheter och tycker om praktiskt- samt lösningsinriktat arbete. För att trivas i rollen behöver du ha god social och kommunikativ förmåga då arbetet innefattar dagliga möten/kontakt med flera interna och externa parter.

Förutom svenska behärskar du även engelska i både tal och skrift, vår kunds koncernspråk är engelska. Du har även god datavana.

ÖVRIGT

Start: Augusti/September

Omfattning: Heltid

Arbetstid: mån-fre 08.00-16.30

Plats: Göteborg

Uppdraget ingår i vår uthyrningsverksamhet vilket innebär att du kommer att vara anställd av Office Management, men arbeta ute hos vår kund. Vi önskar att du ser långsiktigt på tjänsten. Skicka in din ansökan redan idag då intervjuer sker löpande. Vi tar inte emot ansökningar via mail utan du söker jobbet via vår hemsida. Visa mindre

SERVICE MANAGER TILL SPÄNNANDE UPPDRAG

Har du erfarenhet ifrån serviceyrket och ett intresse för IT- och teknikfrågor? Brinner du för att skapa positiva kundupplevelser och leverera servicetjänster av toppklass! Då har vi din nästa tjänst för dig hos ett större fastighetsbolag. BESKRIVNING AV ARBETSUPPGIFTER Office Management söker en serviceansvarig till vår kund. Vår kund är en stor aktör inom kontorshotell och jobbar kontinuerligt för att ha Sveriges nöjdaste kunder ute på sina anläggninga... Visa mer
Har du erfarenhet ifrån serviceyrket och ett intresse för IT- och teknikfrågor? Brinner du för att skapa positiva kundupplevelser och leverera servicetjänster av toppklass! Då har vi din nästa tjänst för dig hos ett större fastighetsbolag.

BESKRIVNING AV ARBETSUPPGIFTER

Office Management söker en serviceansvarig till vår kund. Vår kund är en stor aktör inom kontorshotell och jobbar kontinuerligt för att ha Sveriges nöjdaste kunder ute på sina anläggningar.

I rollen som serviceansvarig är du ansiktet utåt gällande kundens hyresgästservice. Du ser till att den dagliga driften fungerar och skapar tillsammans med Site Manager på plats en positiv och högklassig kundupplevelse på kundens kontorshotellanläggningar i Stockholm.

Dina övergripande ansvarsområden kommer bland annat vara att:

- Koordinera service- och felanmälningar från hyresgäster
- Hantera leverantörskontakter
- Koordinera teknik- och IT-frågor
- Sköta inköp och beställning av förbrukningsmaterial
- Ta emot leveranser och hantera dessa inför nyöppning av anläggningar
- Koordinera flytt av möbler
- Enklare reparationersarbete


Du kommer även hjälpa till vid marknadsföringsevent och även gemensamma aktiviteter på plats på anläggningarna. Tjänsten passar dig som trivs i en varierad yrkesroll där kunden alltid prioriteras i förstahand för bästa upplevelse.

Tjänsten är på heltid och du kommer vara anställd hos Office Management först för att sedan bli överrekryterad till kunden. Tillsättning sker snarast. Vi vill att du ser långsiktigt på tjänsten. Arbetsplats i Stockholm.

KVALIFIKATIONER OCH EGENSKAPER

Vi söker dig som har tidigare erfarenhet ifrån serviceyrket och då gärna inom fastighet- och lokalfrågor. Meriterande kan också vara ifrån hotellbranschen. Vidare har du ett intresse och gärna erfarenhet ifrån arbete med IT- och teknikfrågor. Du är en god dataanvändare.

Vidare ser vi att du behärskar svenska och engelska obehindrat i tal som skrift. B-körkort är ett krav.

För att trivas i rollen så brinner du för att göra det lilla extra för kunden. Du gillar ett varierat och flexibelt arbete och är en god kommunikatör och relationsskapare. Struktur och noggrannhet i ditt arbete är en självklarhet för dig och även för att lyckas i denna roll. Dina personliga egenskaper kommer vara avgörande för den här tjänsten.



ÖVRIGT

Start: Omgående

Omfattning: Heltid

Arbetstid: mån-fre 08.00-17.00

Plats: Göteborg

Uppdraget ingår i vår uthyrningsverksamhet vilket innebär att du kommer att vara anställd av Office Management, men arbeta ute hos vår kund. Vi önskar att du ser långsiktigt på tjänsten. Skicka in din ansökan redan idag då intervjuer sker löpande. Vi tar inte emot ansökningar via mail utan du söker jobbet via vår hemsida. Visa mindre

INKÖPSASSISTENT TILL VÄXANDE BOLAG I CENTRALA GÖTEBORG

Vill du arbeta som inköpsassistent i ett drivet och högpresterande team? Brinner du för att arbeta i ett högt tempo och gillar att ha många kontaktytor? Har du en administrativ ådra samtidigt som du har en god kommunikativ förmåga? Då har vi rollen som inköpsassistent för dig! BESKRIVNING AV ARBETSUPPGIFTER Vi på Office Management söker en inköpsassistent till vår kund, Mshop. Vår kund är ett spännande och snabbt växande företag som arbetar internationel... Visa mer
Vill du arbeta som inköpsassistent i ett drivet och högpresterande team? Brinner du för att arbeta i ett högt tempo och gillar att ha många kontaktytor? Har du en administrativ ådra samtidigt som du har en god kommunikativ förmåga? Då har vi rollen som inköpsassistent för dig!

BESKRIVNING AV ARBETSUPPGIFTER

Vi på Office Management söker en inköpsassistent till vår kund, Mshop. Vår kund är ett spännande och snabbt växande företag som arbetar internationellt med inköp i Europa, USA och Kina. Mshop driver e-handel samt har 2 butiker i Sverige.

I rollen som inköpsassistent hos Mshop arbetar du med orderläggning- och hantering, enklare bokföring och leveranser. Du verkar i en nyckelroll som kontaktperson med leverantörer och andra funktioner internt i bolaget.

Dina övergripande ansvarsområden kommer bland annat vara:

- Orderläggning och administration
- Order- och leveransbevakning
- Kontakt med leverantörer
- Enklare bokföring
- Hantering av inkomna nya produkter
- Hantering av specifika ärenden inom reklamation


Tjänsten passar dig som trivs att jobba i en bred roll, i ett högt tempo och med variationen av att vara kontaktperson för leverantörer och förse interna funktioner med rätt underlag samtidigt som du gillar det administrativa arbetet.

Tjänsten är på heltid, under kontorstider och tillsättning och uppdragsstart sker snarast. Vi vill att du ser långsiktigt på tjänsten. Vår kund sitter i centrala Göteborg och du kommer arbeta på plats på kundens kontor. Årligen kommer du tillsammans med ditt team besöka mässor och leverantörer både i Europa och i Kina.

KVALIFIKATIONER OCH EGENSKAPER

Vi söker dig som har tidigare erfarenhet av administrativt arbete och gärna har jobbat i en bred och varierad roll. Du är inte rädd för att ta kontakt med externa partners och är professionell i ditt bemötande. Du är strukturerad, lösningsorienterad och vill alltid prestera på topp. Dina personliga egenskaper kommer vara avgörande för denna tjänst.

Förutom svenska behärskar du även engelska i både tal och skrift, Du har även god datavana, framför allt i Excel. Vidare har du gärna arbetat i något affärssystem tidigare, har du jobbat i Navision är det meriterande men ej ett krav.

ÖVRIGT

Start: Omgående

Omfattning: Heltid

Arbetstid: mån-fre 09.00-17.00

Plats: Göteborg

Uppdraget ingår i vår rekryteringsverksamhet vilket innebär att vi på Office Management sköter rekryteringsprocessen men du blir anställd av vår kund. Skicka in din ansökan redan idag då intervjuer sker löpande. Vi tar inte emot ansökningar via mail utan du söker jobbet via vår hemsida. Visa mindre

RECEPTIONIST SÖKES TILL INTERNATIONELLT BOLAG I GÖTEBORG

Vill du arbeta i ett receptionsteam om två personer där du levererar hög service till vår kunds medarbetare och deras besökare? Brinner du för att göra det lilla extra och gillar att ha många kontaktytor? Då har vi rollen som receptionist för dig! BESKRIVNING AV ARBETSUPPGIFTER Vi på Office Management söker en receptionist till vår kund, ett stort internationellt bolag. I rollen som receptionist är du ansiktet utåt, mot vår kunds medarbetare som besöker ... Visa mer
Vill du arbeta i ett receptionsteam om två personer där du levererar hög service till vår kunds medarbetare och deras besökare? Brinner du för att göra det lilla extra och gillar att ha många kontaktytor? Då har vi rollen som receptionist för dig!

BESKRIVNING AV ARBETSUPPGIFTER

Vi på Office Management söker en receptionist till vår kund, ett stort internationellt bolag. I rollen som receptionist är du ansiktet utåt, mot vår kunds medarbetare som besöker Göteborgskontoret, kundens besökare och leverantörer. Tillsammans med ytterligare en receptionist arbetar ni för att ge ett gott första intryck, ge god service och vara behjälplig era medarbetare internt med varierande sysslor.

Dina övergripande ansvarsområden kommer bland annat vara att:

- Bemöta kollegor och kunder/besökare till kunden
- Administrera passerkort
- Post- och pakethantering
- Handha reseräkningar
- Bokningar av hotell, taxi
- Hantera bokningar av konferensrum samt se till att öppna ytor håller en hög standard


Tjänster passar dig som brinner för service, gillar att ha många kontaktytor och väva samman dessa.

Tjänsten är på heltid, under kontorstider och tillsättning och uppdragsstart sker i augusti. Vi vill att du ser långsiktigt på tjänsten. Vår kund sitter i centrala Göteborg.

KVALIFIKATIONER OCH EGENSKAPER

Vi söker dig som har tidigare erfarenhet av service. Har du arbetat som receptionist tidigare är det meriterande men ej ett krav. För att lyckas i rollen som receptionist krävs att du är kommunikativ, tar initiativ, arbetar proaktivt och fattar egna beslut. Du är strukturerad i ditt arbete samtidigt som du är anpassningsbar. Framförallt brinner du för att ge service av högsta klass och är professionell i ditt bemötande. Dina personliga egenskaper kommer vara avgörande för denna tjänst.

Förutom svenska behärskar du även engelska i både tal och skrift, vår kunds koncernspråk är engelska. Du har även god datavana.

ÖVRIGT

Start: Augusti

Omfattning: Heltid

Arbetstid: mån-fre 08.00-16.30

Plats: Göteborg

Uppdraget ingår i vår uthyrningsverksamhet vilket innebär att du kommer att vara anställd av Office Management, men arbeta ute hos vår kund. Vi önskar att du ser långsiktigt på tjänsten. Skicka in din ansökan redan idag då intervjuer sker löpande. Vi tar inte emot ansökningar via mail utan du söker jobbet via vår hemsida. Visa mindre