Lediga jobb Asta Agency AB i Göteborg

Se alla lediga jobb från Asta Agency AB i Göteborg. Genom att välja ett specifikt yrke kan du även välja att se alla lediga jobb i Göteborg som finns inom det yrket.

Kundansvarig Säljare till Carotte Group AB

Ansök    Okt 31    Asta Agency AB    Account manager
Om företaget Carotte Group är en koncern inriktad på möten där måltid och service av hög kvalitet skapar upplevelser. Genom specialiserade dotterbolag levererar företaget branschledande tjänster till både företag och privatpersoner, från event och catering till bemanning och drifttjänster. Kulturen präglas av mod, prestigelöshet och handlingskraft där medarbetarna är den viktigaste investeringen och där nya idéer välkomnas samtidigt som det bästa av det b... Visa mer
Om företaget
Carotte Group är en koncern inriktad på möten där måltid och service av hög kvalitet skapar upplevelser. Genom specialiserade dotterbolag levererar företaget branschledande tjänster till både företag och privatpersoner, från event och catering till bemanning och drifttjänster. Kulturen präglas av mod, prestigelöshet och handlingskraft där medarbetarna är den viktigaste investeringen och där nya idéer välkomnas samtidigt som det bästa av det beprövade värnas. Här möter sälj, projektledare och kockar varandra i en miljö med många perspektiv och nationaliteter och där samarbetet driver resultat och kundnöjdhet. 
Vi på Asta Agency samarbetar med Carotte i den här rekryteringsprocessen. Processen sker genom Asta och du blir sedan anställd direkt hos Carotte.

Om tjänstenI rollen som kundansvarig säljare har du ett helhetsansvar för en egen kundportfölj i Göteborg med fokus på att skapa nöjda och långsiktiga kundrelationer och aktiva avtal inom företagets affärsområden som Food & Event, Staff och Housekeeping. Du driver hela säljprocessen enligt Carottes “Way of Sales” från prospektering och bokning till behovsanalys, offert och signerat avtal och säkerställer en smidig överlämning till leverans. Du rapporterar till Team Leader och samverkar tätt med kollegor i landet via veckomöten, sambesök och gemensamma aktivitetsinsatser. I vardagen arbetar du strukturerat i CRM och följer upp dina mål med tydliga KPI:er. 
Arbetsuppgifter som inkluderas i rollen:
Genomföra prospektering, bokning och genomförande av kundmöten.
Ta fram offerter och säkra korrekta avtal/underlag.
Följa uppföljning mot KPI:er (kundbesök, offertstock, affärer, avsluts- och bokningsgrad).


Kvalifikationer och egenskaperFör att lyckas och trivas i rollen är du en relationsbyggande B2B-säljare som trivs med ägandeskap för hela affären, från första samtal till förlängning och merförsäljning. Du kommunicerar obehindrat på svenska och engelska och har driv, struktur och förmåga att planera smart och självständigt. Med erfarenhet från leveranssidan som exempelvis inom kontorsansvar, projektledning, bemanning eller event ligger service dig varmt om hjärtat och du som person har en framåtanda för att skapa goda förutsättningar till goda relationer. 

Därtill har du:
Arbetslivserfarenhet inom B2B-försäljning och att driva hela säljcykeln.
Bakgrund från hotell, facility services, event eller bemanning.
Erfarenhet av att bygga upp egen kundstock i ett premiumerbjudande inom B2B.
God CRM-vana. 
Mycket goda kunskaper i svenska och engelska. 

Vidare är det meriterande om du förstår affären från beställarsidan eller om du har en bakgrund inom coworking.
Övrig information Start: Omgående men med hänsyn till uppsägningstid 
Plats: Göteborg 
Omfattning: Heltid
Lön: Enligt överenskommelse 


Vi tillämpar löpande urval i denna process vilket innebär att tjänsten kan tillsättas innan annonsen avpubliceras. Vi rekommenderar dig därför att ansöka så snart som möjligt!
Har du frågor eller funderingar kring Asta Agencys rekryteringsprocess, tveka inte att höra av dig till [email protected].
Om Asta AgencyAsta Agency är ett rekryterings- och bemanningsföretag som hjälper företag att hitta rätt tjänstemän i hela Sverige med fokus på Stockholm, Göteborg och Malmö. Vi rekryterar och hyr ut specialister och generalister inom försäljning, marknad, HR, kundservice, ekonomi, administration, IT och tech. Med fokus på kvalitet, långsiktighet och smarta lösningar stöttar vi både företag och kandidater i nästa steg.
Läs mer om hur vi arbetar med rekrytering, bemanning och hyrrekrytering på astaagency.se. Visa mindre

AV-tekniker till globalt teknikföretag

Om företaget Företaget är ett globalt teknikföretag med internationell karaktär. De är idag en av de ledande aktörerna inom sitt område och erbjuder ett brett utbud av produkter och tjänster som hjälper företag att förbättra sin produktivitet och effektivitet. Med fokus på hållbarhet och innovation arbetar de för att stödja sina kunder i övergången till digitala och miljövänliga arbetsplatser, och företaget är verksamt i över 200 länder världen över. De sö... Visa mer
Om företaget
Företaget är ett globalt teknikföretag med internationell karaktär. De är idag en av de ledande aktörerna inom sitt område och erbjuder ett brett utbud av produkter och tjänster som hjälper företag att förbättra sin produktivitet och effektivitet. Med fokus på hållbarhet och innovation arbetar de för att stödja sina kunder i övergången till digitala och miljövänliga arbetsplatser, och företaget är verksamt i över 200 länder världen över.
De söker nu en AV-tekniker till Göteborg och Uppsala. Mer information om företaget får du under första intervjun. Vi på Asta Agency samarbetar med företaget i den här rekryteringsprocessen. Det är ett konsultuppdrag med god möjlighet till anställning hos dem. Du blir initialt anställd av Asta Agency och arbetar som konsult hos företaget.

Om tjänstenSom AV-tekniker är du ute hos kund och installerar olika typer av mötesrumslösningar. Du tillhör företagets område för communication services och arbetet handlar främst om att installera skärmar, kameror, mikrofoner och annan utrustning för videokonferens, i såväl små som stora mötesrum. Installationerna varierar i omfattning: från enklare uppdrag som tar en timme till större projekt som kräver heldagar.
Du kommer att arbeta med både nyinstallationer och serviceärenden och hantera produkter från flera varumärken. Det är viktigt att du är tekniskt händig då det är avgörande för både kvalitet och helhetsintryck. Du samarbetar nära en dispatcher och supporttekniker. Du utgår hemifrån med din servicebil och planerar dina dagar tillsammans med dina kollegor. 
Ansvarsområden:
Installation av AV- och mötesrumslösningar ute hos kund
Kabeldragning och montering av teknisk utrustning
Funktions- och kvalitetskontroller av installerad utrustning
Felsökning i samarbete med koordinator samt support från second- och third line
Serviceuppdrag hos befintliga kunder
Dokumentation i företagets ärendehanteringssystem
Kvalifikationer och egenskaper
Som person är du kvalitetsmedveten och noggrann i ditt arbete – du ser till att varje installation håller hög standard och att allt fungerar som det ska innan du lämnar platsen. Du är flexibel och har lätt för att anpassa dig efter olika typer av uppdrag, kunder och arbetsmiljöer. Med ett serviceinriktat förhållningssätt är du mån om att skapa en positiv upplevelse för kunden och att alltid leverera med ett professionellt bemötande.
Kunskap om AV teknik 
Erfarenhet från en liknande roll sedan innan 
Svenskt medborgarskap, säkerhetsprövning ingår i rekryteringsprocessen
Körkort
Flytande kunskaper i svenska och engelska


Övrig information Start: Enligt överenskommelse
Plats: Göteborg, Uppsala eller Gävle
Omfattning: Heltid
Lön: Enligt överenskommelse


Vi tillämpar löpande urval i denna process vilket innebär att tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag. Vi rekommenderar dig därför att ansöka så snart som möjligt!
Har du frågor eller funderingar kring Asta Agencys rekryteringsprocess, tveka inte att höra av dig till [email protected].
Om Asta AgencyAsta Agency är ett rekryterings- och bemanningsföretag som hjälper företag att hitta rätt tjänstemän i hela Sverige med fokus på Stockholm, Göteborg och Malmö. Vi rekryterar och hyr ut specialister och generalister inom försäljning, marknad, HR, kundservice, ekonomi, administration, IT och tech. Med fokus på kvalitet, långsiktighet och smarta lösningar stöttar vi både företag och kandidater i nästa steg.
Läs mer om hur vi arbetar med rekrytering, bemanning och hyrrekrytering på astaagency.se. Visa mindre

Projektledare till Greenled AB

Om Greenled På uppdrag av Greenled söker vi på Asta Agency nu en driven och kommunikativ projektledare som vill vara med och forma framtidens belysningslösningar. Greenled är den ledande totalleverantören av belysningslösningar i Finland och har framgångsrikt etablerat sitt unika affärskoncept i Sverige. Med ett starkt fokus på smarta och energieffektiva lösningar hjälper Greenled företag och offentlig sektor att spara energi, pengar och miljö – samtidigt ... Visa mer
Om Greenled
På uppdrag av Greenled söker vi på Asta Agency nu en driven och kommunikativ projektledare som vill vara med och forma framtidens belysningslösningar. Greenled är den ledande totalleverantören av belysningslösningar i Finland och har framgångsrikt etablerat sitt unika affärskoncept i Sverige. Med ett starkt fokus på smarta och energieffektiva lösningar hjälper Greenled företag och offentlig sektor att spara energi, pengar och miljö – samtidigt som säkerhet, trivsel och effektivitet ökar.
Med kontor i Stockholm och Göteborg och projekt i hela södra Sverige söker de nu en nyckelperson till sitt team som vill leda projekt från idé till verklighet och bidra till företagets fortsatta tillväxt.
Om tjänstenI rollen som projektledare hos Greenled har du en central position där du driver och utvecklar belysningsprojekt med fokus på södra Sverige. Du arbetar nära såväl säljteamet som installationsteamet och har en nyckelroll i att säkerställa att kundernas behov möts med hög kvalitet och precision.
Dina huvudsakliga arbetsuppgifter inkluderar:
Ansvara för hela projektets livscykel, från planering och installation till slutförande och uppföljning.
Kommunicera med kunder och interna team för att säkerställa att alla parter är informerade och nöjda.
Upprätta och följa upp installationsplaner samt koordinera resurser och tidsplaner.
Representera Greenled som företagets ansikte utåt mot kunder och samarbetspartners.
Säkerställa att projekt utförs enligt budget, tidplan och avtalade kvalitetskrav.

Du utgår från Göteborg och arbetar främst inom södra Sverige. Rollen inkluderar resor, med dagsturer och enstaka övernattningar.
Kvalifikationer och egenskaperFör att lyckas i rollen tror vi att du har en bakgrund som projektledare, gärna inom teknik, bygg eller installation. Du trivs med att arbeta i en varierad vardag och har lätt för att kommunicera och samarbeta med både kunder och kollegor.
Vi söker dig som:
Har erfarenhet av att leda projekt från start till mål och säkerställa kundnöjdhet.
Är en naturlig problemlösare med en lösningsorienterad och flexibel inställning.
Har goda kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift. Kunskaper i finska är meriterande.
Har grundläggande förståelse för el och teknik.

Som person är du ansvarstagande och kommunikativ, med ett starkt driv att leverera hög kvalitet och bygga långsiktiga relationer.
Varför Greenled?Greenled erbjuder dig möjligheten att vara en del av ett framgångsrikt och växande företag som ligger i framkant inom belysningslösningar. Här får du:
En utvecklande roll där du gör skillnad för både kunder och miljö.
Möjlighet att arbeta i en flexibel miljö, där du kan utgå från kontoret, hemmet eller projektplatsen.
Förmåner som tjänstebil och konkurrenskraftig lön.
Delaktighet i internationella projekt med möjlighet att växa inom organisationen.

Hos Greenled får du arbeta i ett företag som satsar på innovation och hållbarhet och där varje medarbetare ges frihet under ansvar.
Övrig information
Vi tillämpar löpande urval i denna process vilket innebär att tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag. Vi rekommenderar dig därför att ansöka så snart som möjligt!
Har du frågor eller funderingar kring Asta Agencys rekryteringsprocess, tveka inte att höra av dig till [email protected]. Visa mindre

Account Manager - Brizo

Ansök    Jun 5    Asta Agency AB    Account manager
Är du en passionerad, resultatdriven säljare med en stark förmåga att bygga relationer? Om företagetBrizo är en framstående aktör inom tredjepartslogistik som specialiserar sig på att erbjuda banbrytande leveranslösningar. Företaget skiljer sig ut med sina premiumtjänster, som innefattar 100% utsläppsfria leveranser – både samma dag och inom en timme. Med ett starkt engagemang för miljömässig hållbarhet strävar Brizo efter att inte bara optimera utan också... Visa mer
Är du en passionerad, resultatdriven säljare med en stark förmåga att bygga relationer?
Om företagetBrizo är en framstående aktör inom tredjepartslogistik som specialiserar sig på att erbjuda banbrytande leveranslösningar. Företaget skiljer sig ut med sina premiumtjänster, som innefattar 100% utsläppsfria leveranser – både samma dag och inom en timme. Med ett starkt engagemang för miljömässig hållbarhet strävar Brizo efter att inte bara optimera utan också revolutionera leveransprocesserna.
Detta är initialt ett konsultuppdrag hos Asta Agency men med tydliga intentioner från Brizo att övergå till en fast anställning. Detta arrangemang ger både dig och Brizo en utmärkt chans att utvärdera ert samarbete och lära känna varandra.
Om tjänstenSom Account Manager hos Brizo kommer du underhålla och vidareutveckla relationer med befintliga kunder samtskapa nya kundkontakter som öppnar upp förnya affärsmöjligheter.
Dina arbetsuppgifter:
Underhålla och vidareutveckla relationer med befintliga kunder
Identifiera och skapa nya kundkontakter och affärsmöjligheter
Genomföra kundmöten och förhandlingar
Arbeta nära kundtjänst och logistikteamet för att säkerställa en fin kundupplevelse
Aktivt bidra till teamets försäljningsmål och strategiska initiativ
Kvalifikationer och egenskaperHar dokumenterad erfarenhet inom försäljning och kundrelationer, gärna inom logistik eller relaterade branscher som e-handel
Är en skicklig kommunikatör i både svenska och engelska, med förmågan att uttrycka dig väl i både tal och skrift
Kan arbeta självständigt med hög motivation, samtidigt som du trivs i ett team där samarbete står i centrum
Är målinriktad och drivs av att ständigt sträva efter att nå och överträffa uppsatta försäljningsmål
Övrig information Start: Omgående
Plats: Stockholm eller Göteborg
Omfattning: 100%
Lön: Enligt överenskommelse

Urval sker löpande så ansök redan idag!
Har du frågor eller funderingar kring Asta Agencys rekryteringsprocess, tveka inte att höra av dig till [email protected]. Visa mindre

Teknisk säljare till Petroseal

Om företaget PetroSeal AB är en ledande leverantör av industriella vätskor och lösningar inom tätningsteknologi. De är en del av Indutrade-koncernen, vilket innebär att de ingår i ett globalt nätverk av teknik- och industribolag med fokus på hög kvalitet och kundanpassade lösningar. Som partner till flera världsledande producenter och med sin tekniska expertis hjälper PetroSeal AB sina kunder att förbättra produktion och prestanda på den nordiska marknaden... Visa mer
Om företaget
PetroSeal AB är en ledande leverantör av industriella vätskor och lösningar inom tätningsteknologi. De är en del av Indutrade-koncernen, vilket innebär att de ingår i ett globalt nätverk av teknik- och industribolag med fokus på hög kvalitet och kundanpassade lösningar. Som partner till flera världsledande producenter och med sin tekniska expertis hjälper PetroSeal AB sina kunder att förbättra produktion och prestanda på den nordiska marknaden.
Vi på Asta Agency samarbetar med PetroSeal i denna rekrytering. Vi söker en teknisk säljare som arbetar med fokus på kunder i västra och södra delarna av Sverige. Du besöker kunder både på plats och digitalt, det förekommer resor i tjänsten.
Om tjänsten
Som teknisk säljare blir du en nyckelspelare i att etablera nya och även stärka befintliga affärer med kunder i Västra Götaland, Blekinge och Småland. Du blir en nyckelperson för PetroSeals expansion och ska självständigt äga dina kundrelationer, från inledande kontakt till långsiktigt partnerskap. Rollen innebär både uppsökande och relationsbyggande försäljning med inriktning mot mellanstora företag inom tillverkningsindustrin.
Huvudsakliga arbetsuppgifter:
Ansvara för hela säljprocessen från initial kontakt till genomförd affär, med fokus på teknisk konsultation och hållbara lösningar.
Genomföra regelbundna kundbesök, vilket innebär till viss del resor och möjlighet till övernattning.
Utveckla hållbara samarbeten och fungera som en strategisk rådgivare genom att sätta dig in i och förstå kundernas processer och behov.
Arbeta med rapportering och analys genom CRM-systemet Lime för att säkerställa att framtida affärsmöjligheter identifieras och utnyttjas.
Samarbeta internt med produktansvariga och kollegor för att utnyttja olika kompetensområden och leverera högsta tekniska nivå i lösningarna till kunderna.

Kvalifikationer och egenskaper
Vi söker dig som har dokumenterad erfarenhet av teknisk försäljning och vill arbeta inom området för tekniska processvätskor. Extra meriterande är erfarenheter inom industriella tvättmedel, skärvätskor eller produkter mot pressgjutning samt härdning. Som person trivs du att arbeta med relationsbyggande liksom en förmåga att hantera relativt långa säljcykler. Du är van att möta beslutsfattare på olika nivåer, och kan smidigt växla mellan tekniska detaljer och övergripande affärsmässiga diskussioner. Du trivs i en roll med stort eget ansvar, har förmåga att arbeta självständigt och är lösningsorienterad. Med din tekniska kompetens och din förmåga att skapa förtroende blir du en pålitlig rådgivare och en självklar samarbetspartner för kunderna.
För att lyckas i rollen behöver du ha:
Erfarenhet av försäljning inom exempelvis verkstadsindustrin eller tillverkningsindustrin.
God system och datorvana.
Flytande kunskaper i svenska och engelska, tal och skrift.

Övrig information
Start: Enligt överenskommelse
Plats: Resande tjänst i Bohuslän, Västra Götaland och Småland
Omfattning: Heltid
Lön: Enligt överenskommelse
Övriga förmåner: Förmånsbil, Bonusprogram, Friskvårdsbidrag, Löpande utbildningsprogram hos leverantör

Vi tillämpar löpande urval i denna process vilket innebär att tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag. Vi rekommenderar dig därför att ansöka så snart som möjligt!
Har du frågor eller funderingar kring Asta Agencys rekryteringsprocess, tveka inte att höra av dig till [email protected]. Visa mindre

Säljande Affärsutvecklare till Aimo Share

Ansök    Aug 24    Asta Agency AB    Account manager
Om Företaget Aimo Share är Sveriges första bildelningstjänst av elbilar! Deras affärsidé är att tillhandahålla företag med ett alternativ till traditionell företagsbilleasing genom deras smarta och flexibla mobilitetslösningar. Aimo Shares lösningar befäster företagens förmåga att sänka sin ekologiska påverkan och reducera kostsamma fordonsutgifter, samtidigt som flexibilitet och rörlighet bevaras intakt. Genom deras användarvänliga app kan företag anpassa... Visa mer
Om Företaget
Aimo Share är Sveriges första bildelningstjänst av elbilar! Deras affärsidé är att tillhandahålla företag med ett alternativ till traditionell företagsbilleasing genom deras smarta och flexibla mobilitetslösningar. Aimo Shares lösningar befäster företagens förmåga att sänka sin ekologiska påverkan och reducera kostsamma fordonsutgifter, samtidigt som flexibilitet och rörlighet bevaras intakt. Genom deras användarvänliga app kan företag anpassa bilpoolstjänsten helt efter deras enskilda behov. Aimo Share är en satsning som stöds och finansieras av det framstående japanska investeringsföretaget Sumitomo Corporation, med en framgångsrik track record av att investera i och utveckla innovativa företag.

Dina Arbetsuppgifter
I rollen som Affärsutvecklare på Aimo Share är ditt uppdrag att expandera försäljningen av företagets mobilitetslösningar till kundföretag. Du leder an i hela säljprocessen, både med nya och befintliga kunder, med målet att skapa ökad affärsomfattning och etablera långvariga partnerskap. Din ansvarsomfattning innefattar identifiering av potentiella kunder, initiering av dialog med dem samt vårdande av existerande kundrelationer. Dessutom hanterar du inkommande leads. Eftersom du spelar en viktig roll i att utveckla ett nytt affärsområde hos Aimo Share kommer du att ha möjlighet att påverka arbetsprocesser och försäljningsstrategier och ha en nyckelroll i företagets tillväxtresa. Du deltar också i teamets övergripande målsättning och arbetar aktivt för att uppnå KPI:er både på individuell nivå och för hela affärsområdet.

För att framgångsrikt axla rollen och trivas ser vi det som viktigt att du har en målinriktad inställning och är motiverad av att göra betydande avtryck på företaget.
Din strävan efter att uppnå goda resultat och din kontinuerliga vilja att lära dig nytt genomsyrar ditt arbete. Dessutom visar du handlingskraft och tar initiativ, och du är inte rädd för att presentera nya idéer och dela dina tankar om förbättringsmöjligheter. Eftersom rollen involverar många kontaktytor, både internt och externt, är social kompetens och samarbetsförmåga viktiga egenskaper. Slutligen, du driver dina processer självständigt med noggrann planering och struktur. I denna rekrytering värderar vi också dina personliga egenskaper högt.

Kvalifikationer och erfarenheter:

Tidigare erfarenhet av B2B-försäljning
Avslutad gymnasieutbildning
Erfarenhet av strategisk bearbetning av nya kunder
Vana vid att använda CRM-system
Flytande i svenska och engelska, både i tal och skrift
Körkort
Erfarenhet av försäljning av SaaS-lösningar och/eller leasingmarknaden är ett krav

För att trivas och lyckas i rollen är vår övertygelse att du som individ är fast besluten att nå mål och drivas av möjligheten att betydelsefullt påverka företagets framgång. Ditt engagemang för att erbjuda enastående resultat och din ständiga önskan att förvärva ny kunskap genomsyrar alla delar av ditt arbete. Vidare kännetecknas du av din handlingsbenägenhet och proaktiva inställning. Att presentera nya idéer och uttrycka åsikter om potentiella förbättringar är något du omfamnar. För att trivas och blomstra i denna position är även stark social kompetens och samarbetsförmåga nödvändiga, då rollen involverar omfattande interaktion internt och externt. Slutligen innehar du förmågan att självständigt driva dina processer genom noggrann planering och struktur. Vid denna rekrytering är de personliga egenskaperna av största betydelse Visa mindre

Teknisk innesäljare / säljsupport till SICK

Ansök    Sep 13    Asta Agency AB    Innesäljare
Säljare till SICK A?lskar du kombinationen av teknik och fo?rsa?ljning och fa?r som mest energi na?r du fa?r vara i kontakt med nya ma?nniskor? Har du dessutom erfarenhet av sensorer och automation och a?r pa? jakt efter en roll och en arbetsplats da?r du sta?ndigt kommer fa? utvecklas? Detta kan vara ett jobb fo?r dig! Om företaget SICK AB och SICK AS ingår i koncernen SICK som grundades 1946. Med ca 11 000 anställda och en global verksamhet i över 50 ... Visa mer
Säljare till SICK

A?lskar du kombinationen av teknik och fo?rsa?ljning och fa?r som mest energi na?r du fa?r vara i kontakt med nya ma?nniskor? Har du dessutom erfarenhet av sensorer och automation och a?r pa? jakt efter en roll och en arbetsplats da?r du sta?ndigt kommer fa? utvecklas? Detta kan vara ett jobb fo?r dig!

Om företaget

SICK AB och SICK AS ingår i koncernen SICK som grundades 1946. Med ca 11 000 anställda och en global verksamhet i över 50 länder är vi idag en världsledande tillverkare av sensorer, säkerhetssystem och produkter för automatisk identifiering. Vårt primära marknadsfokus ligger i Europa. Vi är idag 85 anställda med en omsättning på ca 500 miljoner SEK. Vår verksamhet är idag indelad i affärsområdena Factory Automation, Logistics Automation och Process Automation. SICK har ett stort produktutbud med egen utveckling och klassas som marknadsledande på sensorer.

Se vår film på YouTube:

https://www.youtube.com/watch?v=DazejUdV2Pc

Om tjänsten

I rollen som säljare är det din uppgift att öka försäljningen genom aktiviteter virtuellt och digitalt, mestadels mot befintliga kunder. Vissa fysiska kundbesök förekommer. Du bygger upp din egen kundstock och växer tillsammans med dina kunder!

Fokus kommer att ligga på små- och medelstora företag där din primära uppgift är att utveckla kundsamarbeten inom segmentet. Till viss del hanterar du även inkommande ärenden och förfrågningar samt ger företagets kunder ypperlig service och support.

Det är en proaktiv roll där tempo och uthållighet är nyckeln till framgång och du ansvarar för hela försäljningsprocessen, från första kontakt till godkänd offert.

Teamet består av säljare i olika säljroller och ni bearbetar tillsammans region syd. Säljavdelningen har en mycket god sammanhållning och en fin gemenskap. Kontoret är beläget i Högsbo, Göteborg, där 16 personer i olika funktioner arbetar idag.

Hos SICK erbjuds du kontinuerlig kompetensutveckling och det finns gott om utvecklingsmöjligheter för rätt person!

Din profil:

Vi ser att du som söker tjänsten har arbetat med försäljning eller säljsupport tidigare och tycker att det är roligt. Du har ett tekniskt intresse och med fördel har du kunskaper om sensorer och automation.

Då jobbet handlar om att aktivt bearbeta kunder digitalt ser vi att du har en hög energinivå i ditt arbete och att du tycker om att kontakta nya människor.

SICK använder affärssystemet SAP samt CRM-systemet Microsoft 365, har du arbetat i dessa system förut är det meriterande. Mycket goda kunskaper i svenska och engelska är krav och har du B-körkort är det meriterande.

Detta är en roll för dig som älskar kombinationen av teknik och försäljning och en utmärkt språngbräda in i en organisation som är världsledande i sin bransch och som genom sensorintelligens och applikationslösningar skapar den perfekta basen för att kontrollera processer säkert och effektivt, skydda individer från olyckor och förhindrar skador på miljön.

I denna rekrytering kommer vi lägga stor vikt vid dina personliga egenskaper. Visa mindre