Lediga jobb som Transportsamordnare i Göteborg

Se lediga jobb som Transportsamordnare i Göteborg. Genom att välja en specifik arbetsgivare kan du även välja att se alla jobb i Göteborg som finns hos arbetsgivaren.

Fordonsansvarig - Schenker Åkeri i Göteborg

Ansök    Jan 18    Schenker AB    Transportsamordnare
Schenker Åkeri är ett av Sveriges största åkerier och de är ett helägt dotterbolag till DB Schenker. Företaget är verksamma på 14 orter runt om i landet och transporterar årligen 1,9 miljoner ton gods. Därtill har Schenker Åkeri en omsättning på omkring 1 miljard, har 1000 anställda och 1000 fordon. För Schenker Åkeri är medarbetaren den viktigaste framgångsfaktorn. Du blir hos företaget en del av ett globalt logistiknätverk där de tror att den enskilda ... Visa mer
Schenker Åkeri är ett av Sveriges största åkerier och de är ett helägt dotterbolag till DB Schenker. Företaget är verksamma på 14 orter runt om i landet och transporterar årligen 1,9 miljoner ton gods. Därtill har Schenker Åkeri en omsättning på omkring 1 miljard, har 1000 anställda och 1000 fordon.

För Schenker Åkeri är medarbetaren den viktigaste framgångsfaktorn. Du blir hos företaget en del av ett globalt logistiknätverk där de tror att den enskilda individens glädje och engagemang gör skillnad. De eftersträvar en trygg och hälsosam arbetsmiljö där de är måna om att skapa utrymme för varje medarbetares trivsel och kompetensutveckling.

Är du administrativt stark och lockas till en fordonsrelaterad bransch? Trivs du i en fartfylld och föränderlig arbetsmiljö med breda kontaktytor, både internt och externt? Vi söker nu dig som vill utvecklas tillsammans med Schenker Åkeri AB i en ny, spännande roll som Fordonsansvarig!

Hos Schenker Åkeri AB välkomnas du in i rollen som Fordonsansvarig med en gedigen introduktion, vars syfte är att ge dig en god verksamhetsförståelse och stabil grund att stå på. Du blir här en del av en matrisorganisation, där du arbetar med att funktionellt leda och motivera andra i det dagliga arbetet. I rollen ansvarar du för att de 1000 fordon som används till transporter runt om i landet nyttjas på ett korrekt sätt. Därtill ansvarar du för att fordonen byts ut, repareras och underhålls i enlighet med vad som är planerat och avtalat. Du arbetar som administrativt ansvarig i flera system rörande verksamhetens fordon och håller dig kontinuerligt uppdaterad om vilka fordon som ska tas ur drift, vilka som behöver hyras in, vilka som ska flyttas mellan orter och liknande uppgifter. Du får den information du behöver dels från system, dels från lokalt fordonsansvariga på orter runt om i Sverige. Rollen innebär breda kontaktytor både internt och externt och du arbetar både självständigt och i samarbete med andra. Du har en variationsrik arbetsdag som innehåller både repetitiva arbetsuppgifter och utmaningar som behöver lösas med kort varsel.

* Gymnasial utbildning. Eftergymnasial utbildning är meriterande
* Erfarenhet från administrativ roll
* Erfarenhet från åkeri- eller fordonsbranschen är meriterande
* God system- och datavana
* Mycket god kunskap i svenska samt god kunskap i engelska, i tal och skrift


Du som söker tar ett stort ägandeskap för dina ansvarsuppgifter, utförandet av dessa och säkerställer att alla blir slutförda i tid och med hög kvalitet. Du har en naturlig förmåga att skapa och bibehålla relationer på alla nivåer såväl inom organisationen som externt. Därtill har du förmågan att motivera och få med dig andra människor för att skapa resultat. Du har ett stort intresse för att hjälpa andra, sätter alltid kunden i fokus och anstränger dig för att leverera lösningar. Då du förstår vikten av struktur och ordning i ditt arbete är du metodisk, systematisk och planerar uppgifterna innan du sätter igång. Vidare är du analytiskt lagd och kan snabbt skapa en förståelse för en stor mängd information och se eventuella fel.

Information och ansökan
Den här tjänsten är en direktrekrytering som görs av Bravura, vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du anställs direkt hos Schenker Åkeri AB.

Start: Enligt överenskommelse
Plats: Hisings Backa
Lön: Enligt överenskommelse

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här: https://www.bravura.se/din-karriar.

Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, [email protected] eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.


Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval.

Välkommen med din ansökan! Visa mindre

Logistics Specialist till Träfraktkontoret i Göteborg

Nu söker OnePartnerGroup en Logistics Specialist till Träfraktkontoret i Göteborg AB. Är du en lösningsorienterad, noggrann och driven person som gillar att jobba i en roll med varierande arbetsuppgifter. Då kan denna roll vara rätt för dig! Träfraktkontoret i Göteborg AB grundades 1928 och är idag Sveriges största logistikspecialist och marknadsledande inom export av skogsprodukter. Vi är representerade i både Sverige och Finland och på vårt kontor som ä... Visa mer
Nu söker OnePartnerGroup en Logistics Specialist till Träfraktkontoret i Göteborg AB. Är du en lösningsorienterad, noggrann och driven person som gillar att jobba i en roll med varierande arbetsuppgifter.
Då kan denna roll vara rätt för dig!

Träfraktkontoret i Göteborg AB grundades 1928 och är idag Sveriges största logistikspecialist och marknadsledande inom export av skogsprodukter. Vi är representerade i både Sverige och Finland och på vårt kontor som är beläget i Göteborg är vi idag 17 medarbetare. Vårt huvudfokus är export av skogsprodukter i containers där vi hanterar cirka 60 000 teus årligen, med sågade trävaror, massa och papper. Vi är en oberoende aktör som jobbar med samtliga containerrederier på marknaden, med en tydlig nisch och en väldigt god kunskap kring de produkter vi hanterar.

Vår vision är att vara en globalt marknadsledande logistikvisionär inom skogsindustrin där vi vill erbjuda våra kunder den mest skräddarsydda och kostnadseffektiva transportlösningen till och från världens alla hörn. Vi på träfraktskontoret värdesätter en arbetskultur som uppmuntrar till kreativitet, engagemang och resultat.

Om tjänsten:
Som Logistics Specialist ansvarar för hela den logistiska kedjan för kunderna i din kundportfölj. Du arbetar för att säkerställa att varje produkt transporteras från producent till mottagare på ett för kunden problemfritt och kostnadseffektivt sätt. Du ansvarar för att utvärdera och optimerar flödena kontinuerligt.

I din roll som LOGISTICS SPECIALIST kommer dina huvudsakliga arbetsuppgifter vara: Planera, boka ut och följa upp gods
Daglig kontakt med kunder och affärspartners
Dokumentation, exportklareringar, fakturering och uppföljning.
Arbetet är varierande med högt tempo och prioriteringsordningar förändras så gott som dagligen.

Om dig:
Som person är du driven, strukturerad och noggrann med en tydlig känsla för detaljer. Du en problemlösare som tycker om att ta dig an nya utmaningar. Du trivs med att arbeta i ett högt tempo och har inga problem med förändringar.
 Vidare ser vi att du är en lagspelare som är lyhörd för dina kollegor och har lätt för att anpassa dig men trivs samtidigt med att ta egna initiativ.
Kvalifikationer:  Arbetslivserfarenhet inom logistik, spedition eller likvärdigt. 
God kunskap inom MS Office
Goda kunskaper inom svenska och engelska

Övrigt:
Start: Enligt överenskommelse
Omfattning: Heltid
Placering: Göteborg

Detta är en rekrytering där du blir anställd hos Träfraktkontoret i Göteborg. I denna rekrytering samarbetar Träfraktkontoret i Göteborg AB med OnePartnerGroup, vid frågor kontakta Tania Benitez på [email protected]

Vi träffar kandidater löpande och tjänsten kan komma att vara tillsatt föra sista ansökningsdag. Så välkommen med din ansökan redan idag!
Vi tar inte emot ansökningar via mail.


OnePartnerGroup
Vi på OnePartnerGroup jobbar med rekrytering och bemanning utifrån vår största drivkraft – att se dig lyckas och nå dina mål på både kort- och långsikt. Därför kan du lita på att vi gör vårt bästa för att hitta ett jobb som ska passa dig, oavsett om det gäller en tjänst som anställd hos oss eller rekrytering till någon av våra kunder.

Med en lokal förankring på ett 50-tal orter, från Malmö i söder till Kalix i norr, finns vi nära dig. Utifrån ett brett kontaktnät och med en god lokalkännedom erbjuder vi ett stort utbud av lediga tjänster som kan passa dig, inom flera branscher. Välkommen till Sveriges lokalaste rekryterings- och bemanningsföretag du också.

www.onepartnergroup.se Visa mindre

Fordonsansvarig till Schenker Åkeri AB

Ansök    Jan 18    Bravura Sverige AB    Transportsamordnare
Om Bravura: Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas! Om tjänsten: Den här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du an... Visa mer
Om Bravura:

Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!

Om tjänsten:

Den här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du anställs direkt hos Schenker Åkeri AB.

Om företaget:

Schenker Åkeri är ett av Sveriges största åkerier och de är ett helägt dotterbolag till DB Schenker. Företaget är verksamma på 14 orter runt om i landet och transporterar årligen 1,9 miljoner ton gods. Därtill har Schenker Åkeri en omsättning på omkring 1 miljard, har 1000 anställda och 1000 fordon.

För Schenker Åkeri är medarbetaren den viktigaste framgångsfaktorn. Du blir hos företaget en del av ett globalt logistiknätverk där de tror att den enskilda individens glädje och engagemang gör skillnad. De eftersträvar en trygg och hälsosam arbetsmiljö där de är måna om att skapa utrymme för varje medarbetares trivsel och kompetensutveckling.

Arbetsuppgifter:

Hos Schenker Åkeri AB välkomnas du in i rollen som Fordonsansvarig med en gedigen introduktion, vars syfte är att ge dig en god verksamhetsförståelse och stabil grund att stå på. Du blir här en del av en matrisorganisation, där du arbetar med att funktionellt leda och motivera andra i det dagliga arbetet. I rollen ansvarar du för att de 1000 fordon som används till transporter runt om i landet nyttjas på ett korrekt sätt. Därtill ansvarar du för att fordonen byts ut, repareras och underhålls i enlighet med vad som är planerat och avtalat. Du arbetar som administrativt ansvarig i flera system rörande verksamhetens fordon och håller dig kontinuerligt uppdaterad om vilka fordon som ska tas ur drift, vilka som behöver hyras in, vilka som ska flyttas mellan orter och liknande uppgifter. Du får den information du behöver dels från system, dels från lokalt fordonsansvariga på orter runt om i Sverige. Rollen innebär breda kontaktytor både internt och externt och du arbetar både självständigt och i samarbete med andra. Du har en variationsrik arbetsdag som innehåller både repetitiva arbetsuppgifter och utmaningar som behöver lösas med kort varsel.

Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:

• Gymnasial utbildning. Eftergymnasial utbildning är meriterande
• Erfarenhet från administrativ roll
• Erfarenhet från åkeri- eller fordonsbranschen är meriterande
• God system- och datavana
• Mycket god kunskap i svenska samt god kunskap i engelska, i tal och skrift

Du som söker tar ett stort ägandeskap för dina ansvarsuppgifter, utförandet av dessa och säkerställer att alla blir slutförda i tid och med hög kvalitet. Du har en naturlig förmåga att skapa och bibehålla relationer på alla nivåer såväl inom organisationen som externt. Därtill har du förmågan att motivera och få med dig andra människor för att skapa resultat. Du har ett stort intresse för att hjälpa andra, sätter alltid kunden i fokus och anstränger dig för att leverera lösningar. Då du förstår vikten av struktur och ordning i ditt arbete är du metodisk, systematisk och planerar uppgifterna innan du sätter igång. Vidare är du analytiskt lagd och kan snabbt skapa en förståelse för en stor mängd information och se eventuella fel.

Övrig information:

Start: Enligt överenskommelse
Plats: Hisings Backa
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här: https://www.bravura.se/din-karriar.

Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, [email protected] eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: fordonschef, fordonsansvarig, fordonsadministratör, åkeriansvarig, fordonsplanering, åkeri, administratör, administration, koordinering, samordning, planering, heltid, Göteborg Visa mindre

Trafikledare / Dispatcher / Logistikkoordinator

Ansök    Dec 22    Bravura Sverige AB    Transportsamordnare
Om Bravura: Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas! Om tjänsten: Den här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du an... Visa mer
Om Bravura:

Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!

Om tjänsten:

Den här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du anställs direkt hos Ancotrans.

Om företaget:

Ancotrans är ett ledande transportföretag i Europa med kontor i Göteborg, Helsingborg, Köpenhamn, Odense, Århus, Hamburg, Burgausen och Rotterdam och har en stark vision att växa. Ancotrans är ett familjeföretag som hanterar mer än 320,000 containertransporter per år, och de har ett stort nationellt och internationellt utbud av transporter. De transporterar alla typer av containrar och chassin till och från hamnar och terminaler i Sverige och Europa. Deras vision är att bli den ledande containertransportören i Europa och detta uppnås endast med rätt anställda. Kanske är du en av dem?

Arbetsuppgifter:

Som trafikledare kommer du hantera och koordinera ett brett spektrum av uppgifter kopplat till den dagliga driften för vägtransporter. Ditt huvudsakliga ansvarsområde innebär att boka och planera transporterna som utförs till/från hamnar, terminaler och depåer. Du kommer ha nära kontakt med kunder och lastbilschaufförer och se till att de många containertransportörerna kommer till rätt plats. Du kommer att besvara inkommande meddelanden från och kunder även använda din telefon som främsta arbetsverktyg. Du tillhör en grupp av 9 medarbetare på Göteborgskontoret med nära samarbete och positivitet som tillsammans koordinerar transporter runt omkring Europa. Det är en organisation med korta beslutsvägar och du har goda möjligheter till utveckling i organisationen.

Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:

• Obehindrad svenska och engelska i tal och skrift
• God datorvana och erfarenhet av Officepaketet
• Du har en utbildning inom logistik/spedition eller motsvarande arbetslivserfarenhet inom området eller ifrån koordinering.
• Meriterande med språkkunskaper och körkort

I rollen som trafikledare arbetar du tätt med dina kollegor därför är det viktigt att du uppskattar att arbeta med andra. Du har ett stort intresse för att hjälpa andra, sätter kunden i fokus och anstränger dig för att leverera lösningar. Du har en förmåga att handla även att agera snabbt, vidare får du saker gjorda istället för att skjuta upp dem. Du är hjälpsam och ställer alltid upp för att stötta andra, oavsett om det ingår i dina arbetsuppgifter eller inte.

Övrig information:

Start: Omgående.
Plats: Göteborg.
Lön: Enligt överenskommelse.

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här: https://www.bravura.se/din-karriar.

Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, [email protected] eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: speditör, spedition, logistik, logistikkoordinator, transportplanering, flödesoptimering, flödesplanering, transport, transportering, transportplanerare, vägtransport, sjötransport, Göteborg, koordinering Visa mindre

Den Hartogh in Göteborg are hiring transportation coordinator

Would you like to work with transportation planning and to cooperate with colleagues all over the world? Do you enjoy working in a dynamic work environment where you work with customer service, managing transports, discussing developments with sales and working on improvements? Then maybe this is the job for you! About the company Den Hartogh Logistics is one of the leading Logistics Service Providers in the chemical cluster. Our family-owned organisation... Visa mer
Would you like to work with transportation planning and to cooperate with colleagues all over the world? Do you enjoy working in a dynamic work environment where you work with customer service, managing transports, discussing developments with sales and working on improvements? Then maybe this is the job for you!

About the company
Den Hartogh Logistics is one of the leading Logistics Service Providers in the chemical cluster. Our family-owned organisation was established in The Netherlands in 1920. As a bulk logistics service provider for the chemical, gas, polymer, and food industry, we combine the best elements to create the optimal solution for each situation. Safety, sustainability and operational excellence are embedded in our culture.

Den Hartogh has a presence in every region of the world, with premises/offices in 47 locations within 26 countries. Our workforce consists of more than 2,000 people and our modern equipment includes more than 22,000 tank containers, 6,100 dry bulk containers and specialized dry bulk trailers, 350 tank trailers and 650 trucks.

Chemistry through smart logistics
Chemical logistics is our business, and personal chemistry with customers our aim. We bring over 100 years’ experience of delivering smart logistics for the chemical and petrochemical industries.

Our office is located in Gårda, Gothenburg and where we are around 15 employees working in different departments, such as operations and planning, account manager etc. At this office we specialize in liquid and dry bulk transportation through Europe and global destinations.

Job description
This job advertisement consists of two different roles:

- Transportation coordinator
- Transportation coordinator with inside sales focus

As transportation coordinator, you will be the main contact person for your customers. From the moment the customer is sending a transport request you take responsibility for the acceptance and execution of the orders, including necessary administration from order to invoice. You are the logistics specialist who answers your customers’ queries, handles compliments/complaints, implements new lanes, and executes financial and operational analyses to continuously improve. For example, in close cooperation with your colleagues from operations and commerce, you try to find better transport solutions to reduce costs and expand existing business.

Your profile
As the main contact person for your customers, you have to be an excellent communicator and eager to understand all aspects of the business and being able to present the best solution to the customer.

Furthermore you:
- Can work under pressure and act on day-to-day changes
- Like to build and promote strong, long-lasting customer relationships by partnering with them and understanding their needs
- Are able to negotiate contracts and close agreements
- Have basic knowledge about the intermodal logistic system
- Can communicate well in English and Swedish

We can offer you:
- A position in the center of operations and commerce as well as an opportunity to grow with us in an international and rapidly changing environment
- A workplace where we believe in giving trust, responsibility and taking ownership
- The feeling of a small familiar company but within a large organization
- A competitive salary and benefit package

Application process
If you think this is a role for you then you are more than welcome with your application! The selection will be processed on an ongoing basis and the position may be filled before the end date. Do not wait with your application!

If you have any questions, please contact any of the responsible recruiters Ben Saeang, [email protected] or Christian Andersson-Gran, [email protected]

Welcome with your application!

About us
Skill offers short and long term supply of skills. Our range of services consists of recruitment and staffing, and our customers are mainly in industry and IT. Our focus is to match talents with companies in development but also to find and create the workforce of the future. We are a hub for talents of different ages, with different experiences and skills who want to take the next step. A talent hub. Visa mindre

Logistics Solutions Co-ordinator

Ansök    Jan 14    First Reserve AB    Transportsamordnare
Wallenius Wilhelmsen is a global logistics shipping company listed on the Norwegian stock exchange. Wallenius Wilhlemsen brings together five established shipping companies to maximise synergies and growth through shared vessels, networks and customer base throughout the World. We are currently looking for a talented individual to join the Sweden Sales Support team located in Gothenburg. To fulfill the ambition to grow the logistics product in Northern... Visa mer
Wallenius Wilhelmsen is a global logistics shipping company listed on the Norwegian stock exchange. Wallenius Wilhlemsen brings together five established shipping companies to maximise synergies and growth through shared vessels, networks and customer base throughout the World.

We are currently looking for a talented individual to join the Sweden Sales Support team located in Gothenburg.

To fulfill the ambition to grow the logistics product in Northern Europe we are searching for a Solutions Coordinator to join Logistics in Gothenburg (or Oslo). This role reports into the Manager Logistics Solutions EMEA.

Who we are looking for?

We are looking for a person with experience within the logistics sector, preferably both land-based transport as well as sea transports. You are a proactive team player with a sense of urgency. Able to work effectively in a fast-paced environment, and display flexibility and problem-solving to meet changing priorities and business needs.

Purpose of the role

• To operate existing business in Sweden and Norway
• Support Customer Growth in delivering on ambition for LS and delivering new solutions
• To consistently deliver an outstanding and professional service, through understanding of our customer’s needs, in order to achieve total customer satisfaction and to generate optimal results:
• To provide day-to-day logistics coordination (operational and administrative) for Wallenius Wilhelmsen Logistics Solutions customers
• Operational coordination, planning and monitoring of service providers to Wallenius Wilhelmsen Logistics Services and its customers
• Perform specific tasks in a way that directly contribute to the achievement of contractual objectives, specifically the contractually agreed performance targets (KPI’s) ensuring high quality customer services and any possible future or other contracts.
• Interact with our customers, accept & handle all customer enquiries.
• Develop and maintain positive relationships with customers to drive new business growth.
• Ensure follow up on Customer Satisfaction within set framework.

Accountabilities

• Customer Satisfaction
• Business retention and acquisition
• Delivering on performance KPIs
• Compliance with respect to WW process, policies, procedures and instructions
• Legal compliance within the Sales Support and Customer Care activities
• Cost efficiency within the Sales Support and Customer Care activities

Knowledge & Skills

• Ability to work in a team and collaborate effectively with team members
• Graduated from a logistics-oriented Master or Bachelor Degree and / or relevant shipping, transportation or logistics industry experience of 1 - 2 years
• Results and growth driven
• Flexible, adaptable, and collaborative- ability to foster an agile working environment.
• Good ability to identify opportunities, based on customer’s need and requirements
• Excellent communication skills
• Problem solving and analysis
• Must be able to work effectively in a fast-paced environment
• Result-oriented
• Analytical and numeracy skills: ability to interpret figures correctly
• Strong customer focus/Customer Care mindset
• Strategic and open-minded thinking
• A sense of urgency and display flexibility to meet changing priorities and business needs
• Excellent verbal and written communication skills
• Excellent Swedish and English language skills
• Computer literacy: profound MS Office knowledge and quick learner of business applications
• Ability to understand, accept and enjoy cultural differences
• Be supportive and live the WW Values: Courage, Trust, Imagination, Candor, Speed

We are an equal opportunity employer that strongly believes in diversity and a values-driven culture. The successful candidate will enjoy working in a global company with colleagues and stakeholders from different cultures and countries and where English is the working language.

Application:
A crucial success factor for any company is to make use of people's differences and you can easily search by registering your CV by clicking on the application button below or with your Linkedin profile. Selection and interviews will be ongoing.

With reference to GDPR we do not have the opportunity to receive any applications by mail

We look forward to receiving your application! Visa mindre

Supply Chain Coordinator till Salinity // Göteborg

Ansök    Sep 2    Oddwork Sweden AB    Transportsamordnare
Vår historia startade redan på 1800-talet när sjökaptenen Olof August Hanson började skeppa salt mellan England, Tyskland och Göteborg. Idag heter vi Salinity och drivs av fjärde generationens salthandlare - med samma salta passion nu som då. Efter nästan 200 år i branschen vågar vi kalla oss experter på salt. Med produkter som världen över gör vatten mjukare, vägar säkrare, lantbruket mer lönsamt och mat godare, drivs vi av en stark tro på innovation, hål... Visa mer
Vår historia startade redan på 1800-talet när sjökaptenen Olof August Hanson började skeppa salt mellan England, Tyskland och Göteborg. Idag heter vi Salinity och drivs av fjärde generationens salthandlare - med samma salta passion nu som då. Efter nästan 200 år i branschen vågar vi kalla oss experter på salt. Med produkter som världen över gör vatten mjukare, vägar säkrare, lantbruket mer lönsamt och mat godare, drivs vi av en stark tro på innovation, hållbarhet och en gemensam väg framåt. Fyra generationer senare och vår innovationsresa fortsätter! Därför söker vi nu, tillsammans med Oddwork, en problemlösande doer som drivs av att leverera - är du vår nya Supply Chain Coordinator?

Som Supply Chain Coordinator
Hos oss på Salinity kliver du in i en ny avdelning med lika nya system och rutiner. Här blir du första gatekeeper för inkommande ordrar med dator och telefon som främsta arbetsverktyg. Dina vardagar spenderar du med att boka transporter mot både leverantörer och kunder, se över lagerstatus samt planera och beräkna materialåtgång. Med inköp och produktion som huvudfokus, kommer du att spela en viktig och central roll hos oss - där din segervilja och ambitiösa personlighet kommer vara mycket uppskattad! Periodvis kommer det vara ett högt tempo, men det är ju å andra sidan något som du med ditt energiska driv lockas av!

Vi söker dig som...
är en flexibel och ambitiös person som inte kliver över snön, utan skyfflar bort den - du ser helt enkelt vad som behöver göras och ser till att det blir gjort i god tid. Din optimistiska och positiva energi tas inte med en nypa salt, du är i allra högsta grad en sann glädjespridare och en schysst teamplayer. Du trivs allra bäst i en operativ roll där du i högt tempo alltid jobbar med samma precision och med ett mål i sikte - att leverera. Du tycker om när den ena dagen inte är den andra lik och att lära dig av andra är lika självklart som att dela med dig av din egen kompetens. Har du även erfarenhet av affärssystemet SAP och förmågan att sätta rutiner där det inte finns några? Då ger vi dig ett extra plus i kanten.

Våra önskemål till dig:

Meriterande om du tidigare har arbetat med logistik och materialplanering, gärna inom lastbil eller sjöfrakt.

Meriterande om du tidigare har jobbat med ordersystem - gärna SAP.

Du pratar svenska lika flytande som engelska.

Är du känd som vinnarskallen som aldrig ger sig i ditt kompisgäng? Då tror vi att du kommer trivas väldigt bra hos oss!

Varför Salinity?
Hos oss på Salinity välkomnas du till en varm och härlig företagskultur i ett familjeägt bolag där vi hjälper varandra att lyckas. På vårt kontor i Göteborg blir du en del av ett socialt och sammansvetsat team som även gillar att hänga tillsammans utanför kontoret - som när vi svettas i CrossFitboxen eller hittar zen i yogasalen. Låter roliga timmen och lyxfrukost på fredagsmötet som något som skulle falla dig i smaken? Perfekt. Det får du självklart också ta del av hos oss på Salinity.

Vår passion för salt har gjort oss till en etablerad aktör att räkna med. Denna makalösa mineral har fängslat oss ända sedan 1830. Vi vågar påstå att vi vet allt om salt (eller åtminstone nästan allt) och berättar gärna mer, men framförallt ser vi fram emot att lära känna dig!

START: Enligt överenskommelse
PLATS: Göteborg
OMFATTNING: Heltid
LÖN: Fast lön
KONTAKT: Senior Talent Manager Jesper Stenberg, [email protected] (för frågor om tjänsten, ej ansökningar)
SISTA ANSÖKNINGSDATUM: 2021-10-04

Är du vår nästa medarbetare? I så fall väntar vi med spänning på din ansökan. Skicka den så snart som möjligt då platsen kan bli tillsatt innan sista ansökningsdag. Vi hörs!

Vi på Oddwork är övertygade om att världen blir en bättre plats när alla vågar och kan följa sina drömmar. Genom att hjälpa organisationer att skapa ärliga och transparenta företagskulturer och talanger att nå sina mål, jobbar vi mot drömmen - varje dag. Vi är här för att revolutionera vår bransch, för att matcha talang med företagskultur och för att stärka organisationers arbetsgivarvarumärken. Det betyder att vi aktivt jobbar med att inkludera alla i våra rekryteringsprocesser för att spegla samhället på ett rättvist sätt. Därför vill vi uppmana dig som kanske inte tänkt söka detta jobb att ändå göra det. Skicka in din ansökan, bredda vår kompetens och bidra med dina erfarenheter och din expertis. För oss är det självklart att det är när rätt personlighet möter rätt företag som magi uppstår. Välkommen in i Oddworks värld genom att klicka (https://www.facebook.com/oddwork/). Visa mindre

Den Hartogh i Göteborg söker transportkoordinator

Lockas du av en roll där du får arbeta med kollegor över hela Europa? Trivs du med att arbeta i en dynamisk arbetsmiljö där du arbetar med kundservice, transportplanering, försäljning och förbättringsarbete? Hos Den Hartogh i Göteborg blir du en del av ett större internationellt företag där du utgår från ett mindre kontor med god och familjär stämning bland kollegorna. Läs mer om tjänsten nedan! Om företaget Den Hartogh Logistics är en av de ledande lever... Visa mer
Lockas du av en roll där du får arbeta med kollegor över hela Europa? Trivs du med att arbeta i en dynamisk arbetsmiljö där du arbetar med kundservice, transportplanering, försäljning och förbättringsarbete? Hos Den Hartogh i Göteborg blir du en del av ett större internationellt företag där du utgår från ett mindre kontor med god och familjär stämning bland kollegorna. Läs mer om tjänsten nedan!

Om företaget
Den Hartogh Logistics är en av de ledande leverantörerna av logistiktjänster inom kemiområdet. Vår familjeägda organisation grundades i Nederländerna år 1920. Som en leverantör av bulklogistiktjänster för kemi-, gas-, polymer- och livsmedelsindustrin kombinerar vi de bästa delarna för att skapa den optimala lösningen för varje situation och kund. Säkerhet, hållbarhet och operativ excellens utgör grunden i vår kultur.

Den Hartogh har verksamhet i flera olika delar av världen med kontor på 47 platser i 26 länder. Vi är totalt drygt 2000 medarbetare och vår moderna utrustning består av mer än 22 000 tankcontainrar, 6 100 torrbulkcontainrar och specialiserade torrbulktrailer, 350 tanksläp och 650 lastbilar.

Vårt kontor ligger i Gårda, Göteborg och här är vi 15 anställda som arbetar inom olika funktioner. Vi är specialiserade inom flytande och torra bulktransporter inom framför allt Europa men även övriga delar av världen.

Dina arbetsuppgifter
Denna annons består av två olika tjänster:

- Transportkoordinator
- Transportkoordinator med visst försäljningsfokus

Som transportkoordinator blir du främsta kontaktperson för dina kunder. Från det ögonblicket då kunden skickar en transportförfrågan tar du ansvar för godkännande och utförande av ordern, inklusive all nödvändig administration från förfrågan till faktura. Arbetet utförs i nära samarbete med dina kollegor på transportplanering och säljavdelningen där du ansvarar för all kontakt med kunden och att involvera rätt kollegor internt. Du har en förståelse för logistik- och transportfrågor och kan svara på kundernas frågor, hantera klagomål, planera nya transportvägar, analyserar kostnader och jobbar med förbättringar och effektiviseringar för våra transporter.

Din profil
Som främsta kontaktperson för dina kunder krävs det att du är duktig på att kommunicera och kan erbjuda service i världsklass. Då du utöver kundkontakten även agerar som en typ av projektledare och koordinerar resurser inom företaget krävs det att du trivs i samarbete med andra.

Utöver ovanstående söker vi dig som:
- Tar tag i saker och självständigt driver ditt arbete framåt
- Kan arbeta under press och hantera många olika förfrågningar samtidigt
- Trivs med att förhandla och sluta avtal med kunderna
- Har grundläggande kunskaper inom olika typer av transportlösningar
- Kommunicerar obehindrat på engelska

Vi kan erbjuda dig:
- En viktig tjänst hos oss där du är med och påverkar samt växer tillsammans med oss i en internationell och snabbt föränderlig bransch
- En arbetsplats där vi ger varandra förtroende och ansvar
- Känslan av ett mindre familjärt företag inom en stor organisation
- Marknadsmässig lön och förmånspaket

Ansökningsförfarande
Om du känner att detta är en roll för dig är du varmt välkommen att skicka in din ansökan!

Urvalet kommer behandlas löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Vänta därför inte med din ansökan!

Vid eventuella frågor eller funderingar, kontakta ansvarig rekryterare Ben Saeang, [email protected] eller Christian Andersson-Gran, [email protected]

Om oss
Skill jobbar med kort- och långsiktig kompetensförsörjning. Vårt tjänsteutbud består av rekrytering och bemanning och våra kunder finns främst inom industri och IT. Vårt fokus är att matcha talanger med företag i utveckling men även att hitta och skapa framtidens arbetskraft. Vi är ett nav för talanger i olika åldrar, med olika erfarenheter och skills som vill ta nästa steg. A talent hub, helt enkelt. Visa mindre

Logistic Associate to Takara Bio Europe AB

Logistic Associate to Takara Bio Europe AB Company Takara Bio Europe AB, formerly Cellartis AB, is focusing on stem cell-derived products, and services for cell therapy/regenerative medicine, drug discovery and disease modelling. The company leverages long-standing experience in stem cell handling and scale-up together with leading expertise in differentiation of cells into mature and functional human cells. Specifically, the company possesses broad exp... Visa mer
Logistic Associate to Takara Bio Europe AB


Company
Takara Bio Europe AB, formerly Cellartis AB, is focusing on stem cell-derived products, and services for cell therapy/regenerative medicine, drug discovery and disease modelling. The company leverages long-standing experience in stem cell handling and scale-up together with leading expertise in differentiation of cells into mature and functional human cells. Specifically, the company possesses broad expertise in human pluripotent stem cells, including both hiPSC and hESC and related media. Takara Bio Europe AB is located in state-of-the-art facilities in Göteborg, Sweden and has a newly established GMP laboratory for production of pluripotent stem cell lines and culture media. For more information, visit our website: www.takarabio.com.
Takara Bio Europe AB is now looking for a logistic associate joining our Supply Chain team. As a part of our team, you will be working hands-on with reception and packing and delivery of goods as well as with administrative tasks related to shipment of goods world-wide according to regulatory guidelines. Takara Bio Europe AB is an authorized consignee distributing temperature sensitive goods and is utilizing one local warehouse as well as one external warehouse in France.
This position reports to the Associate Director Supply Chain Management.


Primary Duties & Responsibilities
Preparation of documents associated with shipments within EU as well as world-wide deliveries, including custom invoice, declaration of goods and delivery note
Communicate with customers and provide any necessary documentation
Coordinate shipments from the external warehouse in France
Book deliveries for ground and air freight
Track deliveries
Manage packaging and distribution facility
Secure supply of packaging material
Picking and packaging of goods, including handling of dry ice and liquid nitrogen
Manage distribution according to requirements for Authorized consignees
Reception and control of incoming goods and registration in inventory
Follow company Quality Management System processes and procedures; ISO 9001/2015
Act as logistic contact person



General Duties & Responsibilities
Perform routine work independently, new tasks added after training.
Rely on instructions and pre-established guidelines when executing tasks.
Maintain knowledge of Regulatory guidelines and Quality principles such as ISO 9001/2015.
Other required duties may be assigned.



Education/Experience Requirement
Associate’s or Bachelor’s degree in Logistics or related field
1-3 years relevant job experience in related field
Knowledge about applicable regulatory framework
Flexible and capable of handling multiple tasks
Good command of the English language in speaking and writing


We want you to be able to act with high accuracy in a rapid and flexible manner, are enjoying having a variety of different tasks and want to work both with administrative tasks and hands-on with picking and packaging. We offer you a familiar and dynamic environment where each person in the team makes a difference.

Position
Logistic Associate, full time

Welcome with your application no later than December 12, 2021. We apply continuous evaluation of applicants; therefore, this position can be filled before due date.

For more information, please contact [email protected]
Phone +46 765 25 09 72 Visa mindre

Transport Coordinator, Gothenburg!

Ansök    Aug 17    Experis AB    Transportsamordnare
This is a unique chance to join a winning team working with world class logistics in leading automotive company in Gothenburg! Do you share our passion about transportation flows, customer satisfaction and want to reach your personal goals together with other people? In your role as a Transport Coordinator you and your team's responsibility will be follow up daily with deviation handling in the transport flow. Receive and execute rush transport and bookin... Visa mer
This is a unique chance to join a winning team working with world class logistics in leading automotive company in Gothenburg! Do you share our passion about transportation flows, customer satisfaction and want to reach your personal goals together with other people?

In your role as a Transport Coordinator you and your team's responsibility will be follow up daily with deviation handling in the transport flow. Receive and execute rush transport and bookings. You will book transports for deliveries and carrier follow up.

As you will be the contact between plants and transport companies you need to have high social skills and you like to have a very social job. Do you also have digitalization skills and a high personal interest in IT or data analyze is this a bonus!

Who are you?
Background:
· Academic degree in Logistics or equivalent experience
· Fluent in Swedish and English, both written and spoken.
· Good networking and communication skills
· Customer oriented
· Business- and service minded
· Work in a structural way and are used to initiate new assignments
· Willingness to drive continuous improvement

You likely have many offers - why choose Jefferson Wells?
Jefferson Wells Engineering is in a growth phase, which means you have a big influence on working methods, personal development and career. We have access to the most exciting customers and assignments in the automotive industry - which gives you a great opportunity to build up your knowledge and networking in the industry!

Application
Please submit your application at www.jeffersonwells.se. We will evaluate the applications ongoing so please apply as soon as possible. The position might be filled before last application date. We are looking forward to receiving your application! Visa mindre

Driftledare i teknisk kundtjänst till Kretslopp och vatten

Ansök    Aug 23    Göteborgs kommun    Transportsamordnare
Kretslopp och vatten är till för göteborgarna. Vi ansvarar för att några av Göteborgs viktigaste samhällstjänster fungerar, alla dygnets timmar, hela året runt. Genom arbetet med avfall, vatten och avlopp bidrar Kretslopp och vatten till att skapa ett kretsloppssamhälle och göra det lättare för göteborgarna att leva hållbart. Vår vision är "Vi gör det lätt att leva hållbart" och vårt jobb är viktigt på riktigt. Idag växer Göteborg som aldrig förr. Vi arbe... Visa mer
Kretslopp och vatten är till för göteborgarna. Vi ansvarar för att några av Göteborgs viktigaste samhällstjänster fungerar, alla dygnets timmar, hela året runt. Genom arbetet med avfall, vatten och avlopp bidrar Kretslopp och vatten till att skapa ett kretsloppssamhälle och göra det lättare för göteborgarna att leva hållbart. Vår vision är "Vi gör det lätt att leva hållbart" och vårt jobb är viktigt på riktigt.

Idag växer Göteborg som aldrig förr. Vi arbetar med att säkra dricksvattenförsörjningen till den växande staden genom att bland annat bygga och underhålla staden under marken där vi har ett långsiktigt och hållbart perspektiv på minst 100 år framåt i tiden. Vi arbetar även med att se till att det avfall som staden genererar samlas in och behandlas på rätt sätt. Vi påverkar och planerar för byggandet av ett Göteborg som ska klara morgondagens klimatutmaningar. Exempel på detta är vårt arbete med hanteringen av skyfall och dagvatten men även arbetet med att påverka göteborgarens medvetenhet och beteende kring avfall.

Vi är en taxefinansierad förvaltning med stor fackkunskap med cirka 500 anställda. Inom organisationen har vi kompetens för att lösa vårt uppdrag - både när vi planerar och utför arbetet. Under våren 2020 har vi flyttat in i nybyggda lokaler vid Alelyckans vattenverk. Här kommer vi vidareutveckla staden för framtiden och våra samarbeten med andra aktörer under många år framöver.

Delar du vår vision och vill veta mer om oss? Besök gärna vår hemsida www.goteborg.se/kretsloppochvatten och följ oss på Facebook eller Linkedin.

ARBETSUPPGIFTER
Som driftledare kommer du att jobba i Kretslopp och vattens driftcentral tillsammans med dina fyra kollegor. Arbetet innebär driftövervakning och teknisk kundtjänst för privatpersoner, företag och internt inom förvaltningen. Rollen kräver att du är lösningsorienterad och att du har förmågan att ha flera pågående uppdrag samtidigt och klarar av att bli avbruten i ditt arbete.

De huvudsakliga arbetsuppgifterna innebär att:
• övervaka ledningsnätet via våra driftdatorer
• via telefon och mail svara på frågor, ta emot felanmälningar och larm
• ta reda på och analysera information samt fatta beslut om lämplig åtgärd
• vid behov boka ut tekniker för åtgärd
• planera driftavstängningar tillsammans med våra tekniker och driftplanering
• uppdatera information till allmänheten på vår hemsida, via sms och i andra informationskanaler
• dokumentera information i våra system
Du arbetar med telefon och dator som dina huvudsakliga arbetsverktyg och använder dagligen dokumentationssystem och
kartprogram. Vidare ser vi gärna att du vill vara delaktig i att utveckla arbetet i Driftcentralen. Tjänsten är säkerhetsklassad nivå 2 och förutsätter godkänd registerkontroll från Säpo och svenskt medborgarskap.

Vad du som medarbetare får:
Kretslopp och vatten erbjuder ett varierat arbete i en viktig roll. Hos oss får du kollegor med hög kompetens som har kul ihop och bryr sig om varandra. Vi har roliga arbetsuppgifter där vi gör nytta för göteborgarna, varje dag. Göteborgs Stad är en stor arbetsgivare. Hos oss får du en trygg anställning och möjlighet till utveckling och karriär.
Tjänsten är tillsvidare med provanställning. Arbetet är på heltid med schemalagd arbetstid på vardagar mellan kl. 06.00 16.00. För närvarande uppdelat på två skift, 06.00-14.30 samt 07.30-16.00.

KVALIFIKATIONER
För att lyckas och trivas i rollen tror vi att du har erfarenhet från drift- och underhåll inom VA-anläggning eller teknisk kundtjänst. Du trivs med att arbeta med kunden i fokus och med telefon och dator som verktyg. Vi söker dig som har minst en gymnasieexamen inom teknik, med fördel även en eftergymnasial yrkesutbildning alternativt annan utbildning och kunskap som kan bedömas likvärdigt.

Du är en serviceinriktad person som trivs med mycket kundkontakt och har en god förmåga att kommunicera i både tal och skrift. Du har ett tekniskt intresse och är bra på att ta reda på information, analysera denna och fatta beslut om åtgärd. Det krävs att du är noggrann och har struktur i ditt arbete då du kommer ha många pågående uppdrag samtidigt. Vidare är du lösningsorienterad och ser möjligheter. För tjänsten krävs B-körkort, god svenska och engelska i tal och skrift, vidare ser vi att du har mycket god systemvana. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet.

ÖVRIGT
I denna rekrytering samarbetar vi med Randstad.

Välkommen med din intresseanmälan på randstad.se så snart som möjligt, dock senast den 8 september 2021. Du skickar in din ansökan på randstad.se med CV och personligt brev eller enkelt med din LinkedIn-profil. Tänk på att din LinkedIn-profil behöver vara uppdaterad innan ansökan görs med relevant information.

För frågor om rekryteringsprocessen, kontakta gärna rekryteringskonsult Victoria Reeve [email protected] Visa mindre

Fartygsagent / Skeppsmäklare / Hamnagent till GAC Sweden

Om Bravura: Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas! Om tjänsten: Den här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du an... Visa mer
Om Bravura:

Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!

Om tjänsten:

Den här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du anställs direkt hos GAC Sweden AB.

Om företaget:

GAC Sweden tillhör GAC Group som är ett internationellt bolag och strävar efter att leverera den bästa lösningen till den marina industrin inom sjöfart, logistik och marina tjänster. GAC's historia startade ursprungligen år 1956 i Sverige och har sedan dess etablerat sin verksamhet över hela världen. De hanterar idag fraktservice till rederier och operatörer globalt. Idag finns verksamheten i drygt 50 länder med ungefär 9000 anställda. Teamet i Göteborg består av fyra medarbetare vilket är det team du kommer att ingå i, du samarbetar även med teamen i Stockholm och Västerås. Hos GAC Sweden erbjuds du en bred kunskap med möjlighet att arbeta med många olika kunder. Tjänsten är placerad i Göteborg.

Arbetsuppgifter:

Dina huvudsakliga uppgifter som fartygsagent är att operera och administrera processen från att fartyg anländer tills de avgår från hamnar i Västra och Södra Sverige. Du koordinerar bland annat bokning av kajplats, lots och besättning. Du har ett flertal kontaktytor som myndigheter, rederier och kunder. Här erbjuds du en varierad och spännande roll där ingen dag är den andra lik. Du arbetar både självständigt och tillsammans med flera fartygsagenter i teamet för att få en effektiv och flexibel drift. Vid start får du en gedigen introduktion för arbetsuppgifter.

Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:

• Intresse för sjöfartsbranschen
• Obehindrad i tal och skrift på Svenska och Engelska
• Kunskap i Word och Excel
• B-körkort
• Utbildning eller arbetslivserfarenhet inom logistik och sjöfartsnäringen är meriterande
• Erfarenhet från arbete med internationella kunder är meriterande

GAC söker dig som har ett stort intresse för sjöfartsbranschen. Du tar ägandeskap för dina ansvarsuppgifter, utförandet av dessa och säkerställer att alla blir slutföra i tid. I rollen förväntas du ta ansvar och självständigt driva ditt arbete framåt, samtidigt som du trivs av att arbeta i team. Du motiveras av att agera problemlösande och anstränger dig för att leverera effektiva lösningar med hög kvalitet. Som person är du öppen inför förändringar och har lätt för att anpassa dig efter nya situationer. Du har en förmåga att handla och agera snabbt. Därtill trivs du i en dynamisk roll inom fartygsbranschen där det ofta sker förändringar. Det förväntas att du är flexibel med att arbeta obekväma arbetstider några dagar i månaden för att vara behjälplig vid fartygsanlöp.

Övrig information:

Start: Omgående, med hänsyn till uppsägningstid
Plats: Göteborg, Eriksberg
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här: https://www.bravura.se/din-karriar.

Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, [email protected] eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: fartygsagent, logistik, spedition, sjöfart, administration, fartyg, hamnagent, skeppsmäklare, shippingservice, kundkontakt, kundservice, koordinering, planering Visa mindre

Logistikerkoordinator / Logistiker till Valmet

Ansök    Maj 28    Bravura Sverige AB    Transportsamordnare
Om Bravura: Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas! Om tjänsten: Det här är ett konsultuppdrag på heltid som varar i 12 månader. Du blir anställd av Bravura och arbetar som ko... Visa mer
Om Bravura:

Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!

Om tjänsten:

Det här är ett konsultuppdrag på heltid som varar i 12 månader. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos Valmet.

Om företaget:

Valmet är den ledande globala utvecklaren och leverantören av teknik, automation och service inom massa-, pappers- och energiindustrin.

Valmet AB ingår i den finska Valmet-koncernen och levererar anläggningar, utrustning, processlösningar, service och experthjälp till pappersbruk, kemiska och mekaniska massabruk, fiberboard och energiindustri över hela världen.

Idag arbetar cirka 13 000 anställda på Valmet Globalt utav dessa arbetar ca 1500 i Sverige.

Arbetsuppgifter:

I rollen som logistikkoordinator arbetar du med exportlogistik där du planerar, koordinerar och säkerställer leverans för det logistiska flödet i projekt. Du är delaktig i projekten från start till mål och arbetar för att skapa en effektiv process i varje projekt. I början av projekten har du en rådgivande funktion där du i samarbete med säljorganisationen säkerställer att projekten har rätt förutsättningar. I dina arbetsuppgifter ingår även att ta in och granska offerter, granska dokumentation och krav som rör transporter, samt fakturering.

Du samarbetar nära med speditörer och kunder, där Valmets kunder finns över hela världen.

Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:

• Du har erfarenhet av att arbeta med utrikestransporter
• Du talar och skriver obehindrat på svenska och engelska
• Du har god systemvana
Vi söker dig som har en god problemlösningsförmåga, samt har en förmåga att behålla lugnet i pressade situationer. Vidare så ser vi att du har en god kommunikativ förmåga och känsla för service då du har daglig kontakt med kunder och interna medarbetare. I rollen som logistikkoordinator är det även viktigt att du har en god förmåga att strukturera ditt arbete.

Övrig information:

Start: Omgående, Enligt överenskommelse
Plats: Göteborg
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här: https://www.bravura.se/din-karriar.

Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, [email protected] eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: Logistik, logistikkoordinator, koordinator, speditör, logistiker, forwarder, transport, export, utrikes, inrikes Visa mindre

Reservdelsansvarig med flödestänk

Söker du en bred roll där du får ansvaret för allt ifrån reservdelshantering till logistik och transportplanering? Är du en person som alltid har koll på läget? Då är det här jobbet för dig!   Som reservdelsansvarig kommer du att ha ett tätt samarbete med verkstadschef och depåansvarig. Dina arbetsuppgifter kommer i huvudsak inkludera: Reservdelshantering och inventering Transportplanering och tulldokumentation Registrering av inköpsordrar Körjournaler ... Visa mer
Söker du en bred roll där du får ansvaret för allt ifrån reservdelshantering till logistik och transportplanering? Är du en person som alltid har koll på läget? Då är det här jobbet för dig!
 
Som reservdelsansvarig kommer du att ha ett tätt samarbete med verkstadschef och depåansvarig. Dina arbetsuppgifter kommer i huvudsak inkludera: Reservdelshantering och inventering
Transportplanering och tulldokumentation
Registrering av inköpsordrar
Körjournaler
Förbättringsarbete
Här erbjuds du en arbetsplats på ett spännande bolag med kompetenta kollegor och egen kontorsplats.
 
Gillar du effektiva flöden och tydliga strukturer?
För att trivas i den här rollen behöver du kunna se och tänka i effektiva flöden. Att kunna prioritera är något av en självklarhet för dig och har förmågan att självständigt lösa problem. Du har en positiv inställning och en god förmåga att samarbete med andra människor.
 
För att lyckas i den här rollen behöver du: Erfarenhet av liknande arbetsuppgifter i verkstad, fordon och/ eller entreprenadbranschen
God datorvana och kunskaper i Excel
Behärska svenska och engelska flytande i tal och skrift 
Teknisk förståelse
Meriterande: Autocad eller likvärdigt
Teknisk utbildning på gymnasienivå eller likvärdigt
Bra att veta!
Tjänsten är på heltid, tillsvidare med 6 månaders provanställning direkt av kund. Tillsätts snarast eller enligt överenskommelse.
 
Låter det här precis som en tjänst för dig?
Sök tjänsten som reservdelsansvarig redan idag! Vi har ett löpande urval och kan komma att tillsätta tjänsten redan innan sista ansökningsdag. Har du frågor är du varmt välkommen att kontakta rekryterare Sara Rönneberg Carr, [email protected]
Vi ser fram emot din ansökan! Visa mindre

Transportansvarig TPL, Landvetter

Ansök    Maj 3    PostNord Group AB    Transportsamordnare
Är du en affärsdriven och mål fokuserad person? Vill du ansvara för regionens transporter med fokus på effektivitet, kvalité och kundkrav. Tjänsten är inom Region Göteborg i PostNord TPL. Bli en del av vårt team Att vara Transportansvarig inom Region Göteborg är regionens operativt ansvarig för alla transporter och är specialist på att driva arbetet med utveckling och förändring av transportuppdrag inom verksamheten med effektivitet, kvalitet, kundkrav... Visa mer
Är du en affärsdriven och mål fokuserad person? Vill du ansvara för regionens transporter med fokus på effektivitet, kvalité och kundkrav.

Tjänsten är inom Region Göteborg i PostNord TPL.

Bli en del av vårt team
Att vara Transportansvarig inom Region Göteborg är regionens operativt ansvarig för alla transporter och är specialist på att driva arbetet med utveckling och förändring av transportuppdrag inom verksamheten med effektivitet, kvalitet, kundkrav och affärsmässighet i fokus. Som Transportansvarig är du framförallt inriktad på kostnads- och kvalitetsuppföljning, driva förbättringsarbete och upphandla regionala transportuppdrag inom olika kundsegment.
PostNord TPL ansvarar för tredjepartslogistiken inom PostNord Sverige. PostNord TPL har verksamhet på sex orter i Sverige, Stockholm, Norrköping, Göteborg, Jönköping, Ljungby och Helsingborg.
Våra värderingar är Hållbar, Affärsmässig, Pålitlig och Tillgänglig. 

Du har vad som krävs
För att trivas i rollen arbetar du proaktivt, har initiativförmåga och drivs av att leverera i tid med hög kvalitet. Du har lätt för att arbeta självständigt samtidigt som du är bra på att samarbeta med olika intressenter. Vidare är du kommunikativ och affärsmässig samt social och bra på att skapa goda relationer. Vi ser också att du är strukturerad, noggrann, ansvarstagande och har god förståelse kring logistiktjänster och hur dessa produceras.
Du har högskoleexamen med inriktning transport och/eller logistik eller motsvarande dokumenterad erfarenhet av transportadministrativt arbete inom logistik. Du har erfarenhet från transportbranschen och god kännedom om åkeribranschen. Du har goda kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift samt goda kunskaper inom Microsoft Office.

Vi levererar
Människor med olika bakgrund arbetar hos oss. Du kommer därför vara en del av en arbetsplats med stor mångfald, vilket bidrar till bättre resultat för verksamheten. 

Ansök
Vill du veta mer om jobbet så kontakta mailto:[email protected] Vi ser fram emot din ansökan!

För fackliga kontaktpersoner se https://www.postnord.com/sv/karriar/kontakt/facklig-kontakt. Visa mindre

Logistikkoordinator Piwa Food - 80%

Vi söker just nu en logistikkoordinator till Piwa Food i Stenkullen. Här får du möjligheten att jobba på ett framgångsrikt handelshus med många spännande produkter inom dryck och kolonialvaror.   Rollen I rollen som logistikkoordinator kommer du att ansvara för; -Varuförsörjning av produkter som skall levereras till antingen Piwas lager i Stenkullen för mellanlagring eller direkt till slutkund. - Bevakning samt prognoshantering av företagets produkter. - B... Visa mer
Vi söker just nu en logistikkoordinator till Piwa Food i Stenkullen. Här får du möjligheten att jobba på ett framgångsrikt handelshus med många spännande produkter inom dryck och kolonialvaror.
 
Rollen
I rollen som logistikkoordinator kommer du att ansvara för;
-Varuförsörjning av produkter som skall levereras till antingen Piwas lager i Stenkullen för mellanlagring eller direkt till slutkund.
- Bevakning samt prognoshantering av företagets produkter.
- Bokning och leveransbevakning av container och lastbilar samt hantering av tillhörande dokument.
- Orderhantering till centrala kunder samt upprätthålla korrekt information i externa system.
- Assistera inköp och försäljning i dagliga frågor kring leveranser, lagersaldon och prognoser.
- Hantera aviseringar gentemot kund och sköta registervård i affärssystemet Jeeves. Driva interna möten och följa upp utfall ihop med inköp och försäljning.
- Du skall förse leverantörer med prognoser, avropa varor samt boka och bevaka transporter av gods.
 
Din profil
För att lyckas i den här rollen är det viktigt att du har en förmåga att se helheten, lösa problem och att du värdesätter att vara en del av ett team som kostnadseffektivt kan leverera i rätt tid. Du behöver även ha lätt för siffror och ta stort personligt ansvar i din roll.
 
Du gillar att jobba med dokumenthantering och ser det som en utmaning att reducera svinn och att jaga nya förbättringsmöjligheter. Noggrannhet och struktur i ditt arbete är en också en självklarhet för dig.
 
Meriterande Tidigare erfarenhet utav affärssystemet Jeeves.
Dokumenthantering av container
Bra att veta
Detta är en rekrytering där du kommer att bli anställd utav Piwa Food.
Tillträde Augusti/September.
Deltid: 80%
 
Låter det spännande?
Skicka in din ansökan snarast då vi jobbar med löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.
Har du ytterligare frågor kontakta Rekryterande konsultchef på TEMP-TEAM Sara Rönneberg Carr 0733-84 48 50 eller kundansvarig Eva Mellquist 0708582386 Visa mindre

Ledigt jobb som Customer Service Coordinator

Ansök    Okt 12    Experis AB    Transportsamordnare
Just nu söker vi på Experis dig som vill ta dig an ett uppdrag hos en av våra kunder i industribranschen. Fördelen med att vara anställd hos oss är att du får trygghet och stabilitet samtidigt som dina arbetsdagar blir väldigt omväxlande. Välkommen med din ansökan! Det här är ett konsultuppdrag som varar två månader. Du kommer att vara anställd av Experis men arbeta hos vår uppdragsgivare. Att arbeta som konsult I den här rollen kommer du att arbeta me... Visa mer
Just nu söker vi på Experis dig som vill ta dig an ett uppdrag hos en av våra kunder i industribranschen. Fördelen med att vara anställd hos oss är att du får trygghet och stabilitet samtidigt som dina arbetsdagar blir väldigt omväxlande. Välkommen med din ansökan!

Det här är ett konsultuppdrag som varar två månader. Du kommer att vara anställd av Experis men arbeta hos vår uppdragsgivare.

Att arbeta som konsult

I den här rollen kommer du att arbeta med bokning av containertransporter till havs, kundservice till övriga delar inom företaget, orderadministration och leveranskoordinering. I arbetsuppgifterna ingår bland annat att ta hand om bokningsförfrågningar, coordinering med teamet, dokumentera och rapportera avvikelser samt ta fram nödvändig exportdokumentation. Du kommer att arbeta på ett internationellt, välkänt och stort företag i Göteborg som är verksamt inom industribranschen och uppdraget kommer att vara två månader.

Som Customer Service Coordinator kommer du även att

* administrera beställningar
* planera transporter
* boka sändningar på lämplig avgång
* registrera sändningar i företagets affärssystem
* rapportera avvikelser
* ta emot bokningsuppdrag och bekräfta till kund

Är du rätt person för jobbet?

Den här tjänsten passar dig som tycker att det är spännande att arbeta med godstransporter, orderadministration och leveranskoordinering. Du har en fallenhet för att prata med olika typer av människor och en genuin vilja att göra ett bra jobb. Vidare ser vi gärna att du har erfarenhet av att arbeta med transportering och logistik.



Vi söker dig som

* kan kommunicera obehindrat på engelska
* behärskar svenska eller finska i både tal och skrift
* har erfarenhet av liknande arbete
* 3-5 års erfarenhet av internationell tranportplanering, eller logistikutbildning på universitetsnivå.

Erbjudande

Som konsult på Experis erbjuds du möjligheten att utveckla dina kunskaper i uppdrag hos några av Sveriges största företag inom flera olika branscher. På Experis är vi stolta över våra konsulter och har höga förväntningar på dig, men i gengäld erbjuder vi dig goda utvecklings- och karriärmöjligheter.

Våra konsulter erbjuds en trygg anställning inom kollektivavtal, med bl.a. övertidsersättning, semester, tjänstepension och försäkringar.

Vi strävar efter att våra anställda ska spegla den mångfald som finns i befolkningen och vi välkomnar sökanden med alla bakgrunder och ursprung!

Om Experis

Experis är ett konsult- och rekryteringsbolag specialiserat på att finna skickliga personer inom IT, teknik, ekonomi, ledarskap men även marknadsföring, försäljning och HR är viktiga delar av vår verksamhet. Vi vänder oss till talanger som vill ta nästa steg i karriären. Genom att kombinera vår branscherfarenhet med vår kunskap om kandidatens potential, får vi såväl talanger som verksamheter att växa och utvecklas. Experis finns på ett 50-tal orter i Sverige och i mer än 50 länder världen över och är en del av ManpowerGroup Visa mindre

Transportsamordnare till vår filial i Bäckebol

Bli en av oss! Alla vi som arbetar på Bevego är en del av ett sammansvetsat team som hjälps åt mellan filialer och affärsområden. Bland våra kunder anses vi vara en mycket tillförlitlig leverantör med gott rykte, något vi är väldigt stolta över. Detta betyder inte att vi kan eller vill slå oss till ro. Tvärtom, vi ska bli ännu bättre! Vi ska etablera oss på ännu fler platser, se till att vårt sortiment ständigt uppdateras och rekrytera marknadens mest komp... Visa mer
Bli en av oss!
Alla vi som arbetar på Bevego är en del av ett sammansvetsat team som hjälps åt mellan filialer och affärsområden. Bland våra kunder anses vi vara en mycket tillförlitlig leverantör med gott rykte, något vi är väldigt stolta över. Detta betyder inte att vi kan eller vill slå oss till ro. Tvärtom, vi ska bli ännu bättre! Vi ska etablera oss på ännu fler platser, se till att vårt sortiment ständigt uppdateras och rekrytera marknadens mest kompetenta medarbetare.
Nu söker vi en Transportsamordnare till vår filial i Bäckebol!
Som Transportsamordnare erbjuds du en självständig och utvecklande roll inom logistikområdet. Vi tror att du har intresse för planering, systematik och struktur och gillar att jobba med både interna och externa kontakter. Du är kommunikativ och har förmågan att samarbeta. Som person är du prestigelös, noggrann och du drivs av viljan att förbättra och förenkla arbetsuppgifter. Du trivs med ett högt tempo och gillar att hjälpa andra i organisationen.
Dina huvudsakliga arbetsuppgifter omfattar bland annat att ansvara för samordning av filialens transporter ut till kund och att stötta med övriga göromål på lagret. I ditt arbete ingår det även att följa upp leveranskvalitet, planera kapacitet och fakturahantering. Dessutom arbetar du med olika förbättrings- och effektiviseringsprojekt.
Rollen är ny hos oss och du får stora möjligheter att bygga upp rollen utifrån dina erfarenheter och kunskaper.
För att lyckas i rollen ser vi att du har utbildning med inriktning mot transport- och eller logistik alternativt motsvarande arbetslivserfarenhet. Har du erfarenhet från arbete i en liknande roll är det starkt meriterande. Goda kunskaper i affärssystem, orderhanteringssystem och excel är krav för tjänsten.
Du är underställd lagerchef och har din placering på vår filial i Bäckebol.
Upplysningar lämnas av Lagerchef Christian Setterborg på telefon: 072-7341613
Bevego värdesätter de kvaliteter som en jämn köns- och åldersfördelning samt etnisk och kulturell mångfald tillför verksamheten.
Vi undanber oss vänligt men bestämt direktkontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt försäljare av ytterligare jobbannonser.
Bli en av oss!
Med filialer från Luleå i norr till Malmö i söder är Bevego ett av Sveriges ledande grossist- och handelsföretag inom byggplåt, ventilation och teknisk isolering. Vi har också fyra produktionsenheter där vi tillverkar rektangulära ventilationsenheter. Bevego ingår i den världsomspännande koncernen Saint-Gobain, som grundades 1665 av Louis XIV, där första uppdraget var att producera glas till slottet Versailles utanför Paris.
Alla vi som arbetar på Bevego är en del av ett sammansvetsat team som hjälps åt mellan filialer och affärsområden. Bland våra kunder anses vi vara en mycket tillförlitlig leverantör med gott rykte, något vi är väldigt stolta över. Detta betyder inte att vi kan eller vill slå oss till ro. Tvärtom, vi ska bli ännu bättre! Vi ska etablera oss på ännu fler platser, se till att vårt sortiment ständigt uppdateras och rekrytera marknadens mest kompetenta medarbetare. Visa mindre

Vikarie - Personalplanerare

Ansök    Feb 11    Vy    Transportsamordnare
Vy Buss AB bedriver verksamhet som består av linje- och skolbusstrafik. Verksamheten är fördelad på 20 depåer i Sverige. Verksamheten bedrivs med ca 650 bussar och ca 1 400 medarbetare. Bolaget omsätter ca 1 500 MSEK.  Vy Buss AB ägs av Vy A/S som är ett av de största bussbolagen i Norden, med c:a 7 400 medarbetare och 3 300 bussar i koncernen och med en omsättning på 6 miljarder NOK. Att arbeta på Vy Buss är att ha ett tryggt, meningsfullt och fritt... Visa mer
Vy Buss AB bedriver verksamhet som består av linje- och skolbusstrafik.

Verksamheten är fördelad på 20 depåer i Sverige. Verksamheten bedrivs med ca 650 bussar och ca 1 400 medarbetare. Bolaget omsätter ca 1 500 MSEK. 


Vy Buss AB ägs av Vy A/S som är ett av de största bussbolagen i Norden, med c:a 7 400 medarbetare och 3 300 bussar i koncernen och med en omsättning på 6 miljarder NOK. Att arbeta på Vy Buss är att ha ett tryggt, meningsfullt och fritt arbete, med stort ansvar.




Beskrivning

Vi söker nu en vikarie Personalplanerare till vår Driftcentral i Göteborg.

Arbetet som personalplanerare innebär ett övergripande ansvar för att bussförartjänster samt i föremmande fall tvätt-/städ- och TFS-tjänster är tillsatta och kommunicerade med personalen i tid. Beakta gällande lag - avtalskrav, exempelvis regler för kör- och vilotider. Du utgör en mycket viktig del av Vy Buss verksamhet. Genom mötet och dialogen med våra medarbetare gör dina insatser skillnad!

Arbetet som personalplanerare är en servicefunktion och utgör ett stöd för våra depåer runt om i landet. Tillsammans med övriga funktioner inom driftavdelningen samverkar du dagligen med våra depåer för att säkerställa driftsäkerhet i vår leverans i enlighet med våra trafikavtal.

Det ingår att proaktivt verka för ständiga förbättringar i enlighet med våra gemensamma värderingar och avdelningens mål.




Arbetsuppgifter 

Du rapporterar till Gruppledare Personalplanering och har en löpande dialog med olika intressenter såsom exempelvis förare, affärschefer och lönekontoret.



Du arbetar med:

- Har daglig kontakt med förare och i förekommande fall servicepersonal
- Tillsammans med affärschef bedöma när rekryteringsbehov föreligger
- Tillsätta vakanta tjänster och upprätta veckoscheman
- Sjukskrivningshantering
- Semester och övrig ledighetsplanering 
- Registrering av löneunderlag samt annat förarbete till löneavdelningen
- Planera och administrera lämpliga tider för utbildningar och träffar tillsammans med affärschef och på uppdrag av utbildningssamordnare
- Upprätta och rapportera redovisning av nyckeltal kopplat till personalplanering och personalbalans
- Efterlevnad av kör-och vilotidslagstiftning
- Proaktivt arbeta för att nå uppsatta mål
- I övrig stå till förfogande för förekommande arbetsuppgifter som gruppledare personalplanering tilldelar

 

Kvalifikationer

Utbildning/erfarenhet:

- Lägst gymnasiekompetens
- Mycket god datorvana, däribland hantering av Officepaketet
- Kunskap om arbetstidsregler och gällande kör- och vilotidsregler



Personliga egenskaper/förhållningssätt: 

- God planeringsförmåga
- Tidsvinnande arbetssätt
- Noggrann ansvarstagande
- God förmåga att möta människor och utveckla samarbete
- God förmåga att kommunicera via telefon och i skrift
- Engagemang och flexibilitet
- Förmåga att hantera tidspress
- Lätt att lära och lära andra 
- God sammarbetsförmåga


Villkor

Vikariatet är tidsbegränsad och sträcker sig till och med 2021-01-08.


Tjänsten är heltid med villkor enligt Tjänstemannaavtalet för transportbranschen.


Vi arbetar med löpande urval vilket gör att vi gärna tar emot din ansökan snarast möjligt. Visa mindre

Ledigt jobb som speditör hos välkänt bolag i Göteborg!

Ansök    Feb 11    Manpower AB    Transportsamordnare
Har du erfarenhet inom spedition eller sjöfart och vill utveckla dina befintliga kunskaper? Vill du ha möjlighet att utvecklas inom ett välkänt bolag i Göteborg? Perfekt! Vi söker just nu efter en speditör till ett uppdrag med start omgående. Läs vidare och ansök redan idag! Vad går uppdraget ut på? Vi söker just nu efter en speditör till ett uppdrag hos vår kund i Göteborg med start omgående. I tjänsten kommer du att arbeta med sjöfart med inriktning mo... Visa mer
Har du erfarenhet inom spedition eller sjöfart och vill utveckla dina befintliga kunskaper? Vill du ha möjlighet att utvecklas inom ett välkänt bolag i Göteborg? Perfekt! Vi söker just nu efter en speditör till ett uppdrag med start omgående. Läs vidare och ansök redan idag!

Vad går uppdraget ut på?

Vi söker just nu efter en speditör till ett uppdrag hos vår kund i Göteborg med start omgående. I tjänsten kommer du att arbeta med sjöfart med inriktning mot export. Har du tidigare erfarenhet av arbete med sjöfart är det meriterande.

Tjänsten är tilltänkt startar omgående och kommer initialt att pågå till slutet av sommaren med möjlighet till förlängning.

Arbetsuppgifterna är exempelvis:

* Samordna och planera transporter.
* Skapa effektiva flöden av information och betalningar.
* Skapa lönsamma och långsiktiga kundrelationer med anpassade logistiklösningar

Arbetstider är förlagda heltid på vardagar och uppdraget sträcker sig långsiktigt. Uppdraget är ett konsultuppdrag med anställning via oss på Manpower.

Vad söker vi hos dig?

* Vi söker dig som har en utbildning inom logistik, spedition eller liknande
* Tidigare arbetslivserfarenhet som speditör
* Du talar och skriver obehindrat på svenska och engelska.
* Du söker nya utmaningar och vill utvecklas genom att arbeta på uppdrag via Manpower!

Hur söker jag tjänsten?

Det är enkelt! Klicka på ansökningsknappen. Registrera ditt CV på http://manpower.se. Notera att vi tar INTE tar emot ansökningar via e-post eller brev. Urval och intervjuer sker löpande, därför kan tjänsterna bli tillsatta före sista ansökningsdatum.

Har du frågor kring tjänsten?

Få snabbast svar genom att läsa våra Frågor och svar

Vid tekniska frågor om din ansökan vänligen kontakta Manpowers Webbsupport på 020-26 51 00

Vid andra frågor får du gärna maila mig på [email protected]

Varmt välkommen med din ansökan! Visa mindre

Logistikkoordinator till uppdrag på ett år

Är du intresserad av logistikflöden och vill arbeta och utvecklas i en tjänst som logistikkoordinator? SJR söker nu en logistikkoordinator till vår kund för ett uppdrag på ett år, med start i maj. Om tjänsten: Som logistikkoordinator kommer du att ingå i ett drivet internationellt team där innovation står i centrum och ditt dagliga arbete blir en del av hela kedjan inom logistikflödet. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer att vara prisuppdateringar, i... Visa mer
Är du intresserad av logistikflöden och vill arbeta och utvecklas i en tjänst som logistikkoordinator?
SJR söker nu en logistikkoordinator till vår kund för ett uppdrag på ett år, med start i maj.

Om tjänsten:
Som logistikkoordinator kommer du att ingå i ett drivet internationellt team där innovation står i centrum och ditt dagliga arbete blir en del av hela kedjan inom logistikflödet. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer att vara prisuppdateringar, inköp, in och utfasning av komponenter, stämma av priser, packinstruktioner och ändringar med säljavdelningen med mera.

Vem är du?
Då du kommer att arbeta i ett mindre team behöver du vara en teamplayer. Vi ser att du har en utbildning inom ekonomi eller logistik och du har tidigare arbetslivserfarenhet inom logistikområdet, gärna från en internationell miljö. För tjänsten behöver du även kunna flytande svenska samt engelska samt inneha Körkort B. Vidare har du goda kunskaper i Office programmen, framförallt Excel.
Det är ett jobb för dig som är social, strukturerad och har ett intresse för logistikflöde samt att du har förmågan att koordinera och hitta lösningar på de behov som uppkommer.

Ansökan
För mer information om tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig konsultchef Sara Östlund på 0766-471608. Urval och intervjuer sker löpande så vänta inte med att skicka oss din ansökan.

Tänk på att din ansökan inte ska innehålla uppgifter kring hälsa, medborgarskap, sexuell läggning eller medlemskap i fackförening. Notera även att vi tyvärr inte kan ta emot CV via e-post.

Varmt välkommen med din ansökan!

För information om hur vi behandlar kandidaters personuppgifter se vår integritetspolicy: https://sjr.se/gdpr/integritet... (https://sjr.se/gdpr/integritetspolicy/)

Konsult hos SJR
Att arbeta som konsult hos SJR innebär att du blir en del av en dedikerad organisation med kompetens att ge dig perfekta förutsättningar att utvecklas både inom din yrkesroll och på ett personligt plan. Du får tillgång till vårt stora nätverk av intressanta företag och uppdragsgivare och därmed en unik möjlighet att ta din karriär till nästa steg.

Vi på SJR bryr oss om vår personal och tillsammans med oss får du en långsiktig partner som ger dig trygghet och stöd. Vi är lyhörda för dina behov och du kommer att ha en nära relation med din konsultchef som hjälper dig med dina utmaningar.

Om företaget
SJR in Sweden (SJR) är ett av Sveriges ledande och mest erfarna bolag inom rekrytering och konsultlösningar. Ända sedan starten 1993 har vi varit specialiserade inom såväl personlighetsbedömning som de områden vi rekryterar till, vilket ger oss en unik förmåga att utifrån högt ställda krav matcha rätt kompetens med rätt uppdragsgivare. Vi erbjuder specialistkompetens inom Finance, HR, Supply Chain och IT.

SJR är idag cirka 550 medarbetare fördelade på tre regioner - Stockholm, Väst och Syd, med kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö och Helsingborg. Koncernen består av moderbolaget SJR in Scandinavia AB med dotterbolagen SJR in Sweden AB, Ogunsen AB, SJR IT AB och WES AB. Visa mindre

Ledigt jobb som Tulladministratör till DHL i Torslanda

Ansök    Nov 8    Manpower    Transportsamordnare
Vi söker dig som vill arbeta med tullfrågor på vår administrativa avdelning för vårt nya kunduppdrag ASSA Abloy i Göteborg (Torslanda). Här bedriver vi logistikverksamhet för vår kunds räkning. Din uppgift blir att ansvara för tullarbetet enligt gällande lagar och regler inom området. Det här är ett konsultuppdrag med start omgående. Du kommer att vara anställd av Manpower men arbeta hos DHL. Uppdraget löper 6 månader med goda chanser till att bli övertag... Visa mer
Vi söker dig som vill arbeta med tullfrågor på vår administrativa avdelning för vårt nya kunduppdrag ASSA Abloy i Göteborg (Torslanda). Här bedriver vi logistikverksamhet för vår kunds räkning. Din uppgift blir att ansvara för tullarbetet enligt gällande lagar och regler inom området.

Det här är ett konsultuppdrag med start omgående. Du kommer att vara anställd av Manpower men arbeta hos DHL. Uppdraget löper 6 månader med goda chanser till att bli övertagen av kund.

Huvudsakliga arbetsuppgifter:

* Import hantering inklusive transiteringar
* Export hantering
* Tullager hantering (intag respektive uttag ur lager)
* Medverka vid inventeringar, inspektioner, revisioner och utföra egenkontroller
* Arkivering och uppföljning
* Ta fram rapporter/KPI rapportering
* Driva kundrelaterade ärenden in mot verksamheten
* Utveckla och förbättra tullverksamheten på enheten
* Vara vår verksamhets kontaktperson gentemot tullverket



Kvalifikationer:

För att passa på tjänsten:

* Har du gått tullverkets kurser för import & transiteringar, export & tullager hantering
* Arbetat i tullhantering system
* Gymnasiekompetens
* Goda kunskaper i engelska, tal och skrift
* Goda kunskaper i Microsoft paket (Excel), JDA erfarenhet är meriterande
* Arbetat med Norge export är meriterande



Vem är du?

Du är en person som trivs med att arbeta i en verksamhet som är snabb och rörlig. Du har ett genuint intresse att bygga relationer, är stresstålig och van att hantera flera ärenden samtidigt. Att ta initiativ och vara drivande är en självklarhet för dig då du både jobbar enskilt och i grupp. Du är van att finna lösningar som tillgodoser kundens krav utifrån verksamhetens förutsättningar på ett strukturerat och metodiskt sätt.

Vad kan DHL erbjuda dig?

Tjänsten är inledningsvis ett konsultuppdrag på heltid med dagtidsarbete med tillträde snarast.

Arbetsplasten ligger på Hamneviksvägen 97 i Göteborg/Torslanda. Här jobbar 60 personer och dina närmsta kollegor är en grupp på 6 st.

DHL kan erbjuda dig en internationell arbetsmiljö med många kontakter där såväl personlig utveckling och aktivt ledarskap ligger högt på agendan. Vi satsar på ständiga förbättringar och därmed en utvecklande arbetsplats. Vi jobbar aktivt med faktorer som arbetsmiljö och medarbetarengagemang med utgångspunkt från vår globalt utförda medarbetarenkät.

Erbjudande

Rent formellt bygger en anställning hos oss på samma lagar och regler som på den övriga arbetsmarknaden. Vi har kollektivavtal, med allt vad det innebär vad gäller försäkringar, tjänstepension och fackliga relationer. Det som skiljer sig är att du blir anställd hos oss, men arbetar på olika uppdrag hos våra kunder. Du får chansen att arbeta i olika branscher, med olika arbetsuppgifter och med olika människor. Som konsult erbjuds du även friskvårdsbidrag samt utöver det får alla Manpowers anställda fri tillgång till över 4500 interaktiva utbildningar via vår e-learningportal PowerYOU.

Givetvis har du en konsultchef som finns tillgänglig för dig under hela din anställningsperiod och som är ansvarig för dina uppdrag, att du trivs på din arbetsplats och att du utvecklas i din yrkesroll.

Om Manpower

Manpower är Sveriges ledande rekryterings- och bemanningsföretag med tiotusentals attraktiva arbetsgivare över hela landet som våra kunder. Med vårt omfattande nätverk, lokalt såväl som globalt, kan vi erbjuda mängder av spännande lediga jobb som hjälper dig att bygga din karriär, både på kort och lång sikt. Hos oss kan du söka heltidsjobb eller extrajobb vid sidan av studierna.



Sök tjänsten i dag!

Vid frågor är du välkommen att kontakta ansvarig konsultchef Sofia Appelros, [email protected]

Vi arbetar med löpande urval så skicka in din ansökan omgående.

Vi ser fram emot att höra från dig! Visa mindre

Speditör sökes till globalt företag i Göteborg

Ansök    Maj 7    Manpower    Transportsamordnare
Vill du utveckla dina erfarenheter inom spedition och logistik? Är du redo för att anta en ny utmaning och vill se vilka möjligheter Manpower kan erbjuda just dig? Vi söker just nu dig som är intresserad av att utvecklas i rollen som speditör på ett globalt bolag. Vi går igenom ansökningarna löpande så sök redan idag! Vad innebär tjänsten? Vi arbetar just nu med en tjänst hos ett välkänt logistikbolag i centrala Göteborg. Tjänsten kommer att starta omgåe... Visa mer
Vill du utveckla dina erfarenheter inom spedition och logistik? Är du redo för att anta en ny utmaning och vill se vilka möjligheter Manpower kan erbjuda just dig? Vi söker just nu dig som är intresserad av att utvecklas i rollen som speditör på ett globalt bolag. Vi går igenom ansökningarna löpande så sök redan idag!

Vad innebär tjänsten?

Vi arbetar just nu med en tjänst hos ett välkänt logistikbolag i centrala Göteborg. Tjänsten kommer att starta omgående och löpa under 6 månader med goda möjligheter till förlängning. Detta är en spännande roll där du kommer att arbeta med planering och samordning kring beställningar. Du arbetar främst mot dina interna kollegor och arbetstiderna är förlagda till dagtid och heltid. För rätt person finns det goda utvecklingsmöjligheter, både hos kund och genom Manpower!

Exempel på arbetsuppgifter:

* Import/export
* Samordning av beställningar
* Tullhantering
* Transportadministartivt arbete mot båt
* Utveckla och effektivisera transportflöden
* Kontakt och service med aktörer inom bolaget både i Sverige och Tyskland

Vem söker vi?

Vi söker dig som vill ha en ny utmaning inom spedition och vill arbeta inom logistik. Du brinner för att leverera service och har god vana av att arbeta med kunder. Oavsett om du är i början av karriären eller har jobbat ett par år är du välkommen att söka den här tjänsten.

Kravprofil:

* Det är meriterande om du har utbildning från yrkeshögskola eller högskola/universitet inom spedition eller logistik
* Vi ser gärna att du har tidigare erfarenheter av att arbeta med sjöexport/sjöimport
* Du talar och skriver svenska och engelska obehindrat

Hur söker jag tjänsten?

Det är enkelt! Klicka på ansökningsknappen. Registrera ditt CV på http://manpower.se. Notera att vi tar INTE tar emot ansökningar via e-post eller brev. Urval och intervjuer sker löpande, därför kan tjänsterna bli tillsatta före sista ansökningsdatum.

Har du frågor kring tjänsten?

1 Få snabbast svar genom att läsa våra Frågor och svar
2 Vid tekniska frågor om din ansökan vänligen kontakta Manpowers Webbsupport på 020-26 51 00
3 Vid andra frågor får du gärna maila mig på [email protected]

Varmt välkommen med din ansökan! Visa mindre

Transportsamordnare

Vi söker dig som har god kännedom om logistik, samordning och spedition och som kan koordinera transporter av olika slag så att varor och gods når sina mottagare. Du ska säkerställa att gods når rätt ställe samt tillse att transporterna är ekonomiska och effektiva.Du ska trivas med ett högt tempo och behärska engelska och arabiska vilka är företagets arbetsspråk.Vi välkomnar dig som är noggrann, ansvarsfull och har god simultanförmåga att ha flera bollar i... Visa mer
Vi söker dig som har god kännedom om logistik, samordning och spedition och som kan koordinera transporter av olika slag så att varor och gods når sina mottagare. Du ska säkerställa att gods når rätt ställe samt tillse att transporterna är ekonomiska och effektiva.Du ska trivas med ett högt tempo och behärska engelska och arabiska vilka är företagets arbetsspråk.Vi välkomnar dig som är noggrann, ansvarsfull och har god simultanförmåga att ha flera bollar i luften samtidigt. Rätt person har stora möjligheter att utvecklas hos oss.Välkommen med din ansökan via mail med en CV och kort personlig presentation. Vi kallar till intervju och svarar på frågor via mail. Visa mindre

Thomas Betong söker Logistiksamordnare

Ansök    Apr 17    Thomas Betong AB    Transportsamordnare
Vill du vara en del av Team Thomas®? Vill du växa tillsammans med oss på Thomas Betong? Vår ambition är att vara bäst i branschen vilket innebär att vi skall leverera bästa tänkbara kvalitet till våra kunder i rätt tid och till rätt pris. Vi behöver nu utöka vårt team med en Logistiksamordnare som vi önskar skall fungera som ett stöd för våra kunder, vår Kundservice samt Produktions- och Pumpchef och i Väst med fokus på att optimera våra transporter i om... Visa mer
Vill du vara en del av Team Thomas®?

Vill du växa tillsammans med oss på Thomas Betong? Vår ambition är att vara bäst i branschen vilket innebär att vi skall leverera bästa tänkbara kvalitet till våra kunder i rätt tid och till rätt pris.

Vi behöver nu utöka vårt team med en Logistiksamordnare som vi önskar skall fungera som ett stöd för våra kunder, vår Kundservice samt Produktions- och Pumpchef och i Väst med fokus på att optimera våra transporter i området utifrån ett kvalitativt och ekonomiskt perspektiv.

Som Logistiksamordnare hos oss kommer du även att fungera som ett bollplank till betongbilschaufförer i akuta situationer, följa upp avvikelser och reklamationer kopplade till fordon och utföra fordonskontroller genom stickprov. Du kommer också att involveras i introduktionen av nya Chaufförer gällande rutiner, utrustning och uppföljning.

I rollen som Logistiksamordnare önskar vi samtidigt att du agerar som en länk mellan Ansvariga Driftledare på våra fabriker i väst, Kundservice och våra beställare i den kommunikation som rör våra betongleveranser. Du kommer att medverka vid möten, såväl interna som externa med åkerier och kunder och arbeta med ett produktions- och lösningsorienterat förhållningssätt för effektiva och välfungerande leveranser.

För att axla rollen som Logistiksamordnare hos oss tror vi att du bör vara en analytisk och kommunikativ person med förmågan att engagera och leda andra. Vi vet att en god branschkunskap är en förutsättning samtidigt som du bör ha ett strukturerat arbetssätt med en god administrativ förmåga och goda kunskaper i Excel. Teknisk fordonskompetens och C-körkort är ett plus.

Vi erbjuder en varierad och spännande roll med många kontaktytor där nya utmaningar avlöser varandra. I rollen som Logistiksamordnare kommer du få stora möjligheter att påverka och utveckla vår dagliga verksamhet. På Thomas Betong är arbetsglädjen, gemenskapen och företagskulturen något vi månar om och vi ser fram emot att Du blir en del av Team Thomas!

 

Varmt välkommen med din ansökan!

 

 


Thomas Betong är ett svenskt bolag med över 60 års erfarenhet av att producera fabriks- och prefabricerad betong till både husbyggande och anläggningskonstruktioner. Utöver betong erbjuder vi en bred service inom betongteknisk rådgivning, projektering, transport och pumpning. Inom Team Thomas brinner vi för ett hållbart samhällsbyggande och nöjda medarbetare. Några nyckeltal; Antal anställda ca 370, omsättning 1,75 miljarder sek (2018). Thomas Betong ingår i svenska, familjeägda koncernen Thomas Concrete Group AB med verksamhet i Sverige, Norge, USA, Tyskland och Polen. www.thomasbetong.se Visa mindre

Equipment Planner

Ansök    Apr 24    MSC Sweden AB    Transportsamordnare
About MSC Sweden ABMSC Mediterranean Shipping Company S.A of Geneva, Switzerland is a privately-owned shipping line, founded in 1970, which has rapidly grown from a small conventional ship operator to become one of the leading global shipping lines in the world today. The MSC Group consists of over 70,000 employees in more than 150 countries and 480 offices.MSC Sweden AB is subsidiary of MSC SA with more than 90 employees in the local Gothenburg office. We... Visa mer
About MSC Sweden ABMSC Mediterranean Shipping Company S.A of Geneva, Switzerland is a privately-owned shipping line, founded in 1970, which has rapidly grown from a small conventional ship operator to become one of the leading global shipping lines in the world today. The MSC Group consists of over 70,000 employees in more than 150 countries and 480 offices.MSC Sweden AB is subsidiary of MSC SA with more than 90 employees in the local Gothenburg office. We have market coverage through our own direct mainliner and our own feeders covering key ports in Sweden, and our extensive network is further enhanced by close collaboration with commercial feeder operators, rail and truck operators.MSC Sweden continues to grow market share in Sweden each year, and we are now looking for a professional Equipment planner to join us in delivering operational excellence to our customers.Job descriptionThe Equipment Planner is part of our Logistics team in the Operations Department where all MSC own assets and 3rd party services are managed. The department handles the full transportation cycle for volumes to, from and within Sweden, and thus it requires that our staff works closely together in the department and with our suppliers to ensure we deliver superior service to our customers.The Equipment Planner is responsible for the daily management of all equipment related activities in Sweden. This includes monitoring of depots and stock levels to ensure the booking demand is covered and that equipment flows are being balanced through positioning and evacuation at lowest cost. Through close collaboration and strong communication with our commercial teams the Equipment Planner ensures that customers receive units in appropriate condition for shipment, where also equipment maintenance and repair is a vital part of the position. As a key player in a dynamic industry the Equipment Planner promotes successful communication, collaboration and proactive learning with both colleagues and customers.Ideal candidate attributesThe ideal candidate holds a good understanding of logistics and can work in a complex environment. The candidate is comfortable under pressure, resourceful and holds effective verbal and written communication skills.Proficient in English and Swedish (speaking, reading, writing)Advanced knowledge in MS Office PackagesThe ability to identify innovative approaches to problem solvingThe ability to initiate, drive and follow-up on daily responsibilitiesAble to travel when needed (10%)Able to work within multiple systems and data sources – consolidating, validating, analyzing and interpreting data for business needs.Additional informationThe position as Equipment Planner is full time with a generous benefit package.If you have any questions regarding this position, you are more than welcome to contact Logistics Manager, Nicklas Fredriksson [email protected] . If you have any questions about the recruitment process, you are welcome to contact HR Manager Malin Sebelius at [email protected] Visa mindre

Containermottagare till Bonsai's kund under sommaren

Ansök    Apr 3    Bonsai    Transportsamordnare
Just nu söker vi på Bonsai någon som vill jobba som containermottagare hos vår kund under sommaren. Företaget erbjuder besiktning, reparation och lagring av tank- och sjöfartscontainrar, samt försäljning och uthyrning. De erbjuder skräddarsydda lösningar efter kundens behov och levererar containers till hela Sverige. Deras containers används sedan till allt ifrån arbets- och verktygscontainrar inom byggbranschen till foodtrucks, showrooms och utomhusklubb... Visa mer
Just nu söker vi på Bonsai någon som vill jobba som containermottagare hos vår kund under sommaren.

Företaget erbjuder besiktning, reparation och lagring av tank- och sjöfartscontainrar, samt försäljning och uthyrning. De erbjuder skräddarsydda lösningar efter kundens behov och levererar containers till hela Sverige. Deras containers används sedan till allt ifrån arbets- och verktygscontainrar inom byggbranschen till foodtrucks, showrooms och utomhusklubbar under festivaler i Göteborg.

I rollen som containermottagare ansvarar du för att

- Hantera alla inkommande och utgående containrar under dagen och registrera dem i företagets system.
- Du finns på plats i receptionen och är behjälplig mot chaufförer och kunder.
- Inspektera samtliga inkommande containrar för dagen och registrera i systemet vad som behöver repareras.

Du som passar in i rollen har en bakgrund inom logistik eller sjöfart och vill nu få en inblick i shipping- och containerbranschen. Som person är du van vid att följa direktiv och ser det som en självklarhet att följa och arbeta utefter de säkerhetsregler som finns. Du är serviceminded mot kunder, kollegor och chaufförer. Vidare är du självständig och tar ett stort ansvar för ditt arbete. Prestigelös, stresstålig och ordningssam är tre egenskaper som stämmer väl in på dig. Slutligen är du trygg i att fatta beslut på egen hand, men förstår även vikten av att kunna be om hjälp i situationer där det behövs.

Du behöver:

- Kunskap i tal och skrift på svenska
- Kunna förstå och avläsa ritningar

- Grundläggande datakunskaper

Vi ser det som meriterande om du har truckkort B1 samt en grundläggande förståelse för depåplanering, reparation och ombyggnation av containers. Det är även meriterande om du känner till standarden ICCL och har en grundläggande förståelse för vad som krävs för att uppfylla den.

Mer info ges över telefon eller över en kopp kaffe på vårt kontor.

Startdatum: Omgående
Placeringsort: Göteborg, Arendal
Omfattning: Deltid under våren, därefter heltid under sommaren. Visa mindre

Ledigt jobb som speditör i centrala Göteborg

Ansök    Apr 2    Manpower    Transportsamordnare
Vill du utveckla dina erfarenheter inom spedition och logistik? Är du redo för att anta en ny utmaning och vill se vilka möjligheter Manpower kan erbjuda just dig? Vi söker just nu dig som är intresserad av att utvecklas i rollen som speditör på ett globalt bolag. Vi går igenom ansökningarna löpande så sök redan idag! Vad innebär tjänsten? Vi arbetar just nu med en tjänst hos ett välkänt logistikbolag i centrala Göteborg. Tjänsten kommer att starta omgåe... Visa mer
Vill du utveckla dina erfarenheter inom spedition och logistik? Är du redo för att anta en ny utmaning och vill se vilka möjligheter Manpower kan erbjuda just dig? Vi söker just nu dig som är intresserad av att utvecklas i rollen som speditör på ett globalt bolag. Vi går igenom ansökningarna löpande så sök redan idag!

Vad innebär tjänsten?

Vi arbetar just nu med en tjänst hos ett välkänt logistikbolag i centrala Göteborg. Tjänsten kommer att starta omgående och löpa under 6 månader med goda möjligheter till förlängning. Detta är en spännande roll där du kommer att arbeta med planering och samordning kring beställningar. Du arbetar främst mot dina interna kollegor och arbetstiderna är förlagda till dagtid och heltid. För rätt person finns det goda utvecklingsmöjligheter, både hos kund och genom Manpower!

Exempel på arbetsuppgifter:

* Import/export
* Samordning av beställningar
* Tullhantering
* Transportadministartivt arbete mot båt
* Utveckla och effektivisera transportflöden
* Kontakt och service med aktörer inom bolaget både i Sverige och Tyskland

Vem söker vi?

Vi söker dig som vill ha en ny utmaning inom spedition och vill arbeta inom logistik. Du brinner för att leverera service och har god vana av att arbeta med kunder.

Krav för tjänsten:

* Det är meriterande om du har utbildning från yrkeshögskola eller högskola/universitet inom spedition eller logistik
* Vi ser gärna att du har tidigare erfarenheter av att arbeta med sjöexport/sjöimport
* Du talar och skriver svenska och engelska obehindrat

Hur söker jag tjänsten?

Det är enkelt! Klicka på ansökningsknappen. Registrera ditt CV på http://manpower.se. Notera att vi tar INTE tar emot ansökningar via e-post eller brev. Urval och intervjuer sker löpande, därför kan tjänsterna bli tillsatta före sista ansökningsdatum.

Har du frågor kring tjänsten?

1 Få snabbast svar genom att läsa våra Frågor och svar
2 Vid tekniska frågor om din ansökan vänligen kontakta Manpowers Webbsupport på 020-26 51 00
3 Vid andra frågor får du gärna maila mig på [email protected]

Varmt välkommen med din ansökan! Visa mindre