Lediga jobb Svea Ekonomi AB i Göteborg

Se alla lediga jobb från Svea Ekonomi AB i Göteborg. Genom att välja ett specifikt yrke kan du även välja att se alla lediga jobb i Göteborg som finns inom det yrket.

Handläggare till Svea Inkasso i Göteborg

Ansök    Okt 3    Svea Ekonomi AB    Inkassohandläggare
Nu söker vi en noggrann och ansvarsfull handläggare till Inkassoavdelningen på Svea Bank i Göteborg. Trivs du med att arbeta strukturerat och med många kontaktytor? Då kan det här vara en roll för dig! Du blir del av ett litet och hjälpsamt team som tillsammans ansvarar för att ta hand om våra uppdragsgivares fordringar. Om rollen Du kommer i rollen som Inkassohandläggare hos oss att arbeta med att handlägga våra kunders fordringar på bästa sätt. Dina arb... Visa mer
Nu söker vi en noggrann och ansvarsfull handläggare till Inkassoavdelningen på Svea Bank i Göteborg. Trivs du med att arbeta strukturerat och med många kontaktytor? Då kan det här vara en roll för dig! Du blir del av ett litet och hjälpsamt team som tillsammans ansvarar för att ta hand om våra uppdragsgivares fordringar.

Om rollen
Du kommer i rollen som Inkassohandläggare hos oss att arbeta med att handlägga våra kunders fordringar på bästa sätt. Dina arbetsuppgifter är varierande och du har stort eget ansvar för dina ärenden genom hela processen, från början till avslutat ärende. Det dagliga arbetet innebär bl.a. uppgifter såsom att;

- Skicka ut inkassokrav
- Upprätta avbetalningsplaner
- Ansöka om betalningsförelägganden och avhysningar
- Visst juridiskt arbete ingår
- Daglig kontakt med kunder och gäldenärer via mejl, chatt samt telefon
- Kontakt med myndigheter


Vem är du?
Vi söker en person som trivs i en operativ roll, är administrativt lagd och noggrann i sitt arbete. För den här rollen är det viktigt att du kan uttrycka dig väl i tal och skrift, främst i svenska även om goda kunskaper i engelska också är önskvärt, då du i rollen kommer att ha många olika kontaktytor. Vi ser gärna att du som söker har någon erfarenhet av eller kommit i kontakt med inkasso i tidigare roll, men lägger stor vikt vid dina personliga kvaliteter. Vidare ser vi att du är ansvarsfull och har en god förmåga att prioritera och strukturera ditt arbete så att det blir gjort på ett effektivt sätt. Även förmågan att hantera stress och ett tidvis högt tempo är viktig, då arbetsbelastningen kan variera över tid. Då du arbetar med människor är det viktigt att du är ödmjuk och lyhörd, förmågan att förstå gäldenärens situation är viktig för att du ska kunna hantera ärendet på bästa sätt.

Om Svea
Svea är en koncern med finansiell verksamhet med över 2000 anställda i ett flertal europeiska länder. Med fyrtio års erfarenhet skapar vi smarta administrativa och finansiella lösningar för både privatpersoner och företag. Sveas vision är att vara en ledande finansiell aktör i Europa. På Svea råder en entreprenörsanda och vi har en familjär företagskultur. Gemenskap är viktigt för oss och vi jobbar för mångfald och att alla ska känna delaktighet och ha möjlighet att kunna påverka.

Ansökan
Vi tar inte emot ansökningar via mail. Om du har frågor om tjänsten går det bra att kontakta rekryterare Fredrika Engelin på [email protected]. Urval och intervjuer sker löpande och vi önskar tillsätta tjänsten så snart som möjligt.

Välkommen med din ansökan! Visa mindre

Kredithandläggare till Svea Göteborg (vikariat)

Ansök    Sep 27    Svea Ekonomi AB    Kredithandläggare
Vi söker nu en ansvarstagande och lösningsorienterad Kredithandläggare till vårt kontor beläget i centrala Göteborg! I rollen som Kredithandläggare kommer du få chans att ta dig an många olika typer av ärenden, och dessutom blir du del av ett härligt och sammansvetsat team med en positiv arbetsmiljö där alla hjälps åt. Tjänsten är ett vikariat som sträcker sig över 12 månader. Vad kommer du att göra? - Kreditbedömning, analys och beredande av nya kredite... Visa mer
Vi söker nu en ansvarstagande och lösningsorienterad Kredithandläggare till vårt kontor beläget i centrala Göteborg! I rollen som Kredithandläggare kommer du få chans att ta dig an många olika typer av ärenden, och dessutom blir du del av ett härligt och sammansvetsat team med en positiv arbetsmiljö där alla hjälps åt. Tjänsten är ett vikariat som sträcker sig över 12 månader.

Vad kommer du att göra?

- Kreditbedömning, analys och beredande av nya krediter samt identifiera eventuella risker
- Följa upp och administrera fakturor som förfallit
- Telefon- och mailkontakt med kunder
- Analys av kreditupplysningar och annan dokumentation
- Hitta och ge förslag på lösningar på krediter
- Agera rådgivande mot vår försäljningsavdelning
- Uppföljning och identifiering av risker i befintlig kreditstock och årliga granskningar
- Säkerhetsställa att företagets kreditpolicy efterföljs


Vem är du?
För att trivas och passa i rollen som Kredithandläggare hos oss behöver du ta stort ansvar för ditt eget arbete samt vara noggrann och ha god förmåga att arbeta på ett strukturerat sätt. Vi tror att du har arbetat i en liknande roll tidigare, som Kredithandläggare eller annan typ av handläggare, och ser gärna att du även har erfarenhet från den finansiella sektorn. Du uttrycker dig tydligt och bra i både tal och skrift på såväl svenska som engelska, samt trivs i en roll där du är serviceinriktad och samtidigt analytisk. Då det ibland är ett högt tempo och mycket att göra behöver du vara stresstålig och kunna hantera en tidvis stor mängd arbete. Vi ser också gärna att du, som blivande kollega, har nära till skratt och kan bidra med en positiv energi, då detta är en viktig del i teamet du kommer bli en del av.

Om Svea
I 40 år har Svea hjälpt företagare att uppfylla sina drömmar. På Svea råder en entreprenöriell anda, flexibilitet och en utpräglad familjär företagskultur. Gemenskap är viktigt för oss och vi jobbar för mångfald och att alla ska känna en delaktighet och möjlighet att kunna påverka. På Svea värdesätter vi worklife balance och har en tydlig gräns mellan arbetsliv och privatliv. Vi sitter i nya och fräscha lokaler i Arenastaden, Solna. Välkommen att följa med oss på vår fortsatta resa!

Ansökan
Vi tar inte emot ansökningar via mail. Om du har frågor om tjänsten går det bra att kontakta Johanna Rooth på [email protected] Urval och intervjuer sker löpande och vi önskar tillsätta tjänsten så snart som möjligt, så skicka din ansökan redan idag! Visa mindre

Account Manager med fokus betal- och finansieringslösningar till Svea Bank

Ansök    Maj 20    Svea Ekonomi AB    Account manager
Vi växer och söker nu Account Manager med fokus betal- och finansieringslösningar av bil, till ett av våra drivna och ambitiösa säljteam på Svea! Har du erfarenhet av försäljning och besitter ett stort affärsmässigt driv? Trivs du i en roll där du får skapa värde och brinner av att få utveckla långsiktiga kundrelationer? Då kan det här vara din nästa roll! Om rollen I rollen som Account Manager hos oss kommer ditt huvudfokus ligga på att utveckla en god r... Visa mer
Vi växer och söker nu Account Manager med fokus betal- och finansieringslösningar av bil, till ett av våra drivna och ambitiösa säljteam på Svea! Har du erfarenhet av försäljning och besitter ett stort affärsmässigt driv? Trivs du i en roll där du får skapa värde och brinner av att få utveckla långsiktiga kundrelationer? Då kan det här vara din nästa roll!

Om rollen
I rollen som Account Manager hos oss kommer ditt huvudfokus ligga på att utveckla en god relation med befintliga kunder inom betal- och finansieringslösningar av bil i området kring Göteborg. I dina arbetsuppgifter kommer du ha stort eget ansvar för att vara närvarande, bygga relation och vidareutveckla dessa kunder där du ser till att våra kunders behov blir mötta genom vår produkt. Detta är en marknad med många aktörer så du behöver vara duktig på att sticka ut i mängden och bygga långsiktiga relationer, samt trivas med att vara närvarande på plats hos kunderna. Det är därför av stor vikt att du gillar att arbeta i ett högt tempo där du själv prioriterar ditt arbete, då du kommer att göra flertalet kundbesök varje vecka. Du kommer även till viss del arbeta med att ta in nya kunder inom området, där du ansvarar för hela processen från prospektering till vidareutveckling av relationen. Då tjänsten innebär att du reser till olika kunder dagligen bör du ha körkort. Vi ser även att du har din utgångspunkt i Göteborg.

Vem är du?
I rollen som Account Manager hos oss ser vi dig som är affärsmässig och social, som har ett naturligt förhållningssätt till att ta kontakt och bygga relationer. Du är utåtriktad, driven och på ett engagerat sätt bemöter du nya som befintliga kunder. Vi tror vidare att du gillar att arbeta i ett högt tempo där du är van att arbeta med och ta eget ansvar för flera parallella uppgifter, samtidigt som du levererar kvalitet i det du tar dig an. Du har förmåga att tänka utanför boxen och hitta nya möjligheter, har en resultatinriktad inställning och driver ditt arbete framåt för att uppfylla både dina och teamets mål.

- Tidigare erfarenhet av försäljning av något slag
- Erfarenhet av arbete i CRM-system (vi använder Sales)
- Meriterande med erfarenhet från bilbranschen eller tidigare sålt integrerade lösningar
- Utbildning från IHM eller liknande inom försäljning är meriterande
- Flytande kunskaper i svenska i både tal och skrift
- B-körkort


Om Svea
Svea är en koncern med finansiell verksamhet med över 2000 anställda i ett flertal europeiska länder. Med fyrtio års erfarenhet skapar vi smarta administrativa och finansiella lösningar för både privatpersoner och företag. Sveas vision är att vara en ledande finansiell aktör i Europa. På Svea råder en entreprenörsanda och vi har en familjär företagskultur. Gemenskap är viktigt för oss och vi jobbar för mångfald och att alla ska känna delaktighet och ha möjlighet att kunna påverka. Vi sitter i nya fräscha lokaler i Arenastaden, Solna.

Ansökan
Vi tar inte emot ansökningar via mail. Om du har frågor om tjänsten går det bra att kontakta rekryterare Johanna Rooth på [email protected]. Urval och intervjuer sker löpande och vi önskar tillsätta tjänsten så snart som möjligt.

Välkommen med din ansökan! Visa mindre

Administratör till Svea i Göteborg (3 månader)

Ansök    Jun 16    Svea Ekonomi AB    Kontorist
Vi söker nu en administrativ och självgående person till ett uppdrag på 3 månader på vårt härliga Göteborgskontor. Här blir du del av ett litet, trevligt team som jobbar med finansieringstjänster. Om rollen Rollen omfattar allmänna kontorsgöromål, där du stöttar upp inom bland annat administration, kundkontakt, frågor gällande fakturor, uppföljning av förfallna fakturor samt enklare ekonomiuppgifter. I den här rollen kommer du även finnas tillgänglig för ... Visa mer
Vi söker nu en administrativ och självgående person till ett uppdrag på 3 månader på vårt härliga Göteborgskontor. Här blir du del av ett litet, trevligt team som jobbar med finansieringstjänster.

Om rollen
Rollen omfattar allmänna kontorsgöromål, där du stöttar upp inom bland annat administration, kundkontakt, frågor gällande fakturor, uppföljning av förfallna fakturor samt enklare ekonomiuppgifter. I den här rollen kommer du även finnas tillgänglig för att hjälpa till utanför dessa uppgifter vid behov.

Vem söker vi?
Vi söker dig som är driven, nyfiken och ansvarstagande som trivs med att arbeta i en bred och flexibel roll. Du har ett prestigelöst förhållningssätt och kan hugga i där det behövs. Har du arbetat administrativt eller inom ekonomi tidigare är det positivt, men du kan även ha studerat ekonomi eller liknande och nu vill få in en fot i arbetslivet. Du har flytande kunskaper i svenska och goda kunskaper i engelska.

Vi ser gärna att tillträde sker omgående, uppdraget sträcker sig över 3 månader.

Om Svea
I 40 år har Svea hjälpt företagare att uppfylla sina drömmar. Affärsområdet för E-handelslösningar erbjuder kompletta betallösningar för e-handlare vilket inkluderar kort- och direktbanksbetalningar, faktura- och delbetalningar och kontokrediter. På Svea råder en entreprenöriell anda, flexibilitet och en utpräglad familjär företagskultur. Gemenskap är viktigt för oss och vi jobbar för mångfald och att alla ska känna en delaktighet och möjlighet att kunna påverka. På Svea värdesätter vi worklife balance och har en tydlig gräns mellan arbetsliv och privatliv. Välkommen att följa med oss på vår fortsatta resa!

Ansökan
Vi har tyvärr inte möjlighet att ta emot ansökningar via mail. Urvalet och intervjuer sker löpande och vi önskar att tillsätta tjänsten så snart som möjligt så skicka in din ansökan så snart som möjligt! Har du frågor kring tjänsten är du varmt välkommen att höra av dig till rekryterare Ellen Hallengren på [email protected]. Visa mindre

Administratör till Svea i Göteborg (7 månader)

Vi söker nu en administrativ och självgående person till ett uppdrag på 7 månader på vårt härliga Göteborgskontor. Här blir du del av ett litet, trevligt team som jobbar med finansieringstjänster. Om rollen Rollen omfattar allmänna kontorsgöromål, där du stöttar upp inom bland annat administration, kundkontakt, frågor gällande fakturor, uppföljning av förfallna fakturor samt enklare ekonomiuppgifter. I den här rollen kommer du även finnas tillgänglig för ... Visa mer
Vi söker nu en administrativ och självgående person till ett uppdrag på 7 månader på vårt härliga Göteborgskontor. Här blir du del av ett litet, trevligt team som jobbar med finansieringstjänster.

Om rollen
Rollen omfattar allmänna kontorsgöromål, där du stöttar upp inom bland annat administration, kundkontakt, frågor gällande fakturor, uppföljning av förfallna fakturor samt enklare ekonomiuppgifter. I den här rollen kommer du även finnas tillgänglig för att hjälpa till utanför dessa uppgifter vid behov.

Vem söker vi?
Vi söker dig som är driven, nyfiken och ansvarstagande som trivs med att arbeta i en bred och flexibel roll. Du har ett prestigelöst förhållningssätt och kan hugga i där det behövs. Har du arbetat administrativt eller inom ekonomi tidigare är det positivt, men du kan även ha studerat ekonomi eller liknande och nu vill få in en fot i arbetslivet. Du har flytande kunskaper i svenska och goda kunskaper i engelska.

Vi ser gärna att tillträde sker omgående, uppdraget sträcker sig över 7 månader med möjlighet till förlängning.

Om Svea
I 40 år har Svea hjälpt företagare att uppfylla sina drömmar. Affärsområdet för E-handelslösningar erbjuder kompletta betallösningar för e-handlare vilket inkluderar kort- och direktbanksbetalningar, faktura- och delbetalningar och kontokrediter. På Svea råder en entreprenöriell anda, flexibilitet och en utpräglad familjär företagskultur. Gemenskap är viktigt för oss och vi jobbar för mångfald och att alla ska känna en delaktighet och möjlighet att kunna påverka. På Svea värdesätter vi worklife balance och har en tydlig gräns mellan arbetsliv och privatliv. Välkommen att följa med oss på vår fortsatta resa!

Ansökan
Vi har tyvärr inte möjlighet att ta emot ansökningar via mail. Urvalet och intervjuer sker löpande och vi önskar att tillsätta tjänsten så snart som möjligt så skicka in din ansökan så snart som möjligt! Har du frågor kring tjänsten är du varmt välkommen att höra av dig till rekryterare Sanna Löfgren på [email protected]. Visa mindre

Regionsäljare för region Syd till Svea

Ansök    Jan 27    Svea Ekonomi AB    Utesäljare
Vi söker nu dig som är i början av din säljkarriär, som är driven och kundfokuserad och trivs i en självgående roll med mycket kundbesök. Vi erbjuder dig en spännande och utvecklande roll där du får träffa och lära känna kunder från en mängd olika branscher! Vad kommer du göra? Som Regionsäljare inom vårt affärsområde Säljfinans kommer du att få en befintlig kundstock som du ansvarar för att upprätthålla och nyutveckla den befintliga kundrelationen på, ge... Visa mer
Vi söker nu dig som är i början av din säljkarriär, som är driven och kundfokuserad och trivs i en självgående roll med mycket kundbesök. Vi erbjuder dig en spännande och utvecklande roll där du får träffa och lära känna kunder från en mängd olika branscher!

Vad kommer du göra?
Som Regionsäljare inom vårt affärsområde Säljfinans kommer du att få en befintlig kundstock som du ansvarar för att upprätthålla och nyutveckla den befintliga kundrelationen på, genom att vara närvarande och tillgänglig. Kunderna finns spridda över hela din region, från Malmö till Jönköping, och vi vill att du tar en aktiv och engagerad roll där kundmöten är den största delen av din vardag. I och med det kommer du att spendera en hel del tid på resande fot, och det förekommer även övernattningar. Det finns möjlighet att få en kontorsplats i Göteborg eller Malmö om det önskas. Vi arbetar i en föränderlig miljö, och det ställer krav på att du är flexibel och anpassningsbar samtidigt som vi vet att det krävs en god förmåga att hålla struktur i arbetet i den här rollen. Din viktigaste uppgift som Regionsäljare är att se till att Sveas produkt alltid är top of mind hos våra kunder, vilket du gör genom att skapa en god relation och närvaro hos dem.

Erfarenhet och kompetenser

- 1-3 års erfarenhet från någon typ av säljande roll
- Erfarenhet av att arbeta i butik med försäljning till konsumenter
- Vana att arbeta i Excel eller CRM-system för registrering av möten
- Erfarenhet av att arbeta mot uppsatta budgetmål
- Flytande kunskaper i svenska i både tal och skrift
- B körkort


Vem är du?
I den här rollen ser vi en social och relationsskapande person som trivs med att ha många kontaktytor. Du har en lösningsorienterad inställning och trivs med att arbeta på egen hand, där du har stor frihet och med det även stort eget ansvar. Du är duktig på att kommunicera med olika typer av människor och trivs med att arbeta i ett tidvis högt tempo, där det krävs god planeringsförmåga och struktur i ditt arbetssätt.

Om Svea
I 40 år har Svea hjälpt företagare att uppfylla sina drömmar. På Svea råder en entreprenöriell anda, flexibilitet och en utpräglad familjär företagskultur. Gemenskap är viktigt för oss och vi jobbar för mångfald och att alla ska känna en delaktighet och möjlighet att kunna påverka. På Svea värdesätter vi worklife balance och har en tydlig gräns mellan arbetsliv och privatliv. Vi sitter i nya och fräscha lokaler i Arenastaden, Solna. Välkommen att följa med oss på vår fortsatta resa!

Ansökan
Vi tar inte emot ansökningar via mail. Om du har några frågor om tjänsten är du varmt välkommen att höra av dig till Rekryterare Ellen Hallengren på [email protected] Urval och intervjuer sker löpande och vi önskar tillsätta tjänsten så snart som möjligt, så skicka din ansökan redan idag! Visa mindre

Säljare till Kapitalkredit i Göteborg

Ansök    Sep 8    Svea Ekonomi AB    Account manager
Nu söker vi efter en vass och driven Säljare till Kapitalkredit, en del av Svea Ekonomi som verkar inom företagsfinansiering. Att arbeta med försäljning av finansiella tjänster handlar i hög utsträckning om relationer. Att långsiktigt bygga upp och underhålla ditt nätverk i regionens näringsliv är en viktig del i uppdraget, men det handlar minst lika mycket om att våga gå på avslut - att agera snabbt när möjligheten dyker upp. Att vara snabb i vändningarna... Visa mer
Nu söker vi efter en vass och driven Säljare till Kapitalkredit, en del av Svea Ekonomi som verkar inom företagsfinansiering. Att arbeta med försäljning av finansiella tjänster handlar i hög utsträckning om relationer. Att långsiktigt bygga upp och underhålla ditt nätverk i regionens näringsliv är en viktig del i uppdraget, men det handlar minst lika mycket om att våga gå på avslut - att agera snabbt när möjligheten dyker upp. Att vara snabb i vändningarna är viktigt för både oss och våra kunder, då vi alltid strävar efter och är stolta över att ge våra kunder snabb service.

Vad kommer du göra?
Du ansvarar för att bygga upp din egen kundstock, vilket innebär allt från prospektering och samtal till mötesbokning och kundbesök. Till din hjälp har du vårt team av mötesbokare, som hjälper dig att boka kundmöten i din region. Du utgår ifrån vårt kontor i centrala Göteborg, men kommer att arbeta med kunder i hela Västra och Södra Sverige.

Vem är du?
Vi tror att du arbetar med försäljning och affärsutveckling idag. Har du erfarenhet från finansbranschen och en förståelse för finansiering är det en stor fördel i jobbet, men det är inget krav. Vi tror att rätt inställning och eget initiativ slår lika högt som utbildning och tidigare erfarenheter. I den här rollen trivs du som gillar att ta stort eget ansvar, drivs av att leverera resultat samt är en relationsbyggare som sätter kunden först. B-körkort är en förutsättning för tjänsten då du kommer besöka kunder i hela regionen på daglig basis.

Vilka är vi?
Kapitalkredit bildades år 2010, och erbjuder företagsfinansiering genom fakturaköp och lån till företag. Vi är en del av Svea Ekonomi AB sedan 2015, och sitter i Sveas lokaler i centrala Göteborg tillsammans med flera av Sveas övriga affärsområden. Visa mindre

Junior Regionsäljare för region Syd till Svea

Ansök    Jan 27    Svea Ekonomi AB    Utesäljare
Vi söker nu dig som är i början av din säljkarriär, som är driven och kundfokuserad och trivs i en självgående roll med mycket kundbesök. Vi erbjuder dig en spännande och utvecklande roll där du får träffa och lära känna kunder från en mängd olika branscher! Vad kommer du göra? Som Regionsäljare inom vårt affärsområde Säljfinans kommer du att få en befintlig kundstock som du ansvarar för att upprätthålla och nyutveckla den befintliga kundrelationen på, ge... Visa mer
Vi söker nu dig som är i början av din säljkarriär, som är driven och kundfokuserad och trivs i en självgående roll med mycket kundbesök. Vi erbjuder dig en spännande och utvecklande roll där du får träffa och lära känna kunder från en mängd olika branscher!

Vad kommer du göra?
Som Regionsäljare inom vårt affärsområde Säljfinans kommer du att få en befintlig kundstock som du ansvarar för att upprätthålla och nyutveckla den befintliga kundrelationen på, genom att vara närvarande och tillgänglig. Kunderna finns spridda över hela din region, från Malmö till Jönköping, och vi vill att du tar en aktiv och engagerad roll där kundmöten är den största delen av din vardag. I och med det kommer du att spendera en hel del tid på resande fot, och det förekommer även övernattningar. Det finns möjlighet att få en kontorsplats i Göteborg eller Malmö om det önskas. Vi arbetar i en föränderlig miljö, och det ställer krav på att du är flexibel och anpassningsbar samtidigt som vi vet att det krävs en god förmåga att hålla struktur i arbetet i den här rollen. Din viktigaste uppgift som Regionsäljare är att se till att Sveas produkt alltid är top of mind hos våra kunder, vilket du gör genom att skapa en god relation och närvaro hos dem.

Erfarenhet och kompetenser

- 1-3 års erfarenhet från någon typ av säljande roll
- Erfarenhet av att arbeta i butik med försäljning till konsumenter
- Vana att arbeta i Excel eller CRM-system för registrering av möten
- Erfarenhet av att arbeta mot uppsatta budgetmål
- Flytande kunskaper i svenska i både tal och skrift
- B körkort


Vem är du?
I den här rollen ser vi en social och relationsskapande person som trivs med att ha många kontaktytor. Du har en lösningsorienterad inställning och trivs med att arbeta på egen hand, där du har stor frihet och med det även stort eget ansvar. Du är duktig på att kommunicera med olika typer av människor och trivs med att arbeta i ett tidvis högt tempo, där det krävs god planeringsförmåga och struktur i ditt arbetssätt.

Om Svea
I 40 år har Svea hjälpt företagare att uppfylla sina drömmar. På Svea råder en entreprenöriell anda, flexibilitet och en utpräglad familjär företagskultur. Gemenskap är viktigt för oss och vi jobbar för mångfald och att alla ska känna en delaktighet och möjlighet att kunna påverka. På Svea värdesätter vi worklife balance och har en tydlig gräns mellan arbetsliv och privatliv. Vi sitter i nya och fräscha lokaler i Arenastaden, Solna. Välkommen att följa med oss på vår fortsatta resa!

Ansökan
Vi tar inte emot ansökningar via mail. Om du har några frågor om tjänsten är du varmt välkommen att höra av dig till Rekryterare Ellen Hallengren på [email protected] Urval och intervjuer sker löpande och vi önskar tillsätta tjänsten så snart som möjligt, så skicka din ansökan redan idag! Visa mindre